England vs. Kroatien
Tjena,tänkte höra ifall någon vet vilken kanal som sänder matchen på onsdag? Kommer ju bli en grymt intressant match, England kan missa sin första stora turnering sedan 94', även om det mesta tyder på att kroaterna som inte har något att spela inte direkt kommer att ge 1000 %.. Men hoppas!
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
Vafan sysslar england med?! 0-2 redan,fan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är ju helt fucking underbart! jag kommer gå skadeglad hela dan imorn alltså, lätt! tabloiderna imorn: "we want svennis back!"
ojoj, och ryssarna leder över andorra. vill EJ ha england i em
don't watch me, watch yourself
tabloiderna imorn: "we want svennis back!" WORD! HAHAHA. Fan va kul om England missar, HAHAHA.
be the change
hur mycket står det nu? fortfarande 0-2?
Meep meep
Kul med England såklart.. Men nu får fansen i sig, dem är grymt överskattade.
DIIIF
1-2 nu. Fan kom igen nu Kroatien. Håll ut.. 0-1 målet var en enorm tavla av Carson..
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
faaaaaaaaaaaaaaaan det blev just 2-2 crouch
2-2 nu!
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
varför vill ingen ha england med? kul att bänka sig en sommarkväll framför typ ryssland - polen.
Ryssland - Polen blir ju känslor som fan mellan de två östländerna! Nej, men England lirar så grymt tråkig fotboll, dem är bara kul att se för mentaliteten hos fansen. Ryssarna har, vad jag har sett under em-kvalet, spelat sjukt kul och offensivt.
DIIIF
haha det har du rätt i. jag är bara stjärnblind ;)
3-2 till kroatien!!!!!!!!!!!!
mammaknullare svenskar som är avundsjuka för ni är så mammaknullar inkompetenta tråkigt kuk folk hoppas ni alla dör av en kärnbomb
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och alla fucking plastitalienare på de forumet kan suga en kuk horungar
Eldon Vill du ha sex med din inkompetenta, italienska plastmamma och suga hennes kuk? Är det vad du försöker säga?
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Så underbart!
Leker live eller?
england missar em!! we want svennis back come on now englishmen, say it: we want svennis back we want svennis back we want svennis back yeah baby, one more time we want svennis back we want svennis back! because steve mcclaren aint all that...
nu är det klart va? :D Hahahahahhahaha
Hahaha ja har skrattat ända sen slutsignalen gick
Leker live eller?
Lugn boys. Eldon är faktiskt engelsman så han har faktiskt någon anledning till att vara sur/arg/ledsen, till skillnad från alla wannabe-italienare som dessa forum är fulla av. Jag hade hellre sett England. Men måste kolla alla resultat innan jag kan säga något.
•pave paradise•
lhabia Möjligt men att bete sig som en efterbliven skitunge har inget att göra med huruvida ens lag går eller vidare eller inte? Eller har det? Hmm hmm..
Jag vill verkligen se löpsedlarna i England imorgon. Kanske bestämmer sig journalisterna för att lyncha hela landet :)
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
GAIA: Det där är ingenting i jämförelse med vad som brukar stå i trådarna när nämnda "italienare" som alla kommer från småbyar i det mörkaste Sverige går igång.
•pave paradise•
Jo jag vet, jag vet, whoas sportforum är nästan lika efterblivet som graffitiforumet, noll iq och massa jidder bara, hah..
Tråkigt ;(
Hammarby Alcoholics
haha, kollade runt lite på the sun's hemsida för några minuter sedan. där fanns det en omröstning som löd "Should we axe McCLaren?" 83% ja 17% nej
don't watch me, watch yourself
McClaren har ju inte tillfört något alls till landslaget, så vafan ska han vara kvar för? Första tränaren efter Svennis missar ett mästerskap direkt, hur bra klingar det?
•pave paradise•
Sommaren förstörd, det känns ju kul! Tråkig skit
http://duckdown82.tumblr.com/
Jag förstod inte varför man anställde honom från första början...
DIIIF
Vem gör det?
GAIA, du klankar ner på sport och graffitis intelligensnivå, men jag har ännu inte sett nåt skrivet av dig som bevisar att du är "smart" eller över oss på något sätt men okej, DU ÄR COOL! kolla din haiwai skjorta på bilden... haha, check yo self fo wreck yo self! ska du inte dra och starta nån singeltråd i blandat snart? blä vad du ser SLISKIG ut!
glömde jag nämna att du ser ut som en våldtäksman
Nu vet jag två engelsmän som inte kan vara särskilt glada Eldon och Simpo, hehe ;) Jag tycker det borde ha varit England - Kroatien som borde gått vidare, men ja, sånt är livet.. HÄRLIGT MED SVERIGE IALLAFALL.
Eldon, ditt land har skämt ut sig. Ni är pinsamma. Ni är inget. Ni kan inte spela fotboll. Gå och lägg dig. SVEEEEEEEEERRRRRRRRRRIIIIIIIGEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
YES fan va skönt att slippa se äckelengland!
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
alltså kan inte någon som kan ryska söka upp en rysk nyhetssida och säga vad de säger där om detta? de måste ju fira hela natten lång....
S-oteric: För Sverige är ju så jävla bra...herrejävlar..
•pave paradise•
Skiter i om vi är bra eller ej. Vi är i EM. Det är inte England. England är värdelösa och hela världen skrattar. Det är det som räknas. BAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA!!!! SVEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIGEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
S-oteric: Motsägelsefullt. Puss på dig.
•pave paradise•
Ett EM utan England, fan jag mår illa. Fan va trist helvetes jävla röv. Hur fan kan man ställa Carson i mål, jag fattar inte.
^^ appropå det där med målvakter så är det ju lite kul att robinson gjorde en fet tavla mot just kroatien förra året nu gör carson också en tavla mot dem lägger man därtill tex seamans tavla mot brasilien så.... inser man att deras målvaktstränare inte verkar ha lyckats alltför bra? psykolog är kanske vad som behövs...
Hiddink lyckas ta ännu ett land till ett stort mästerskap..Det får man inte glömma, riktigt starkt.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Synd att engelsmännen missade för väl på plats så står detta land för mer än halva festen, tro mig EM kommer bli dött på plats. så ändrade planer för nästa öfr min del
Eldon GAIA, du klankar ner på sport och graffitis intelligensnivå, men jag har ännu inte sett nåt skrivet av dig som bevisar att du är "smart" eller över oss på något sätt men okej, DU ÄR COOL! kolla din haiwai skjorta på bilden... haha, check yo self fo wreck yo self! ska du inte dra och starta nån singeltråd i blandat snart? blä vad du ser SLISKIG ut! Hahaha! Exakt samma sak sa nån förra gången jag pissade på intelligensnivån i det här forumet, ^^ Härligt att se att det inte finns så mkt att vända mot mig förutom en gamma bild där jag har på mig en Poco Loco skjorta med blommor och skit på, aja kom igen när du lärt dig förolämpa på riktigt grabben. Dra tillbaka till Flashback och STANNA där.
brainstorm: Samma här, tänkte hänga med några polare till Salzburg och kanske gå på nån englandmatch, men nu blir det nog inget :(
Jag ska till EM iaf. Är inte som er bangare, nej det är jag inte! Nämen, kan välja bland Turkiet och Sverige, så jag är nöjd.
•pave paradise•