Inför Manchester Utd - Chelsea
Oj oj oj, detta kommer bli underligt. Helt nytt för oss chelsea fans. Ny tränare som gissningsvis kör en 4-4-2 uppställning. Vi har en hel hög skadade spelare så som Fank Lampard, Didier Drogba, Claudio Pizarro, Ricardo Carvalho, Michael Ballack och Wayne Bridge. Vi möter ett alltid lika hemma-starkt UTD som vunnit men vunnit knappt. Kanske kan vi ta med oss en pinne hem? Who knows.
Utd har iaf Ronaldo som målat både i cl och i landslaget sist så han är säkert på gång.
Jag är ödmjuk och lite förvirrad i hur Chelsea kommer spela. Jag tror att vi åker på en förlust här med 2-1 eller 3-1. Det kan iof slå bakut helt och hållet och bli precis tvärtom om Terry tar sitt ansvar och lyfter laget till skyarna. Föga troligt men va fan ;) Samtidigt som jag är skeptiker så kan jag få drömma?
Jaja, den som lever får se, ska bli jävligt roligt att se hur det än blir.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
När börjar denna match?
•pave paradise•
Man Utd v Chelsea 16:00
Enligt Premierlegues hemsida så då det blir nog 17:00 här då. Inte kollat faktiskt.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
17:00 Mitt kära united har inte övertygat i ligaspelet alls....jag vet att united är favoriter men om ni sett uniteds spel dem senaste matcherna så finns det anledning till att tvivla.. hoppas och tror dock på united seger, skiten lossnar i denna match och både saha och tevez nätar !! Snälla SAF bänka giggs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
2-0 eller 3-1 Man United. Ronaldo nätar minst 1 COME ON YOU REDS
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tippar på 2-0 vinst för United. GLORY GLORY MAN UNITED!
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
En typisk 0-0 match *ehhh..* Hoppas naturligtvis på underhållande spel med många mål ! :)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
men snälla... Ben haim från start... Varsågod United.
Vad tog det, 2 minuter innan idioten gjorde sitt första misstag?
Hoppas att chelsea tvålar dit dem nu. Men det blir väll 0-0 som vanligt.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
cfc fans skanderar Jose mourinho, så skönt
Varför spelar Grant Ben haim OCH Ferriera? sanslöst fel
Men för fan... 10 mot 11 i en och en halv halvlek :( tar vi poäng är jag mer än nöjd... Fy fan var värdelöst detta känns.
någon med stream channel?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
är den på nu?? vad händer??
Get Random!
Tevez gjorde 1-0 i 45:e. Chelsea spelar tydligen med 10 man
1-0 United, Chelsea har fått Mikel utvisad. Uniteds mål efter 2:30 på övertid när det aviserats 2min. Domaren pallar inte trycket. Avram Grant är efterbliven, petar SWP som är i sin livs form. Spelar med levande misstaget Ben haim och ferriera osv osv, har måååånga åsikter på hans coachande. Han bytte ut Sheva nyss, mot Kalou, och inget mer, som om lille kalou ska ha en chans mot ferdinand och Vidic? Jävla stolpe rent ut sagt, jag vill ha tillbaka jose!!
hahah!! =D jaaaaa!!!! manchester!!!!!! GLORY!
Get Random!
Gott "fan" du verkar vara phil, som inte ens har koll på när ett av sässongens hetaste möten. Bra där.
GLOORY GLOOOOOOOORY MAAAAAAAAN UUUUUUNIIIIIIIIIIIIITEEEEDDDD!!!!
Jaja, fjortisar aside. Cole skulle ha ett rött kort dock.. riktigt fult gjort
GLOORY GLOOOOOOOORY MAAAAAAAAN UUUUUUNIIIIIIIIIIIIITEEEEDDDD!!!!
Men snälla... straff?
2-0, ät skit och dö! :D Inget personligt gentemot våra chelskifans här, men mitt tips går in om resultatet står sig.
jag förväntade mig ingen vinst. har inte heller haft tillgång till varken stream eller canal+. men från vad jag har läst av psycholess så blir jag rent ut sagt besviken på allt och alla. en förlust som dem flesta väntade och så ska vi behöva äta upp det? som psycholess påpekade.. en helt ny formation, många viktiga spelare skadade, okunnig manager, bortaplan... tråkigt
Det är ok, fjortisar intresserar inte mig.
pinsamt av dommaren, mikkels är knappt varning så pinsamt old toilet vann matchen åt man u som så många gånger förr, dommaren bjöd utd på två mål och ett rött till mikkel så jävla dåligt
under the fubu is a guru
2-0 :<
Psycholess P27 Israelitisk tränare och israelitisk spelare. Brukar bli så.. :P
Carvalho var väl skadad? Liksom halva Chelsea?
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Ingen som fattar att tränaren UPPENBARLIGEN gjorde detta med flit för att visa Roman att José behövs? Hade varit SÅ badass om det var så..
•pave paradise•
Hade satt in Alex före Ben Haim alla ggr i veckan.
Synd att jag inte tippade på Bet24, då min chansning stod sig. Skönt att Tevez äntligen fick näta för United. Hoppas dem kommer igång ordentligt nu, då kan inte ens Mourinho göra någonting åt dem. Mohahaha :)
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Tydligen låga odds på att Marco van Basten ska ta över, Avram kommer inte få stanna länge, mark my words.
hoppas och tror dock på united seger, skiten lossnar i denna match och både saha och tevez nätar !! Kan man ha mer rätt?? 15-1 skott på mål typ 65-35 bollinnehav om inte mer 9-1 hörnor 2-0 mål ägda
ni som tjatar om straffen.. vi skulle haft straff i första halvlek det vet ni själv Ni som tjatar om utvisningen...joe cole skulle oxå bli utvissad och bögen ashley cole som slängde sig hela tiden borde fått minst ett gult kort till för filming... dessutom var det som ni gjorde i den 70e minuten bland det fulast, äckligaste och respektlösaste man kan göra i en fotbolls match, må ni brinna i helvetet
vad gjorde dom i 70e?
Rädda en ko, ät en vegetarian!
spelade inte tillbaks bollen när united spelat ut den
Dom spelade inte ut den, den var i spel och han ville bara ha ut bollen, inget och göra med Rooney. Chelsea gjorde rätt.
TOO B
vadå gjorde rätt? varför ska dem vilja ha ut bollen e du helt puckad eller? Ferdinand sköt jue ganska fri ut bollen mot läktaren när han såg att rooney låg nere..sen att chelsea tar inkastet och anfaller när försvaret inte ens var inställt på det är bara äckligt
Eldon: Du är ju Man U-fan, varför säger du att Chelski gjorde rätt? :O
•pave paradise•
Topdogz kolla om skiten och säg det där ok? det var inte alls så det gick till. kalla mig inte puckad ok? du är ett jävla skämt du har ingen jävla självdistans läser vad du skriver hela tiden skämmer bort man u supportrar är vad du gör lhabia - för dom gjorde rätt ok? annan sak om det var liverpool
SÅ JÄVLA ENKELT
Eldon hörrö ditt jävla kukhuve vadå skam för man u supportar gå inte över gränsen din ****... Du måste tydligen va helt jävla blind eftersom att ferdinand Tjonga upp bollen i läktaren när han kunde spelat bak till backlinjen om han vart pressad.. klart han spela ut den med flit hur dum kan man vara? Och om han, enligt dig, bara ville ha ut bollen av en anledning som jag inte sjävl förstår, vrf blev det tumult när inkastet skulle tas...chelsea spelarna stod still med bollen, united spelarna gick itne på, domaren blåste, tog BOLLEN MED HÄNDERNA, släppte sedan bollen, gav den till en Chelsea spelare på PLANEN och inte vid Sidlinjen där INKAST TAS när spelare "bara ville ha ut bollen"... du borde själv kolla om, och sluta ifrågsätta mitt supporter skap din tönt
Tycker alla här inne är töntar.. Det skall ju vara Gunners! Kolla ligan & CL ;) Akta fabbe! Damn bwoois!
be the change
ni som tjatar om straffen.. vi skulle haft straff i första halvlek det vet ni själv Nu vet ni hur det känns att bli lurade, fucking bitches
Shuu
Top - OK, vi säger så! internethero
Psycholess "Uniteds mål efter 2:30 på övertid när det aviserats 2min. Domaren pallar inte trycket." United fick hörnan 46:58, hörnan slås 47:23, Tevez gör mål 47:32... exakt när skulle han blåsa för halvtid? Och en regel som de flesta inte vet är när tilläggsminuterna är t.ex. två minuter så innebär det att spelet ska fortsätta i MINST 2 minuter till, inget som säger att han måste blåsa av direkt efter 2 minuter. Så om domaren blåser av 47:57 har han fortfarande gått efter regelboken. Simple as that.
Rash_ P19 jahapp? inget jag grämer mig för, och sluta tro att united jämt har alla domare med sig när det inte är fallet
Ändroo När till och med SAF börjar gå mot spelar gången och pekar på klockan så är det något som är fel. Topdogs är förövrigt en riktig lirare, det märks. Med argument som "må ni brinna i helvetet", "hörrö ditt jävla kukhuve vadå skam för man u supportar gå inte över gränsen din ****..." osv ... Skönt att nivån ligger så högt. Topdogs, du är alltså helt seriös när du säger att United inte har hemma favör hos domare på Old trafford? Hur som helst, vi loosade. var inställd på det från börjar. Blev bara tvärlack på Avram och hans val av lag, taktik och taktik under matchen. Luffare rent ut sagt. Hoppas de raggar en ny tränare omgående. Så jag ebr om ursäkt om jag hållit en låg nivå i denna diskussion.