Illa tippat :) Deportivo kommer plocka 3 poäng. Valencia är ur form, Villa är skadad. Flertalet spelare har vart på landslags uppdrag i veckan. Kommer bli en målsnål match men tror att ett utvilat och taggat Deportivo tar det.
" If I forgot you, forgive me. It`s either a genuine mishap or i never liked you. "
Tar tillbaka det jag sa innan :/ Deportivo ligger under med 0-2 efter 20 min.... Samma gäller Barca där Villareal leder med 2-0...
" If I forgot you, forgive me. It`s either a genuine mishap or i never liked you. "
1-2 nu :) Fan när äntligen Deportivo visar på TV så sitter man och slavar på jobbet. Damn it!
Alphabet Soup P23 valencia tog 3poäng... bara barca som hade inget flyt..två straffar emot sig o många spelare borta
Jo jag är fullt medveten om det, tyvärr :/ Och målsnålt blev det inte heller :) Fan det här inte bra asså. Det enda man ser fram emot nu är transfer fönstret i januari.
Gah oflyt barca
Meep meep
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nån som kollar bilbao-betis?
111111111111 deportivoooo
Höll inte länge dock, två gula nu också :/
ja fan också, guardado har varit farlig på sin kant, synd nyss också snejder är ju ukdålig nu
när kommer diego tristan in
fetlyrik - Förmodligen aldrig :)
hehe, vad gör den gamle tjockisen nu
haha sant? soft
Confirmed lineup: -----------Valdes-------- Zambrotta---Puyol-Milito-Abidal ----------Toure-------- -----Xavi---------Iniesta--- -Giovani---------------Ronaldinho- -----------Henry-----------
Mm, gick från Mallorca till Livorno inför denna säsong.
Fyfan idag är det la liga igne.
ska depor vinna idag ? 1-1, mallis med rött kort.... levante överkörda igen, osa lite överraskande, valencia är patetiska,
jävla real madrid!
rök miljövänligt, rök grönt
Mycket la liga nu och det är härligt.
Helgens Omgång Kvällens match blir skön, sevilla-madrid, även mallorca-valencia, valencia nu med koeman vid rodret, vad har han hunnit med sen han kom dit? Kommer dem lira defensivt för att bara få med sig en poäng för att få en ok start på sin kampanj i valencialand. Men aldrig lätt att åka ut på ön, och mallorca har TRE vapen i år, ibagaza-guiza-arango och dessa tre är ständiga hot.
Underbar seger igår bort mot Murcia :) 0-2
Xisco målar i tredje matchen i rad, Guardado gjorde sitt tredje mål för säsongen...
Har börjat ryktas att Depor är ute efter en eller två anfallare inför transfer fönstret...
Ryktas om Omar Bravo, Soldado, Postiga m fl :)
Fetlyrik hur ser helgens matcher ut?
Meep meep
Dem ser ut så här. TvMatcherna blir dem här.
Getafe - Bercelona
tv4sport
Lördag 20:00
Valencia - Murcia
tv4sport
Lördag 22:00
Almeria - Atl Madrid
tv4sport
Söndag 17:00
Real Madrid - Mallorca
tv4+
Söndag 19:00
Villarreal - Sevilla
tv4+
Söndag 21:00
japp suger kameldase.. veckans match ju, såg fram emot den. idag hoppas jag malllorca tar fighten
sen hoppas jag atleetico madrid tar en fin seeger, helst 1-0
Barca-Español idag! Barca barca barca!
Meep meep
skön match igår mellan bilbao och madrid, kunde blivit många fler mål, synd att inte llorente fick stänka dit ett. massa nya sköna matcher idag
OCH! kanske gör etoooooooooooooooooooooooooo comeback idag, skulle sitta fint, ronnie har gått ner tio kilo och allt är som för två år sedan igen :)
El classico! Barca Barca Barca
Meep meep
Såg nån vbarca matchen idag
ja va bakfull å halvsov.. men ja hörde kommentatorn säga nåt som LÄT som "Frank Reiijkard (stava) är en av få tränare som gillar att puffa på på fritiden"..
men så kan han väl inte ha sagt ? D:D:D:D såg nån minns va han kan ha sagt :D
Haha, det stämmer. Hussfeldt sa "Riijkard, som gillar att puffa på på fritiden. Tackar inte gärna nej till en joint eller två.". Asskön.
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
Måste bara ta upp det här med Barcas målvakt Valdes vars rykte som en instabil/dålig målvakt i mina ögon är oförtjänt. Vad beror det på egentligen?
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
Han har gjort några grodor genom åren, så då kvittar det att han håller nollan 20 matcher per säsong. Han har ju fått pris för den målvakt som släpper in minst mål i ligan, bara för det har jag glömt vad det priset heter..
hhahaha du driver Penthouse ?.. han sa inte det va ?.. damn ja känenr mig som bimbo.. men.. haha.. sa han det ?
Haha nej, jag driver inte. Han sa så. Appropå Valdes så tycker jag att han förtjänar en plats i landslaget. Han gör väldigt sällan grodor nuförtiden. Riktigt stabil målvakt med fantastiska reflexer.
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
Chippen på väg till Deportivo.
Har satsat 200kr på los blancos ikväll, dom borde vinna mot Villa Real. Real vinner typ alltid ändå om dom ligger under.. Vad tror ni då om Real Madrid - Villa Real ?
Enda jag tror om den matchen är att det blir högt tempo och mycket mål. Casillas håller inte nollan ikväll.
Vad i helvete håller Rijkard på med,det är kört för barcas del nu angående guldet
Meep meep
håller med dig Celtor , visst är Rijkard en stor tränare men jag tror det är dags att hitta någon som kan göra något nytt med laget. Spelarmaterialet kan man inte klaga på förutom i backlinjen då men en ny tränare behövs tycker jag.
¡¡¡GOOOOOL DEL ALMERÍA, GOL DE NEGREDO!!! Engañó bien a Casillas y pone distancia en el marcador.
"Riijkard, som gillar att puffa på på fritiden. Tackar inte gärna nej till en joint eller två"' Vem sa detta, när, och vart kan jag läsa mer om detta?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
public_enemy jao! Skaffa in nya reserver.Oleguer,Thuram etc ut med dom å in med nytt! Mourinho?:D
Meep meep
Segt public enemy, där försvann 200:- nu får vi hoppas att barca kan knappa igen nu! die osasuna die!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
JAG ÄLSKAR DIG XAVI hahaha!
Meep meep