I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Liverpool - Chelsea

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-08-27 01:19
Rash P19//

Vad fan snackar du om? Han ville inte ersätta Lamps med Gerrard, det är kvalificerat skitsnack.
KTBFFH!
www.projectedwin.blogg.se

2007-08-27 01:21
Och Åkersberga din fjant, du kan ta bort din signatur för det är det dummaste jag läst. Samtidigt är det så typiskt för liverpool
supportrar så du kan lika gärna ha kvar det. Du är verkligen ett praktexemplar på en Liverpool idiot.
Peace!

2007-08-27 01:23
PS. Vi skriver vår historia nu, ni har inte vunnit PL sen, 80-talet va? Så sluta tjata om historia. Jag lever i nuet, du och många andra liverpool fans lever i ett årtionde då ni knappt va födda.

2007-08-27 12:05
bla bla bla

"ni har inte vart i CL final"
" ni har inte vunnit PL"
"vi har vunnit ligan 18 ggr"
"ni har bara eran historia, inget annat"
"vi råkade bara spela två cl finaler på tre år"

bla bla bla

ska vi fortsätta, ni är en skitklubb, och det vet ni om
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2007-08-27 20:57
Åkersberga X0//

Du är bara så patetisk. Varför är Chelsea en skitklubb? Skriv din argument istället för "och det vet ni om". Sandlådenivå på dina inlägg.

2007-08-27 22:21
KRS-one P18

Vad snackar du om? Om han inte skulle ersätta Lamps vem fan skulle han ersätta. Med dom pengarna skulle fan Gerrard inte sitta på bänken, hell no. Sen kan inte Lampard och Gerrard spela tillsammans, kolla bara på landslaget. Så varför skulle tränaren köpa Gerrard för hur mkt pengar som helst samtidigt som han vet att Lamps och Gerrard inte funkar tillsammans?
Shuu

2007-08-28 10:07
Kanske för att få dem fungera tillsammans?
Chelsea köpte Essien istället för Gerrard, ser du honom peta Lampard? Och jag vet att de inte är lika i spelstil eller så men Gerrard skulle aldrig köpas in som ersättare för Lamps.

2007-08-28 14:19
ballack signades ju förra sommaren och lampard har inte blitt såld för det??
under the fubu is a guru

2007-08-28 14:50
Att ni ens pallar argumentera med dom, Låten tråden dö.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-08-28 22:38
"Chelsea köpte Essien istället för Gerrard, ser du honom peta Lampard? Och jag vet att de inte är lika i spelstil"

i rest my case

2007-08-29 12:06
Fyndigt. I Lyon hade Essien mer en Lampard roll mer än vad han har i CFC.

Jag är ändå bara glad att Gerrard inte kom till Chelsea så egentligen har vi inte mycket att orda om.

Du vet att Lampard är en av TSO's "untouchables" va?

2007-08-29 12:47
TSO?

syftar du på den orden i Göteborg där Ggb´g främsta teater, musik och musikalartister är med i?

soft om lampan hänger ut med lasse kronér och hasse josefsson isåfall

2007-08-29 12:51
"haha"

2007-08-29 12:58
fast man kan ju tro att lampan ska va med i bachelor om han ska va med i nått, där sitter ju ändå gbg´s elit. direktörer och styrelseordföranden huller om buller...

2007-08-29 17:10

Tråden har spårat ur totalt, låses

"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."