I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tamandi i supporterbråk.

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-07-21 19:33
less-worth P21: Har du aldrig copy-pasteat saker till folk på msn som du tyckt varit jävligt roliga, äckliga, etc? Hur som helst kul att du försöker dra homoparalleller, det är ju ganska fyndigt och brukar ofta funka i grabbiga sammanhang, framförallt när det kommer till sport. Redogör gärna för hur du lyckades med denna subtila, nyskapande och extremt originella parallell, vi häpnar alla av förundran!

Det är ingen som försvarar Tamandis slag; det är bara din misslyckade logik och läsförståelse som har dragit argumentationen dit.

Vet du vad jag tror? Jag tror att Jimmy, astronauten och de andra idrottarna har regler kring detta. I Jimmys fall var det ok från ledningen. Därför är det respektlöst av fansen att anse sig ha rätten att leka pappa åt honom.

Förbannat komiskt att du försöker få det till att idrottare som dricker alkohol saknar ambition; du saknar tydligen insikt i den professionella idrottsvärlden både i Sverige och internationellt. Du skulle antagligen svimma om du visste hur mycket droger och alkohol som förekommer bland idrottare som tjänar din årslön på en vecka.

Ingen tror att det var firmakillar som gick fram till Jimmy; det är bara du som vill tro att alla tror det, för att du vill känna att "gud ingen förstår mig", precis som vilken annan fjortonåring som helst.

Dela gärna med dig mer fakta kring vad du vet och inte vet om idrottares alkoholvanor, och hur detta påverkat deras prestationer under arbetstid. Du verkar ha järnkoll! Pajas.
Vem är du, tjänsteman?

2007-07-21 22:53
DET RÄCKER
FÖRORT

2007-07-22 01:12
mjo men har inte aik satt nåt alkoholstop på en säsong så får han la gå ut & ta nån öl lr två =)
IFK Göteborg
Juventus
- You ask yourself.. if it was all worth it.... -

2007-07-22 22:25
Jag citerar Öhrlund efter senaste förlusten mot Ellos;

"När man bär AIK-märket då ska man slita och springa och kämpa och fan.. sparka ner någon jävel om det går åt helvete"

I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2007-07-22 22:27
YEAH!
skriv kort, helst inte alls

2007-07-23 10:58
Och där hade dom placerat ett kors utanför Jimmys hus...

That's Entertainment!
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!

2007-07-24 15:59
konstigt att inte tamandi fick lite skit igår mot HIF.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-07-24 16:26
Hörde att AIK-klacken jublade åt honom.. rätt åt idioterna som gav sig på honom.
http://www.myspace.com/dirtydonline

2007-07-25 13:50
Kan ha att göra med att han gick ut på aik.se och bad om ursäkt...
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!

2007-07-25 19:07
Oavsett om man är ledig dagen efter bör man inte gå ut när säsongen har gått som den har gått och vi precis har torskat två viktiga matcher. Jag tror fan inte man hade sett Carolina Klüft gå ut
för "att tänka på annat" dagen efter hon hoppat lite för kort...
Sen att supportrar ska leka FB o försöka skicka hem nån i taxi bara för att de har läst om fylle-Thylle på Sverigescenen är ju snudd på komiskt, MEN hur fan kan ett välbetalt fotbollsproffs komma undan med att örfila en supporter? Ofattbart
ä
ä

2007-07-27 16:19
Packad-Krukväxt P15
kallar folk för hora blabla..
va gjorde vi för mjällby då? eget tifo? ramsa som dånade genom hela solna?

till topic, tycker det är rätt larvigt, fan han hade 2 dagar ledigt framför sig, och jag tror knappast som media och vissa fans säger att han "firade förlusten" varför i hela friden skulle han göra nått sånt?
kom igen, han har ingen semester på hela sommarn, låt han gå ut och sänka några starka, klart han smäller på, han är gnagare? hur hade du själv reagerat om någon bad dig åka hem för att du ska jobba 2 dagar senare?

2007-07-28 16:10
less-worth
Jag hoppas du aldrig druckit öl mitt i veckan..
För du och Tamandi har betydligt mer gemensamt en Tamandi och en astronaut haha.

annars tycker jag faktist det är lite respektlöst av spelara att vara ute och festa mitt i säsongen. Men samtidigt bryter de inte mot klubbens regler så anser inte jag ha mig rätt att säga till spelaren.  

Johan Cruyff sade 89, att IFKs första UEFA-cupguld var det mest positiva i europeisk klubbfotboll under hela decenniet! - och var i stånd att föra matcher även på bortaplan mot europeiska toppklubbar