Halmstad - Djurgårn
nån mer som har problem att få in skiten på sopcast?
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
För det första har inte matchen börjat än, alltså är förmodligen streamen inte uppe. För det andra står det "maybe" efter matche, alltså är det inte säkert att den ens sänds. Prova igen om 15-20 min.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
hur fungerar sopcast? vill se ifk matchen...
Hasta La Victoria Siempre!
vad är sopcast? ja vill se med!
DIF!
KungVikke, för det första så står det ju att man ska ansluta en halvtimma innan, då jag inte är nån sopcast veteran; är det bara bullshit? för det andra så skapade jag tråden för att veta säkert om "mabye" betydde ja eller nej. stereotyp, jag vill också se den men den visas inte :(
Stereotyp, bob: Läs på myp2p.eu Enklare om ni läser själva och frågar mig eller vem som helst här om något är oklart. :) Nix, verkar tyvärr inte som om matchen sänds. Får väl köpa den på c+.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
doh! köpa känns som ett ord jag inte förstår, så jag får ratta in på aftonbladet och kolla deras football manager-live-grejs.
Fördel IFK NU!!!
Hasta La Victoria Siempre!
Quirino är värd varenda öre.
Det är han, he´s the man!!
shimmy shimmy yo
fan va gött det är att blåvitt inte har en enda brasse. jävla trend som man hoppas dör snart.
Vi är helt klart värda att vinna allsvenskanDIF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Fy fan vad skit om IFK som blir totalt utspelade tar guld!
DIF!
Hangaround
2007-10-22 20:53
härliga djurgårn, nu krossar vi b-p med 10-0 ;)
be the change
Krossa vem ni vill när ni vill med 10-0 Ni får ändå inget guld i år, bönder Inget sm guld för djurg...
FÖRORT
Hangaround
2007-10-22 23:24
Är bönder ett skällsord dessa dagar? Om, är det så i samma klass som t.ex horor, idioter eller gnagare?
bryr mej inte. bryr mej bara om vart guldet hamnar
FÖRORT
bönder e ett skälsord ja..... vem fan vill va en hora? vem fan vill va en bonde?
vi är överallt!
Om jag va tjej skulle ja lätt va lyxhora. Dock inte bonde
FÖRORT
Hellre bonde än förortstattare?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
planet P1 Vinner dif över bp med 10 - 0 så blir det troligen så att det blir guld för dif?
hejhej
o vinner DIF med mer än 5-0 så ska jag fan käka upp mina skor.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Känner fan redan ångest för en hel vinter utan fotboll :( royal league är största skämtet någonsin, nu drog sig norge ut också, kan lika gärna göra ett inomhusjippo i globen med sthlmslagen(nej IFK har varken kvalitetsfirmor, kvalitetspublik(i november har medgångarna börjat kolla hockey istället) eller för den delen ramsor som passar sig, dvs inte "andra sidan är ni klara?" + Bröndby och FC Köenhamn utan barrikader mellan läktarsektionerna, då får alla en trevlig avslutning på säsongen och man kan börja drömma om nästa års serie.
Inomhusturre i globen vore rätt kul faktiskt. Bjud in Norges två bästa lag också, spela 2x30 min med sex eller åtta lag i två grupper. En helg. Perfekt.
DjBrunte P21 hahaha allvarligt? du verkar ju helt körd... så du menar att IFK inte hade fått vara med på ditt idiotiska förslag för att dem inte har någon bra firma enligt dig?
eller tar du bara ut din ilska över att vi har vunnit sm guld...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
planet P1 Ja precis det är vi som är bönderna och inte ni upplänningar? (om någon nu ska vara det).
DIF!
Nej, vi e Stockholm. Vinner dif med mer än 3-0 ska jag dricka 15 liter vodka. Rent. På 2 min.
FÖRORT
dj brunte, fråga dina idoler i dfg om kvalitén om det är så viktigt för dig om det är några som absolut inte ska yttra sig om just medgångssupportrar (vilket alla lag har) så är det väl DIF?
Jag håller med DjBrunte i denna sak. till 100 % tror jag bestämt. Chana_masala. Ni vinner guldet, det gör ni. Men inte pga er spel. Så sluta va så jävla kaxig
FÖRORT
planet, varför vinner ifk antagligen det då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ett jävla flyt och ett felaktigt mål. Jävla medgångare. Till sista matchen kommer det komma runt 40 000 IFK fans. Men 37 500 skulle aldrig åka på borta match. Inte ens i en jävla guldstrid. Och hade ni inte spelat för guld nu hade 34 000 av dom 40 000 stannat hemma. Var bara tvungen o lägga till det där med fansen. Hatar er
FÖRORT
oj va väntat att du säger det.. ibland får man domslut med sig och ibland mot sig.. sånt jämnar ut sig. och sig inte att det inte gör det, och allvarligt talat, hur vet du att den inte var inne? helt omöjligt att se. och medgångare har alla lag.. hata mig, smärtar inte för fem öre en dag som den här!
Medgångare har alla lag ja. Men IFK är i en klass för sig
FÖRORT
Precis..Hur många var dom på råsunda? Sen över en natt så är hela Göteborg fullblodssupportrar.
DIF!
Om Hammarby,Dif eller AIK spela i Götet som sista bortamatch när man har bäst chans att vinna sm guld skulle dessa 3 lag ha ett bortafölje på MYCKET mer än 2000 personer eller vad d nu va ni hade på råsunda. Men ni är ju i en jävla klass för er själva, era skattefuskare
FÖRORT
Chana_masala: Nej ni skulle inte få vara med pga ni just inte tillför ett skit, ingen underhållande fotboll, inga supportrar och om ni mot förmodan skulle få dit några skulle de bara försöka dra igång "andra sidan är ni klara" precis som brukligt. Men ja, avsaknaden av firma skulle ju självklart märkas av på läktaren i en sådan tillställning men ni utmärker er sällan på den punkten förutom mot klart svagare gärningsgubbarna. Nejdå jag är inte bitter, jag ser med tilltro fram emot söndagen och tror starkt på vinst med tre DIFspelare i försvaret hos BP. Vinner vi ska jag skicka en påse godis till Ihabia, en container till killen på MAX och en flaska groggvirke till planeten för jag kommer aldrig tro på att du klarar 15liter rent, möjligtvis med virke :) Känner så mycket folk som är i Göteborg som är där för att plugga, folk från hela landet o hela deras klasser ska gå och kolla på matchen för det är "folkfest", haha, det är göteborgsvarvet, Way out west och ungefär med samma kontinutet som marslandningar en fotbollsmatch på Ullevi. Gå hem pyttfolk.
okej brunte, 1 .djurgården spelar ju ingen speciellt mycket roligare fotboll... 2. inga supportrar? vi snittar bättre än er i år. 3. avsaknad av firma, den finns.. men allvarligt talat skiter jag i om dem finns eller inte, dem tillför ingenting. 4. jag skiter i vad du skickar till folk5. det sista du säger på ditt oerhört dumma inlägg kan jag ju bara hålla med om att fotbollen är hetare i sthlm, vi är ju det enda laget som är något att hänga i granen, gais har ju 3000 på sina matcher. och ja, jag ska med glädje gå hem på måndagsmorgonen och äta pyttipanna och tänka på sm guldet.FORZA BLÅVITT, MOT GULDET!
chana_masala: 1. Nej DIF spelar inte speciellt mycket mer underhållande fotboll än IFK i år. 2. Snittar bättre än oss? Visa mig färska siffror utan att ta med sista matchen mot TFF. Vår publikkapacitet är inte i närheten av eran men bortaföljet är större när vi ligger i mitten än vad ni ar nu med guldläge tillochmed i en klassisk hatmatch som mot AIK. 3. Nej jag har full förståelse för att du och alla andra utanför dessa grupperingar skiter i firmorna. 4. Vad jag skickar till folk och inte har inget med dig att göra så du får gärna whina. 5. IFK har inte varit något att hänga i granen på tio år och inte heller era klackar och bortaföljen. Ni har ingen större konkurrens från något lag från götet men ni o andra sidan har ni inte långt från hatmatcherna mot Ellos och mot Malmö som ni fortfarande inte drar folk på varken hemma eller bortaplan.
1. överens 2. har inga källor till det förutom att jag vet att vårat snitt kommer bli över 17000. och det är mer än vad stadion tar så..vi kommer få vårat bästa snitt sen 1978. 3. överens 4. jag är sur, överens 5. titelmässigt har vi inget att hänga i granen (fråga mig gärna samma fråga på måndag) klacken har sina stunder och kan nog säga att vi håller klass med er, dock inte tifomässigt.. Ellos fyller vi sektionen varje gång, om du tvekar på detta gå in på globaltifo och kolla ellos borta 2005, där får du även se tryck.. och malmö är 28 mil och senaste matchen fyllde vi sektionen och skapade grymt tryck.. och det brukar vi göra.. bortaföljet är något av det starkaste i våra led och fyller sektionerna i dem flesta fall..
Det förklarar ändå inte varför ni inte lyckas få ett stort bortafölje till AIK borta MITT i en guldstrid.
FÖRORT
planet, många som åkt upp kom inte in pga av att man inte fick köpa i spärrarna... men sektionen fylldes ju i princip.
Ja absolut. Ni hade 6000 fans som inte blev insläppta. Gå o lägg dig
FÖRORT
sa jag 6000? kanske 100 från det som fattades från att fylla den.
Det förklarar ändå inte varför ni inte lyckas få ett stort bortafölje till AIK borta MITT i en guldstrid. DU: planet, många som åkt upp kom inte in pga av att man inte fick köpa i spärrarna... kanske 100 från det som fattades från att fylla den. Förklara för mej hur 100 personer till gör ert följe till ert stort bortafölje
FÖRORT
Nej ni har inte bättre snitt än oss, vi ligger 2:a efter gnaget, eran sista match skiter jag högaktningsfullt i.
DIF!
oj läste fel, minus där för mej. Men. Hade ni haft ett stort följe och en trogen publik hade ni vart mer än dom 2000 som var där och fyllt resten av södra. AIK skulle till kalmar på guldmatch. Tror du vi hade åkt ner med 2000 personer? Tror du att en utsåld bortasektion hade hindrat ytterligare x antal tusen personer att se matchen live?
FÖRORT
Djurgårn var 10 000 i Borås, dvs 5 gånger fler än fiskarna var på råsunda.
DIF!
Bra greknät i halmstad, när ska dom sätta upp sånt på stadion?
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!