I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Liverpool - Chelsea

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-08-18 15:02

Liverpool - Chelsea

fan va Liverpool kommer krossa imorn!

2007-08-18 15:15

nej, det kommer bli 0-0

om inte riise o pennant spelar på varsin kant....

Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2007-08-18 15:18
krossa? Haha, nu ska vi inte ta va?

0-0,1-1 eller 2-2

Håller 1-2 som joker resultat. Mark my words, you wont win, you will, however walk alone.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-08-18 15:31
hahaha ! tror du det själv ! slår vad om att vi vinner1

2007-08-18 15:39
Gör det då?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-08-18 15:44
"fan va Liverpool kommer krossa imorn!"

vad tippar du då?

3-0? 4-0? I och med att ni cittat, ska "kross imorn"

2007-08-18 15:54
tror på en 3-0 resultat allt under e dåligt :)

2007-08-18 16:02
what, vilka tipp, tror det kommer bli sjukt jämnt...
det är väl die hard liverpool fans som säger att de kommer krossa chelsea bla bla bla, rent lyckoönskande
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2007-08-18 16:13
Jag håller inte på någon av dom, hoppas på ett kryss så något av lagen inte drar ifrån United ännu mer nu under deras lilla vinst-torka. Fast jag hoppas på ett kryss, så tror jag faktiskt att Liverpool vinner med 1-0 eller 2-1.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"

2007-08-18 16:27
chelsea tar det, 2-1. i värsta fall kryss på 1-1 eller 2-2

2007-08-18 18:12
hahah men ni möste förstå ironin i min senaste inlägg som bakelse1 sa "Lyckoönksande"!!!!

Men tror fortvarande på liverpool vinst ... Känns som vi e starkaste laget just nu!

2007-08-19 11:36
Trodde att du hade insett att tidigare form osv inte betyder ett skit när Chelsea och Liverpool möts. Hat stämning, skitsnack och fysiska matcher är det som gäller. Starkaste laget för tillfället betyder inget.

Det handlar mer om vem som vill mer. Terry tebax för oss, vinnarskallens vinnarskalle. Ovärderlig. Utan honom hade jag aldrig sagt att vi haft en chans idag. Men nu har vi honom, så det kommer bli en grym match att se.

Kan knappt vänta :D

2007-08-19 11:52
Jävligt svårtippad match. Chelsea saknar världens bästa defensiva mittfältare, så klart ett tungt avbräck. (för trångsynta och naiva menar jag såklart Essien)

Pool däremot spelar med en Gerrard som får sprutor för att kunna spela.

Känns som en öppen historia.

jag är feg och tror på X
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2007-08-19 12:21
Psycholess P26

Men det är alltid en viss högre rivalitet när stor lagen möts ....

2007-08-19 12:23
alltid o alltid

har vart det sen benitez o morre kom till öarna, innan va ju ändå bara chelsea en loska i atlanten för oss

2007-08-19 13:03
JiNk

Du kan ju knappast säga att Mr M och Mr B har varit mer polare än te.x Mr B och Wenger eller Ferguson?

Mycket prestige mellan Benitez och  Mourinho. Om inte mer än de flesta. Det smittar av sig på spelarna.

2007-08-19 13:37
Tror de blir en klar Liverpool seger 3-1.

Så jävla underbart att man har Canal+ som provkanal i helgen :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-19 14:30
0-7
Aldrig mer....

2007-08-19 14:48
Vi vinner, jag drömde om att Torres skulle göra det vinnande målet.
Shuu

2007-08-19 15:21
1-0 till city så gött va
under the fubu is a guru

2007-08-19 15:23
pang_kwa

haha vittu jag har sittat och streamat.. blir vardagsrummet nurå : ) tack för att du sa det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-19 15:24

vet någon om matchen livestreamas någonstans på den stora world wide weben?

2007-08-19 17:21
aaaaaaaaaaaahh gay torres

2007-08-19 17:52
fan vad jag hatar mikel .__________.

2007-08-19 18:26
FUCKING YES, lampard guden

2007-08-19 18:55
haha. var hittade han straffen..

2007-08-19 19:00
1-1, gott det. JiNk, du verkar ha bra känsla för det här...

krossa, tss tss...

2007-08-19 19:05
psycholess ... läs va jag skrev tidigare !.... "ironi"

så kviterar ni med en straff som inte var straff så du borde ba täppa till kak hålet!

2007-08-19 19:16
JiNk, nawww alltid roligt att höra

2007-08-19 21:13
Hej Rob! STOP kanske en straff skulle va på sin plats? STOP jag sänder HÄRMED ett visa platina STOP fyllt med en liten kompissumma STOP hjärtliga hälsningar Roman STOPP eller ska det kanske stå $$$TOP £££???

2007-08-19 21:45
Men sluta vara dryg...

2007-08-19 21:52
jag eller Robbery Styles ?

2007-08-20 02:16

Han gav två gula kort till Essien, idiot

Shuu

2007-08-20 05:23
Det sista skulle till Wright philips om jag inte missminner mig. Men sant, Essien fick två gula mot ansiktet iaf.

2007-08-20 11:20
man kan ju säga så här..

två personer visade igår att dom aldrig borde dela i sådana här stora sammanhang, ben haim och mr styles..

sen fick väll dom som säger att gerrard är bättre än lampard ytterligare vatten på sin kvarn, då fat frank upperbarligen är flera nivåer sämre än steven...

liverpool va klart  bästa laget, grym fart i andra halvlek stundtals och kom till många avslut...

ah, shit team in fulham!

2007-08-20 11:31
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article586989.ab

2007-08-20 14:03
lite bittra kanske

synd att torres redan visar att han e en liten fjolla i samma klass som reyes och luis garcia hoppas han drar tillbaka till spanien snabbt.

lamps va la inget vidare men gerrard gjorde la inte så mycke mer än att passa fram till målet, och om jag inte minns fel så gjorde ju lamps 1-1 målet
under the fubu is a guru

2007-08-20 15:01
Summering, obs, MIN summering...

Torres... Jag tyckte riktigt illa om honom i madrid och än mer efter att jag såg ett reportage om honom där han öppet medger att tränar på att filma och han tycker att det tillhör spelet. Killen har kommit till fel liga säger jag då. Gillar honom inte nu heller med andra ord.
Som striker? Världsklass, no dobut, som spelare? En liten råtta. Satt och garvade när Terry förklarade för honom (när han föll som en liten 4 åring) hur spelet i England funkar... och mellan pool och cfc i synnerhet.

Straffen, jag mår vara färgad i min åsikt men jag tycker fortfarande, trots att till och med Mr M har varit kryptisk i sina svar om straffen var rätt eller fel, att Malouda fick flyga som satan.

Frank och Gerrard. Roligt det där, Liverpool anhängare + vissa andra lyfter Gerrard till skyarna och hatar "fat" frank. Jag är Chelsea fan, älskar givetvis Frank... MEN... ser också vilken otrolig spelare Gerrard är. Verkar bara vara jag som kan lyfta motståndarspelare i denna diskussionen. De är i grund och botten samma spelar typ. Engelsk powerhouse mittfältare med lederegenskaper samt ett jävla skott. Att säga en sak som "sen fick väll dom som säger att gerrard är bättre än lampard ytterligare vatten på sin kvarn, då fat frank upperbarligen är flera nivåer sämre än steven"
Ja, snälla gör den jämförelsen när Gerrard har en världens absolut bästa klackar i ryggen som knappt lyfter honom till ett ÄNNU mera inspirerande spel. Vi kan ta denna diskussionen igen efter att vi har möts på Stamford då eller? Lär vara precis tvärtom då.
Liverpool utan Gerrard är inte ens i närheten av det topplaget de är i vanliga fall. Han tillför hur mycket som helst. Men när han är borta som sagt. Då står det mer eller mindre still.
Chelsea utan Lampard är ett otroligt avbräck även för oss. Men Lamps är inte lika oumbärlig som Gerrard är för pool. Han är inte lagkapten, dvs terry kommer fortsätta skrika. Som spelfördelare har vi flertalet som kan stiga fram. Just därför går det inte att jämföra dom. Lamps mår vara mer anonym än Gerrard i flertalet av matcher men det är för att fler vill ha boll i Chelsea.
Essien, Ballack, och till viss del redan Malouda bara för att nämna några vill också styra spelet som Lamps gör. Därav, kan man inte säga att Gerrard är bättre ... inte på hemmaplan, och inte när Lamps inte har lika mycket boll.

När Gerrard är borta har ni? Alonso som styr centralt? Mer? Säg inte pennant för han är en driven kantspelare av rang, ingen direkt spelfördelare. Malouda är ytter ja, men han letar sig in i planen betydligt mer än Pennant.

2007-08-20 17:17
bra där
under the fubu is a guru

2007-08-20 19:21
Men jag har fel angående straffen. Styles ska tydligen ha sagt:

"Yesterday, in mistakenly awarding a penalty, I accept that I may have affected the result of the match and for that I apologise."

Källa

2007-08-22 12:27

nu vet jag inte om jag diskuterar liverpool och gerrard vs lampard o chelsea. nej, de gjorde jag nog inte...

fast denna diskussionen har vi haft i 15 år nu och alla som är relativt vettiga håller med om att lampard är jämnare, men gerrard har en högre högsta nivå, samt då även en lägre lägsta nivå...o ja föredrar då gerrard då lampard e relativt tråkig o se på då han ändå oftast gör mål på frispark då bollen touchar en försvarare och ställer målvakten...nog sagt om det...

sen förstår ja inte ditt resonemang med terry, du verkar ha glömt bort att liverpool har carragher...

2007-08-22 15:13
åkerberga

då lampard e relativt tråkig o se på då han ändå oftast gör mål på frispark då bollen touchar en försvarare och ställer målvakten

så du menar att frisparkarna som lampard lägger oftast rör vi en försvarare? frank har smällt inte hundratalsmål på frispark, håller jag med om.. men du påstår att det oftast hänger på att det rör vid försvararen.. vad menar du med oftast? 60-70% av gångerna han lägger frisparkar? låter ju bara sjukt.
lampard gör många fler på än på bara frispark.. gerrard är ett skämt.. vi kan fortsätta hela dagen

2007-08-22 15:25
"sen förstår ja inte ditt resonemang med terry, du verkar ha glömt bort att liverpool har carragher..."

Hur svårt var det att förstå? Gerrard är förtaval som kapten. Lampard är andra. Har ni Gerrard borta är en spelfördelare/general och lagkapten borta. Är lamps borta är inte våran kapten borta på köpet.

Dvs, Liverpool utan Gerrard är Liverfool.

Sen frisparks kommentaren tänkte jag inte ens kommentera... Ska du diskutera som kom med lite substans i dina uttalanden.

2007-08-22 22:19
 frankieLamps
gerrard är ett skämt..

frågan är vem som är ett skämt här?
du kan inte på fullt allvar mena att Gerrard är ett skämt?
med tanke på att ditt namn är en osynlig fotbollsspelare, han är väl den av dom två som är överskattad??

2007-08-22 22:46
bobbyblingbling

du förstår väl fan att jag sa det för att förklara min sak. att olika supportarar kan säga vad som helst om deras "rival spelare". därför jag skrev "vi kan fortsätta hela dagen" med att någon annan svarar att lampard är ett skämt. så fortsätter någon annan med att säga att gerrard är en nolla, sen fortsätter det.. försökte säga att man inte kommer någonstans genom att hålla på så.
gerrard är en duktig spelare, lampard likaså.. så va fan dillar du om? osynlig fotbollspelare?... blind?

vad är det som gör lampard överskattad?

2007-08-23 15:25
dina resonemang håller inte. lägg ner bara

carragher är mer av kaptensmaterial än vad stevie är, så som carra skriker o manar på, gerrard säger fan inte ett skit..

2007-08-23 20:45
Men är du slut på riktigt? Han är ju för fan utsedd till kapten av Benitez. Då BÖR han vara en större än ledare än Carrie eller?

Gerrard säger fan inte ett skit? Haha, jaja, läget nyblivna supporter?

Antingen så är du ironisk eller bara riktigt jävla dum i huvudet. 

2007-08-24 08:23
ah jag tycker de e fel att gerrard är kapten, carra borde vara det..

och nej, gerrard säger inte speccielt mycket på planen, inte tillräkligt för att vara kapten..

2007-08-24 08:58
Ja, jag tror verkligen att du vet mer än Benitez om ledaregenskaper. Maila han vetja.

My bad.

2007-08-24 09:04
ah jag och benitez tänker ganska olika i de mesta ja...gerrard är sjukt överskattad som ledare..

2007-08-26 23:33

Hur kan man hata på Steven Gerrad? Det är ju pga han man tycker att PL är en grym liga. Avgjorde mot Aston Villa i slutminuterna med en sjuk frispark och mot Chelsea så spelade han fram till Torres med en yttersida, KLASS.
Han sliter som ett djur, jobbar hem väldigt ofta och påverkar den offensiva rörelsen. Han är väldigt komplett, snabb, kan skjuta, nicka osv. Han kan spela på många olika positioner som Höger back, inner mitt, höger ytter, släpande anfaller etc. Jag väljer Gerrard framför Lampard any day. Och till de Chelsea fans som har en stor käft. Var det inte Mourinho som ville signa Gerrard för att ersätta Lampard eller?

Shuu