en domare får blåsa av en halvlek när det är hörna finns inga regler emot det, har sett detta ett flertal gånger, dock aldrig på old toilet
under the fubu is a guru
Avram är Romans marrionett. Egentliga fall är det ju Roman som styr laget nu. Han bestämmer spelare och han säger hur laget ska spela. Eller har jag kommit in fel nu?
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Joe Cole borde fått rött, inte Mikel. Saha föll enkelt men det är domaren som fattar besluten. (Diplomati ftw...)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
GLOORY GLOOOOOOOORY MAAAAAAAAN UUUUUUNIIIIIIIIIIIIITEEEEDDDD!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Psycholess Alex fergusson gick itne mot spelargången när hörnan eller målet var på väg att göras, han gick 1 och en halv minut efter målet, eftersom att det tog en minut att fira, sen blev det avspark, chelsea spela bak till målvakten och då börja alex gå mot spelargången.. För övrigt så undrar jag verkligen vad min nivå på diskussionerna har med saken att göra? Javisst, jag är en supporter som hatar alla andra lag, då kanske jag e lite väl extrem men de är väl de som e grejjen med fotboll, du får gärna köra dina grejjer, dvs dricka te medans du kollar på fotboll, sitta på familjeläktaren och applådera med eller säga att ni inte borde vunnit en match bara för att ni inte var de bättre laget...gör så du, men inte jag, jag hatar chelsea från botten av mitt hjärta och jag hoppas ni alla dör, sen är dina mesiga resonemang mycket barnsligare än nivån på mitt språk, det är jue samma sak hela tiden Domaren Övertids? Domaren Lagets form domaren domaren Om nåt så e väl fan det barnsligt, med fortsätt argumentera, allt jag har o säga är 3 poäng
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, lilla gubben, spelar det någon roll om jag nu mot all förmodan skulle dricka te till min fotboll? Gör det mig till ett sämre fan för det? Eller vad är det du är ute efter? Jag behöver inte hävda mig och min allians mot Chelsea med hårda ord och idiotiska slagord mot alla andra fans genom att förolämpa andra klubbar och andra klubbars fans. Jag är i första hand ett fan av fotboll, i andra ett fan av Chelsea. Jag kan säga att Arsenal för tillfället bjuder världens absolut bästa fotoll på klubbnivå. Jag kan beundra spelare som Ronaldo i United, Jag kan säga att jag avundas Liverpool för att de har en spelare som Gerrard. Som sagt, jag behöver inte flexa min e-penis med könsord och förolämpningar. Det finns ett par guldkorn här man kan man diskutera fotboll med, de har sunda motargument. Sunda argument som inte innehåller "fitta" "kuk" "hoppas ni dör" osv osv... Tänker främst på Ändroo, frost, insane M, S-oteric (när han vill) och ett par få till som jag inte kommer ihåg just nu. Resten håller din nivå, man kan likna dig vid han snubben i baren på krogen, som står och skriker hora åt alla tjejer som inte vill snacka med han och som ska mucka gräl med de killar som råkar ha någon på armen... Pinsamt kompis, pinsamt.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Varje gång du skriver mer än 60 ord för att förklara dig att du inte behöver hävda dig så är det just precis det du gör.
fetlryik, din åsikt rör mig inte med tanke på dina kommentarer ovanför.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Haha, lilla gubben, spelar det någon roll om jag nu mot all förmodan skulle dricka te till min fotboll? Gör det mig till ett sämre fan för det? Eller vad är det du är ute efter? 27 år gammal och fattar inte en metafor...jag menar bara att du kanske inte är ett fan av den extrema sorten..jag ifrågsätter ABSOLUT INTE ditt supporterskap utan du får göra som du vill...det är snarare andra som sågar mig så då har ajg väl rätt och såga tillbaka, eller? Okej, jag är i första hand en supporter utav Manchester united, andra hand Fotboll, och det är bara och acceptera att vi två inte är utav samma skrot och korn, men ger det dig rätt och ifrågsätta mitt sätt att supportra min klubb på? Jag kan fortfarande erkänna när vi spelar dåligt, när vi har ett skit anfall mm, men jag har väldigt svårt med att berömma andra spelare, för hjärtat går före hjärnan, och jag har svårt och se matcher ur en objektiv synvinkel, men sån e fotbollen för mig och det är det som gör sporten rolig enligt mig Du som oxå är DIF supporter var säkert på derbyt idag och såg själv det som gör derbyn så jävla roliga att kolla på, inte är det fan spelet, utan tifot, supporter kampen, och på läktaren hyllar man knappast andra lag eller håller sig helt svordomsfria.. Men du gör som du gör men sluta klandra ner på mig, förövrigt så svärde jag åt en united supporter 12 på kvällen eftersom att han förolämpa mig o ja lät känslorna gå överstyr, och jag bad er brinna i helvetet precis efter matchen och då är det mkt känslor, sån är jue fan fotbollen, Kärlek och Hat, om du inte gilalr de så kan du gärna börja kolla på Tennis Och kalla mig inte för någon liten gubbe som om du vore någon överlägsen varelse, och nej jag har aldrig någonsin kallat en tjej för hora jag fattar inte vart du fått det ifrån Roligt att du hittat några vänner på whoa som du kan diskuterra fotboll med, ni kanske kan starta någon form av bok klubb fast i fotbollsform, sådär bjuda hem varandra och prata och Beckahms nya frilla och Drogbas sjukt roliga accent
misd Såklart han får blåsa av när det är hörna, det har jag inte sagt något om. Men eftersom fjärdedomaren lagt på två minuter, och United fick hörnan INNAN det hade gått två minuter så gjorde domaren helt rätt som gav dem möjlighet att slå den, bara att leva med det, misd. Du har aldrig sett att United fått en hörna emot sig på övertid på Old Trafford? Det har jag. Bonuspoäng till mig.
Topdogs Ber om ursäkt för lilla gubben, även jag kan vara dryg och inte hålla mig till saken. Kul att du visste att jag var dif:are ;) Derbyn är kung, håller med, finns ingen inramning i samma klass som det, varesig det är AIK djurgården, Arsenal Tottenham, Roma lazio osv. No doubt. Efter din förklaring så respekterar jag din åsikt och att vi inte är av samma skrot och korn. Fred? Hoffa: Tackar, till och med jag kan vara klok ibland ;) Grattis till ditt Arsenal och eran vackra fotboll.
Psycholess Kul att du förstår och inte som vissa andra envist käftar emot...respekterar dig med, fred :)
Ändroo P20 missförstånd jag har aldrig sett en halvlek bli avblåst när utd har en hörna
under the fubu is a guru