fetlyrik: vad heter spelet du spelar när du satsar så där? Är inte 18 än så har inte kunnat spela och vet därför inget som sånt.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
eller eh.. stryktipset?
vanligast i sverie är ju oddset lången på
www.svenskaspel.se , det är dem du lirar igenom när du spelar på spelbutiker runt om i landet. även dem som har strktipset, europatipset osv. dock finns det flera bolag på nätet som har mycket bättre odds, fler spel på en match osv, så därför har jag valt en utav dem ,
www.expekt.com , du kan ju klicka dig runt där osv utan att spela
sen vill du spela kan du ju bara ge morsan en tia så spelar hon :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hej allihopa! Någon som ska ner och se El Clássico den 23? Jag är själv i Malaga då och är sugen att fara upp och se matchen. En dröm förfan. Men jag själv i Barcelona är en skrämmande upplevelse. Whoaträff? ;) hahahaa
Ja ni grabbar, min kupong ser ju ok ut so far.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
felyrik Jävlar, det ser jävligt bra ut!
Fan vad dollars du förhoppningsvis kommer dra in.
Japp massa dollares!
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
skööön kupong fetis, spelade du verkligen 100 på det där? i sånna fall sitter nog expekt chefen och gråter just nu
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
du kanske borde gröna ut eller är du helt säker på att allt sitter, annars kan du säkert vinna 30.000 oavsett hur det går i real matchen
jess tjockis, ja skiter i byxorna just nu
2-0 bara real kvar, hur gör du....gröna eller inte?
fetlyrik - Big Up! :) Får hoppas att Real tar det nu då vilket dom borde göra.
" If I forgot you, forgive me. It`s either a genuine mishap or i never liked you. "
bra ni håller på mig grabbar , ska jag komma ihåg
fan vad real låg i djup avföring första halvleken. ska se om valladolid är lika roliga i andra halvleken. puss.
aj aj aj valla 1-0 får hoppas fetlyrik grönade ut 30.000kr säker vinst
Dem ville ju inte ens igår, jävla nonchalant.
Nån som kollat på highlightsen från la liga på tv4-sport? Getafe har ju grym oskärpa, blir inte många mål från dem i år. Levante är bara så urusla och KOMMER komma sist det är bara så. Guiza kommer vara i skyttetopp 5 lätt. Sen tyckte jag madrid var samma gamla madrid som förra året när man börjar lira salgado-guti-diarra-raul-robinho-rvn. Då blir dem jävligt tråkiga, drenthe är skoj men ingen matchvinnare som snejder. Snejder står för fart och kretativitet, många assist osv. Han ju lirat fram raul till de mål han hjort, och till stor del rvn´s också väl? Guti är bara långsam och borde aldrig spela på bortaplan. Vad har madrid som ersättare till salgado egentligen? marcelo är ok iaf.
fetlyrik Ramos har ju spelat på Salagados plats. Högerbacken alltså. Salgado spelade ju bara för att det är skador på Pepe, Heinze och Metzelder.
Inför Jornada 5 25/09/2007 21:00 Sevilla-Espanyol Kanal: TV4-Sport Stadium: Ramón Sánchez Pizjuán Domare: Mejuto González Sevilla kommer från förlust borta mot Barcelona. Espanyol kommer från förlust borta mot Huelva, en match som man tappade helt, man ledde 1-0, men kvitteringen var snygg från Huelva och ledningsmålet var hjärnsläpp i espanyolförsvaret. En match som Sevilla ska vinna om man vill vara med i toppen, mycket matcher nu och sevilla har den bredaste truppen av de två och kommer vara slagkraftigt. Också fördel av hemmaplan och en extra dags vila.
26/09/2007 20:00 Osasuna-Levante Stadium: Reyno de Navarra Domare: Daudén Ibáñez Osasuna kommer från förlust borta mot zaragoza, och levante från förlust hemma mot bilbao, båda med 1-2. Ska osasuna vinna någon match så är det hemma mot levante. Levante har en tunn trupp, och de gjorde sitt första mål på fyra omgångar i helgen vilket säger att de inte är speciellt målfarliga. 20:00 Racing-Villarreal Stadium: El Sardinero Domare: González Vázquez Racing kommer från förlust borta 0-4 mot atletico och ett rött kort. Villarreal lyckades till slut vinna med 2-0 hemma mot murcia. Murcia hade chanser och målen kom sent för villarreal, inte förrän minut 85 och 89. En klassisk grej att nykomlingarna är sämre i slutet på matcherna när tempot tar ut sin rätt.Racing hade egentligen inte mycket till chans mot atletico från början. Hemma på el sardinero är dem bra, frågan är hur det känns i benen med så mycket matcher för en tunn trupp. 20:00 Murcia-Almería Stadium: Nueva Condomina Domare: Turienzo Alvarez Nykomlingsmöte. Murcia från förlust i villarreal och almeria från oavgjort hemma mot mallorca. En match där jag tyckte mallis skapade mest, guiza var ständigt farlig. Vi får se vilket lag som är bäst här, jag tycker ändå murcia har de bättre spelarna och laget än almeria. Dessutom får vi se en hård match tror jag, två nedflyttningskandidater ju där båda lagen vet att det är viktigt med vinst, eller iaf inte förlora. Murcias klasspelare bör vara avgörande här. Vi får se vilket lag som sätter sig bäst i la liga när den första spritten i benen har satt sig och de tuffa matcherna tar ut sin rätt. 20:00 Mallorca-Valladolid Stadium: Ono Estadi Domare: Megía Dávila Mallorca 1-1 mot almeria, och valladolid 1-1 mot ett håglöst och segt r.madrid. Valladolid körde högt tempo matchen igenom, grymt motiverade när mästarna kom på besök inför hemmapublik så öste de på. Nu bara tre dagar senare, hur kommer kropparna att kännas när man kommer ut på ön? Mallorca kunde vunnit då man hade fina chanser mest pga guiza mot almeria, man borde väl egentligen vunnit tycker jag. 20:00 Valencia-Getafe Stadium: Mestalla Domare: Fernández Borbalán Valencia tog en seger 2-1 borta mot betis. Betis var väl egentligen aldrig farligt, utan fart och inte mycket till chanser. Målet kom från försvarsmisstag. En homogen seger skulle jag vilja säger, valencia glänser inte som guld precis när de spelar, tycker de verkar lite vilsna och litar mycket på villa-jocke-silva ska producera, lite som barcelona känts när de litar för mycket på vissa spelare så slutar vissa spela, då händer inte mycket. Getafe skapar inga riktigt heta chanser och fick 0-0 mot depor, depor skapade väl en chans på hela matchen, ett inlägg och nick. Getafe fick flera halvchanser, lite skott här och där men dem var spridda runt hela stadion tyckte jag, saknar den där kliniske avslutaren och nån kreativ på mittfältet.
pinsamt av sevilla
alltså det var ju ara espanyol som gjorde mål på tre skott typ, dem hade fan ingenting, såg bara trötta ut, därför tre byten efter 60minuter fan. nya tag idag, känns som det blir lite skrällar, många trötta spelare nu, ännu värre till helgen
Villareal har ju varit en surprise
Meep meep
villareal kör på som dom gjorde i avslutningen, känns verkligen som ett lag
asså valladolid, fan va roliga dom är att kolla på.
kollar du på dem?
HT Deportivo La Coruna 0-1 Recreativo Huelva HT Mallorca 0-2 Valladolid HT Murcia 0-1 Almeria HT Osasuna 1-1 Levante HT Santander 0-1 Villarreal HT Valencia 2-0 Getafe
ikväll får man hoppas det lossnar för vårt kära barcelona. Vinner med 4-0 mot zaragoza
vilken kanal är barca-zara på?
Meep meep
FAN vilken match hahahaha! efter 13min 2-1 fan va nice:D
Meep meep
mm barca spelar ju den överlägset bästa fotbollen i världen, och idag vart de en del mål iaf :) 4-1, och en superb 1a halvlek, hoppas bara det kan lossna för henry nån gång..
haha mm synd att han missade så många chanser
Meep meep
Slug, visst! världsbäst fotboll! synd bara att hanry inte fick göra mål den matchen, han va sugen det såg man men han saknar kylan nu, säkert bara för att han är så nervös och känner att han måste göra mål, men när det väl händer så kommer det bara rulla in fler!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
bakelse: precis, han känner nog pressen alltid..led lite med honom då han fick alla lägen där..sen är det nog en ovan situation för honom då han inte e största stjärnan i lagen som han va i arsenal..han vet att om han inte börjar producera så kommer etó att sno hans plats...men de lossnar redan imorrn hoppas jag! vore najs
hehe 7 "han" i de där raderna ;) såg mer ut
Jornada 6 29/09/2007 20:00 Zaragoza-Sevilla TV4-Sport22:00 Levante-Barcelona TV4-Sport30/09/2007 17:00 At. Madrid-Osasuna Villarreal-Athletic TV4-Sport Almería-Racing Valladolid-Murcia Betis-Mallorca Espanyol-Deportivo19:00 Getafe-R. Madrid TV4+21:00 Recreativo-Valencia TV4+
Skön la liga omgång. Debry i Madrid. Getafe-R.Madrid, tror på kryss här kanske, madrid roterar ju just nu och dessutom CL nästa vecka. Detta gäller för alla matcherna som har CL-spelande lag. Bankerna ser just nu ut att vara espanyol och barcelona. Bra lag med chans för vinst är valladolid, almeria, villarreal. Recreativo, betis, zaragoza, getafe, atl.madrid. Alla dem matcherna kommer bli grymt jämna, tror tre av dem kommer sluta med oavgjort. Kanske t.o.m att zaragoza kommer vinna, recreativo också, jag är inte alls impad av valencia så här långt och dessutom CL som sagt. Atl.MAdrid har 10-0 på de tre senaste nu, kommer en fjärde vinst? Jag tycker krysset känns som det kommer här, madrid vinner aldrig fyra raka, dessutom kommer nog dem också rotera tror jag. Lite underskattning mot osasuna tror jag kommer straffa sig med ett 1-1 resultat. Kanske även mallorca kommer ifrån betis med tre poäng, betis är ofarligt om man kommer åt sobis. Ibagaza+Guiza är alltid farliga och kanske kommer de åt en 1-0 vinst här. Zaragoza är ju inte helt omöjligt heller, sevilla är trötta nu och zaragoza är en jobbig bortamatch. Rotation inför CL? Valladolid är ett lag som öppnar stenhårt på hemmaplan, kanske kommer ett tröttkört murcia nu, som inte kunde slå almeria på hemmaplan att åka på en smäll här. Valladolid ångar på.
Skyttetoppen efter Jornada 6. Messi Barcelona 6 Kun Agüero At. Madrid 5 Kanouté Sevilla 4 Rossi Villarreal 4 Sneijder R. Madrid 4 D. Güiza Mallorca 3 J. Guerrero Recreativo 3 Kerzhakov Sevilla 3 Luis García Espanyol 3 Raúl R. Madrid 3
Zaragoza 2 0 Sevilla Gol D´Alessandro 53' Gol Sergio García 86' Levante 1 4 Barcelona Gol penalty Viqueira M. 73' Gol Henry 18' Gol Henry 26' Gol Henry 48' Gol Messi 50' At. Madrid 2 0 Osasuna Gol Raúl García 38' Gol Kun Agüero 82' Villarreal 1 0 Athletic Gol Fuentes 62' Almería 0 1 Racing Gol Garay 6' Valladolid 1 4 Murcia Gol Llorente 49' Gol De Lucas 28' Gol Baiano 76' Gol Iván 84' Gol Abel 87' Betis 3 0 Mallorca Gol Xisco 59' Gol Sobis 77' Gol Edu 89' Espanyol 1 0 Deportivo Gol Tamudo 45' Getafe 0 1 R. Madrid Gol Sergio Ramos 65' Recreativo 0 1 Valencia Gol Villa 5'
Okej snart dags igen efter CL och UEFA CUP.Jornada 7
Tabellen Skador&Avstängningar Lördag Tv-Sändning22:00
Valencia - Espanyol TV4Sport
Söndag 17:00
Zaragoza - Levante Barcelona - At. Madrid TV4Sport Osasuna - Villarreal Athletic - Almería Murcia - Betis Mallorca - Getafe R. Madrid - Recreativo Sevilla - Deportivo
21:00 Racing - Valladolid
------------------------------------------ Vad har vi för tankar inför omgången, var finns potentiella vinnare, skrällar?Veckans Match: Barcelona-At.Madrid Två lag i kanonform, med spelare i kalasform. Torress var ett hot mot barca innan, barca med många skador i försvaret nu bäddar för många mål i denna matchen.Matchen sänds soft kl:17.00 på söndag.
Inget barca på tv:n imorgon, vi får athletic-almeria istället.
blir barca på tv4sport idag!
Meep meep
yess yesss såg det nyss!!! veckans match, fan detta blir fett
Fan internet har legat nere i en vecka nu verkar som grannen lirar fotboll med sin router :/ Men nu är man "back in bussines " igen :) Vilken skräll det blev för Depor i helgen då 0-1 borta mot Sevilla inte illa. Får hoppas att detta håller i sig. Spelet börjar funka bättre och bättre sen Espanyol matchen som vi egentligen borde vunnit :/
" If I forgot you, forgive me. It`s either a genuine mishap or i never liked you. "
Skönt att du är tillbaka soppan.
När börjar nästa omgång med tanke på landslags grejer etc?
Meep meep
Så här ser det ut enligt lfp.es20/10/2007 Lördag 20:00 Levante - Sevilla 20:00 Villarreal - Barcelona 20:00 Deportivo - Valencia 22:00 Espanyol - R. Madrid 21/10/2007 Söndag 17:00 Almería - Osasuna 17:00 Valladolid - Athletic 17:00 Betis - Racing 17:00 Getafe - Murcia 17:00 Recreativo - Mallorca 21:00 At. Madrid - Zaragoza
Har tippat 2 på sevilla barca o valencia , o kryss på real matchen