I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Halmstad - Djurgårn

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-10-26 15:53

brunte för fan, varför sitter du och kacklar om firmor hit och dit när du uppenbarligen inte har någon som helst koll på det? (med tanke på dina uttalanden)

kom inte och snacka om att DIF alltid har stort bortafölje oavsett var ni ligger i tabellen, hur många var ni på gamla 2006 ? 200 pers varav 50 bosatta i gbg?

jag håller med många här inne att det är rätt äckligt att se hur många medgångssupportrar som krälar ut ur sina hålor när det vankas guld, men så är det, och det hade varit samma sak om det gällde juventus, lazio, ajax eller vilket europeiskt lag som helst.

Jag kan även hålla med om att vi borde ha varit fler uppe på råsunda i måndags. 2000 när det är guldchans mot en av våra största ärkerivaler är absolut underkänt, och att matchen gick på en måndag är ingen ursäkt då det varit känt hur länge som helst.

2007-10-26 17:55
infuse-> Sopa framför egen dörr först....
Erat bortafölje är inte direkt något man hänger i julgranen, trots att ni är en av Sveriges mest framgångsrika föreningar och dessutom från Sveriges andra stad...

Täpp igen kakhålet...
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!

2007-10-26 18:04
inferno, jag vet inte, tycker vi kan ha rätt bra bortaföljen ibland, och sämre ibland...precis som ni

hade varit intressant att se statistik på olika lags bortapublik, frågan är om det ens finns?

2007-10-26 18:22
dj brunte- Jag vet inte riktigt vad som är fel i ditt huvud..Men nåt är det som inte stämmer..Att ens dra upp en diskusion om firmor på whoa är ju helt absurt....
Jag föredrar att du går in på dfgsthlm och runkar till deras bilder.

Nästa avd 27 , pysk
HATA ENGLAND

2007-10-26 18:53
pallar inte att starta en ny tråd så jag drar in det här, det handlar ju ändå mest om publik i den här tråden:

fett störande att det kommer 4000 när elfsborg möter aek athen i uefa cupen, men 8000 mot ÖREBRO i en betydelselös allsvensk match veckan innan. visar ju klart och tydligt att fotbollsintresset i sverige inte är större än på grönland. däremot är intresset för allsvenskan och landslaget helt sjukt i propotion. jävla media-hype och människor som blint följer efter. visas ju också i denna tråden med kommentarer som "åhnej, en hel vinter utan fotboll". det är ju nu man slipper höra om usla allsvenskan och kan fokusera på bra fotboll i övriga världen. 

mer fotbollsnördar åt folket och bort med allsvenskan-groupies och premier-leauge-firmor-wannabees.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2007-10-26 19:07
"det är ju nu man slipper höra om usla allsvenskan och kan fokusera på bra fotboll i övriga världen. "

tro det eller ej men för vissa är fotboll lite mer än underhållning framför tv-soffan

2007-10-26 19:25
infuse, och det är för mig lika obehagligt och obegripligt som att folk faktiskt tror att det finns en gud som skapat världen.

2007-10-26 19:26
men sen var det ju inte dom som jag angrep heller. det är ju antagligen dom som går på matchen även när deras kära elfsborg bara möter aek athen och inte något så exotiskt och spännande som örebro.

2007-10-26 19:43
alltså, whoa måste fixa en edit funktion. palla massposta hela tiden.

iaf, överdrev jag lite väl mycket där uppe insåg jag såhär i efterhand. folk får väll gärna hålla på sina lag, men det är sjukt hur svalt intresset för sporten fotboll är i sverige. för oss som kan älska mer än bara ett lag.

2007-10-26 20:01
Utter. Jämför inte bönderna i Borås med Sverige
FÖRORT