I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-06-23 20:25
deras köp av henry lär bero på att etoo vill flytta..

han hatar ju rejjkard dom har bråkar allt för ofta nu för tiden .. och hans "smyg hat" mot dihno börjar bli stort också.. då dihno hela tiden får speltid även om han är i dålig fort och får förtur på massa saker för att han är tillsammans med rejjkards dotter.

rejjkard(stav?)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-23 20:36
Reijkard? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-23 20:36
Rijkaard mena jag ;o

2007-06-23 20:44
Arsenal är så gott som ett mittenlag nu, hahahaha

Hoppas ni knipper CL-platsen det kommande året, det blir en tuff strid där mot Bolton, Pompey o CO

2007-06-23 20:55
Missade jag nått eller, Bendtner är Arsenal produkt eller vad menar ni?

Jag hoppas faktiskt Ronaldinho lämnar i sånafall okej han är världens bästa spelare, men jag vill att folk ska sluta tro att barca inte klarar sig utan honom..

Varför i helvete köper dem Henry in the first place..
Och sälj fan inte Iniesta. Han gör mig mycket imponerad..

Just nu tycker jag ändå att det börjar se lite ålders aktigt ut i Barca

spelare som fyllt 30

Edmilson
Beletti?
Silvinho
GIO
Thuram
Zambrotta
Deco

i stort sätt bara ytterbackar, säger det er nått? vänster kanten är ällst kan jag ju nämna 

2007-06-23 21:18
Arsenals anfallsbesättning nu? Ja, Van Persie, Adebayor och Bentner finns tillgängliga. Sen har dom ju ett gäng i juniorlaget.

Nämen att ersätta Henry blir ju jävligt svårt för vem som helst, Trez är ju ett alternativ, Torres ett annat. Men vad Arsenal måste göra nu är att agera snabbt. Ersätt Dein och Henry rakt av och se till att hooka Wengers kontrakt så spelare och fans blir lite lugna.

Att klaga på betalningen på 210 miljoner för Henry är bara korkat, nämn en annan 31 årig spelare med en usel säsong i ryggen som man skulle få så mycket för!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!

2007-06-23 22:18
Muzzka P18

"Missade jag nått eller, Bendtner är Arsenal produkt eller vad menar ni?"

Jajemen, det kan du ge dig fan på ;)
Han har varit utlånad denna säsong till Birmingham där han gjort mycket bra ifrån sig. Så jag hoppas han kan ta "steget" denna säsong och etablera sig bra.

Van Persie, Adebayor, Bendtner och ???
Behövs minst en till och helst en redan rutinerad räv. Typ Owen eller Torres (men hur troligt är det :/

Vem vet? Wenger kanske satsar på T. Walcott som anfallare. Där är ju iallafall en spelare som kan mäta sig med Henrys tidigare otroliga speed (som han tyvärr tappat).
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2007-06-23 23:32
Asså jag vet att Bendtner är Arsenal produkt, men enligt vissa lät det nästan som dem ville att Arsenal skulle köpa honom..
Så det var egentligen det jag sa

2007-06-24 01:05
Henry                Eto´o             Messi

Ronaldinho   Deco/Edmilson   Xavi

Gio   Puyol   Thuram/??   Zambrotta

Världsklass... blir fint detta, med Ronaldinho precis bakom Henry, där han ska vara; enkel djupled till den snabbe fan... skytteligsvarning, kraftigt...!

2007-06-24 04:07
Jag hoppas verkligen Arsenal får köpa Michael Owen...

Samt en riktigt duktig attackerande mittfältare

2007-06-24 12:28
aa nästa år ska ligatiteln tillbax dit den hör hemma :) kanske även CL-titeln!

Barca!

2007-06-24 14:32
Jag fattar inte hur folk kan tro att Henry och Ronaldinho ska kunna passa ihop..
De har i stort sätt exakt samma position och har haft den i större delen av sitt liv, då ska nu en av dem bara byta sådär och det ska gå skit bra, hur tänker ni?

2007-06-24 15:08
Muzzka; Vilkne position pratar du om då?
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2007-06-24 15:17
Muzzka

Henry spelar numera som centralforward, vilket Ronaldinho inte gör...

2007-06-24 15:31
henry har alltid dragit sig ut till vänster för att hämta boll... hoppas han krockar med dinho.... vad gör barca om det inte funkar...
är cfc fan men fan va trist att se arsenal kollapsa katastrof för premier league
under the fubu is a guru

2007-06-24 17:45

Jag tror, som de flesta AFC supporters (hoppas jag) att detta kommer bli ett litet lyft! Henry ska fylla 30 år. Han är INTE den spelaren som han var för 4-5 år sen. I självaste verket har det gått bättre med Gilberto som kapten än Henry som kapten. Henry har brytt sig MER om laget än om sitt egna målskytte (varför stänkte du inte dit den bara!?). Arsenal är inne i den perioden där de gamla ska bort och de unga ska ta över. Och det hoppas jag händer över hela laget (förrutom Gilberto, eftersom det behövs en rutinerad kapten). All respekt åt Lehmann. Jag avundas han verkligen som målvakt, fast jag hoppas verkligen att vår badvakt försvinner och Fabianski ska ta över. För denna grabben har verkligen talang, var så säker på det ^^
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2007-06-24 18:55
Om efterskalven blev som de blev efter det att Viera drog, så undrar jag hur the gunners ska reda ut det här. Ingen har betytt så mycket för sitt arsenal på väääldigt länge.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-06-24 19:15
Om två år blir Arsenal utslagna i uefacup-kvalet mot Bratislava BK.. samma år tar Barca hem cl-bucklan! Det är så dessa lagens utvecklingskurva kommer se ut..

2007-06-24 19:58
Rapsodisk P19

jaså det menar du? Med 32 åriga Henry i laget? Eller en 31 årig kapten vid namn Puyol? Eller så kanske den 32 åriga Deco slår till?

Jag tror ju definitivt mer på en pigg 22 åring vid namn Fabregas som snurrar upp den 10 år äldre Deco. Jag tror osså att den 28 åriga Toure kommer vara på toppen av sin karriär som tyvärr ej, sin kollega i Barca, Puyol som har börjat se sina bästa dagar. Sist men inte minst kommer den 26 åriga Van Persie nog glänsa som allra renaste platina jämfört med Henry som mer och mer börjar likna en stor hög med kol.

Detta är skillnaden, Arsenals kurva kommer gå rakt uppåt medans Barcelonas sakta men säkert kommer gå neråt (givetvis om de fortsätter värva stjärnspelare som sett sina glansdagar).

P.S. Jag förstår din ironi i ditt inlägg, jag hoppas bara du förstår min ;)

Ta inte för hårt på detta inlägget, ta det med en nypa salt :P

2007-06-24 21:11
Som Henry själv säger; – "Om man tar bort grunden kollapsar byggnaden"

Henry, Wenger och Dein var/är grundstenar i Arsenal. När dom försvinner finns det, som jag ser det, en grundsten kvar; De unga spelarna med potential. Det gäller bara för Arsenal att hitta rätt folk så de spelarna kan uppnå sin potential. Annars kan det gå ganska snett. Om nästa säsong blir dålig för klubben så kommer många spelare lämna, särskilt när Wenger också sticker.

Only time can tell.

2007-06-24 21:30
Yaya Toure påväg till Barca också.. looking goood.

2007-06-24 21:46
känner ett stort lidande med gunner fansen
som att gerrard skulle lämna liverpool

2007-06-25 09:10
Den som lever får se.

2007-06-25 20:50
det är ju absolut inte säkert att Wenger lämnar nästa år skulle kännas som ett ganska konstigt drag av honom att lämna då han precis håller på att bygga upp ett nytt arsenal och antagligen får sin gode vän giles grimandi som sportchef. Tror att Henry sa det bara för att motivera en flytt. Tror faktiskt att Wenger tyckte det var dax att casha in och låta själva laget få mer fokus i stället för att ständigt hamna i skuggan av Henry. Tror på en framgångsrik säsong för Arsenal.

2007-06-25 20:54

Henry
 Ronaldinho                                                                   Messi

Deco                     Xavi

Toure

Abidal                 Chivu                   Puyol               Zambrotta

Valdes

Jorquera, Gio, Iniesta, Thuram, Oleguer, Gidjohnsen, Marquez, dos Santos.

Den enda svaga länken är Valdes. Och vissa dagar är han riktigt riktigt svag:(

Wahajet slemmi

2007-06-25 20:58
Du tror alltså Etoo sticker, Chelaim?

2007-06-25 21:01
Ja. Tror det blir Milan. Speciellt nu när dom som jag förstod det lät Inter få Suazo. Håller du med?
Wahajet slemmi

2007-06-25 21:13
Jo, har hört mycket snack om att Eto'o inte trivs osv. dock tror jag mycket av det är rent påhitt från pressen.

Men om Reijkaard inte har en klar plan klar över hur han ska låta Eto'o och Henry spela samtidigt/låta de ingå i ett rotationssystem, och delat denna plan med Eto'o så kanske Samuel blir nojjig över vad som ska hända med honom, och därför lämnar Barca.
Det som talar emot detta är att Eto't tydligen skulle ringt Henry vid ett flertal tillfällen och bett honom komma till Barca. Vilket jag tolkar som att Eto'o vill spela fotboll med Henry och därför inte lämnar.

Det blir antadligen FCB som beslutar Eto'os vara eller inte vara i Barca, och jag tror inte att dem släpper honom bara för att de värvat Henry.

Att Milan är sugna.. tja, Milan är sugna på alla, så enkelt är det. Att de lät Inter få Suazo behöver inte betyda att det just är Eto'o de är ute efter.

Efter det långa utlägget så kan du nog utläsa min osäkerhet i frågan om Eto'o lämnar eller inte.

2007-06-25 21:16

2007-06-26 00:28
om nu alla stannar kanske det blir en liten 4-4-2?

Henry - etoò
dinho - deco - xavi - messi

osvosv
Rädda en ko, ät en vegetarian!

2007-06-26 19:44
pontyone. håller med! med största sannolikhet så byter dom spelsystem och säljer någon av mittfältarna xavi eller deco
en kvinna är ett heltidsjobb, det gäller att välja sitt yrke// charles bukowski - factotum

2007-06-26 19:45
nää för fan, blir enkelt att lösa ska ni se; Deco ser ut att sticka, så det blir en vacker 4-3-3; jag la upp den längre upp! Ronnie bakom Henry!

2007-06-26 19:51

ofta xavi drar från barca?

"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."

2007-06-26 20:21
ofta deco taggar? det kommer nog bli något av dom förslagen ajg skrev högre upp, fast 4-4-2 är lite stabilare bakåt, än 4-2-1-3. ppppöönkt

2007-06-26 23:50
deco är star! klart han stannar, han behövs mest i laget.

2007-06-27 10:26
hade vart kul att se dinho, messi, xabi och deco i ett fyramanna mittfält och sen försöka stå upp mot typ man u eller chelsea...

om wenger lämnar så lär väll fabregas lämna, tycker det e oroväckande att inte wenger eller någon spelare går ut och kommenterar på allt som hänt trist för pl
under the fubu is a guru

2007-06-30 18:50
Nu var Abidal också klar för Barcelona .. var ska han få plats?

2007-06-30 19:35
ja vb kanske eftersom van bronckhorst lämnat så...