I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-06-11 21:39

Henry i Barca!?

Aftonbladet

SvenskaFans-Barca

SvenskaFans-Arsenal

sport.es

Det verkar vara väldigt nära nu, efter mycket spekulationer! Henry, som hade tryckt egna tröjor med texten "I am staying in Arsenal" verkar har ändrat sig..

Som barca-fan säger jag bara, så länge Eto'o är kvar så är de lugnt.

I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2007-06-11 21:45
mm kan bli sevärt år som kommer om dom inte säljer nån av dom d.v.s!
IFK Göteborg
Juventus
- You ask yourself.. if it was all worth it.... -

2007-06-11 21:54

dinho,etoó/henry,messi

kan det bli bättre?

Rädda en ko, ät en vegetarian!

2007-06-11 22:04
Barca lär väl få dega mkt mer än runt 250 mille iaf?
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2007-06-12 00:01
henry har ju kontrakt till 2011 , barca får punga ut en jäkla massa.

lite väl mycket stjärnor i ett o samma lag. barca blir det nya chelsea
shimmy shimmy yo

2007-06-12 00:05
vadå för mkt stjärnor, jämför man med real madrid så har barca inget på den plan typ...nae vore bra för barca att ha en till renodlad anfallare, lite för beroende av eto

2007-06-12 00:23

Messi och Etó är 2 av världens bästa anfallare, tillsammans med Henry så är det många stjärnor. Vad har real, robinho o van nistelroy på anfallsposten.

shimmy shimmy yo

2007-06-12 00:30
zzzzzzzz.............

Barca dör ut. deras tränare röker hasch och spelarna är omotiverade. Henry kommer inte hjälpa dem. barca-hypen är på nergång. Snart kommer kidsen hitta ett nytt lag att hålla på. Milan kanske. Eller Man-U
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2007-06-12 04:40
Går Henry till barca så kommer antingen Dinho eller Eto gå till Milan, så är det mina kära barca fans.
your heart pump project kool-aid

2007-06-12 07:45
Känns ändå som ett rykte va? Jag hörde att H14s agent har tänkt att stämma France Fotball som har spridit den faktalösa nyheten!
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go

2007-06-12 08:11
Lär ju arsenal går ännu sämre i år då, fan va skönt. Grattis barca, en riktig kvalitets spelare även om åldern börjar komma krypande.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-06-12 11:26
han är nog inte vad han har varit.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-06-12 11:29
Han kommer inte gå över, det är bara samma rykten som de senaste 3 åren. han har bestämt sig för att stanna hos Arsenal hela karriären ut. Han agent sa att detta var ren skit snack och att man inte har haft några som helst möten med barcelona.
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>

2007-06-12 12:04
Nu stämmer det förvisso att det har varit mycket snack om Henry, men att använda hans agent som referens är ju mindre smart...

Ja menar, Agenter brukar ju inte alls ljuga för press om sina spelare...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-06-12 15:03
förstår inte varför henry vill stanna i arsenal, den klubben har inte länge några bra spelare, de e slut för dem.

Oredan: ja men jag snackar om hela laget, de är värre än chelsea, real har alltid varit det mest sjärnspäckade laget, egentligen borde de vinna hur enkelt som helst..

hoppas barca kan bli lite jämnare, de flummar för mkt...sälj thuram köp en bra back o om nu inte henry kommer, så satsa på nån annan anfallare, de får allt ta o anstränga sig lite

2007-06-12 22:37
allt e bara en massa bs
under the fubu is a guru

2007-06-12 23:04
förstår inte varför henry vill stanna i arsenal?, ah, ibland kan faktiskt ens klubbkänsla få en att stanna, att han trivs i london kanske med speglar in, att han är en levande legend i klubben, har stort förtroende för wenger kanske med spelar in, att han sagt att han gillar att spela i lag som i hans tycke spelar bra boll, vilket arsenal gör kanske med spelar in, jadu, va kan det vara som gör att han stannar, nått som nästan är utdött i dagens fotboll, kärlek till klubben,

haha, inga stjärnor i laget, kan vara sant, beror på hur man ser stjärnor, arsenal är inget chelsea, absolut inte, men wenger är väl en av de få tränare som formar spelare från tidig ålder för att sedan få fram stjärnor, det är väldigt sällan han köper in storstjärnor, nog aldrig hänt, gallas kanske,

skulle nog säga att arsenal har ett av det mest intressanta och underhållande lag i europa för tillfället, men sånt kanske inte räknas hos dig...

du kanske sa att manchester united var på väg utför när dom inte vann speciellt mycket för några år sen?, eller?
AND I'M OUT

2007-06-12 23:06
till slug f.ö, och det med att dom inte har bra spelare?, Henry, Fabregas, Rosicky, Gilberto, Toure, Clichy, Gallas, Ljungberg, v.Persie, Eboue, japp, bara dussinlirare, kan inte vara många spelare du anser vara bra om du inte räknar med dom...
AND I'M OUT

2007-06-13 02:54
Henry ska till Liverpool
Shuu

2007-06-13 11:20
shit vad det är tråkigt och se i alla trådar som ngn nämner barca så kommer någon jävle och säger att barca hypen dör ut snart alla kidsen hejjar väl på det här och det här snart, fan lägg av vi har hört det nu för helvete.

-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2007-06-14 01:00
Henrys agent har redan dementerat det..

.. och så tar arsenal guld i antingen ligan eller CL, eller så tar dem nog båda :)

2007-06-14 09:52
Eraze

Säkert gör dom det, dom är grymt duktiga för tillfället.
Manager

2007-06-17 17:13
Hur tror ni barca kommer ställa upp ifall henry kommer?

Kommer dom sätta nån utav R E M eller Henry på bänken, eller kommer de ändra formation helt?
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-06-17 17:54
tror ronaldinho får en mittfältsroll i mitten i ett 3manna mittfält, som nu, sen henry, messi o etó på topp....men de verkar ju ytterst tveksamt att han skulle dit..tyvärr

2007-06-17 19:27
tror ronaldinho får lägga sig lite mer på mittfältet. låta henry spela längre fram, man har ju sätt dinho på mittfältet och skött sig bra
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2007-06-17 19:28
inte konstigt att man har tankar på att flytta när man suttit i london o så många år....
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2007-06-17 23:07
Barca behöver inte Henry för att vinna något. Men jag tror han kan vara bra att ha, men ändå han är rätt gammal.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-17 23:55
Jag tycker dom ska byta ronaldiho mot henry. Men jag vet inte för eto´o och Henry är ungefär samma spelartyp
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE

2007-06-17 23:59
För det första så är det här ryktet på tapeten varje jävla säsong, och visst, i år kanske det ligger mer sanning i det än någonsin tidigare. Men för det andra, varför tar ni för givet att Ronnie eller Etoo stannar kvar? kan ni tro på Henry-ryktet måste ni väl kunna tro på alla rykten som surrar runt Etoo och Ronnie också?

Själv fattar jag inte varför ni är så kåta i Henry, men hoppas han kommer och floppar totalt.

2007-06-19 18:25
barca måste satsa på försvaret istället

2007-06-22 15:16
Det e bara rykten!
Producent

2007-06-22 19:15
barca kanske borde lägga mer pengar på fixa försvarspelet först!!!
pharsanmiroh...

2007-06-23 02:49
klart nu....

Henry är och förblir världens bästa anfallere.
16 miljoner är ett skämt.
50 miloners bud förra...
34 miljoner för en skadad henry en säsong.....

okej.

2007-06-23 11:34
Det är bekräftat på Arsenals officiella hemsida nu...

Vi kommer sakna dig enormt thierry...

2007-06-23 13:26
fyfan
cva ?

2007-06-23 14:23
sorgens dag, men bara att hoppas att klubben satsar på att tillhöra europa toppen även i fortsättningen.
Tack för allt Henry.

Manager

2007-06-23 14:24
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!
/ Deedz.

2007-06-23 14:53
Fy fan vad härligt, han kommer hem nu...!

2007-06-23 15:29
Yeees, äntligen!! Välkommen Henry!!
MeckGyver

2007-06-23 17:10

blir det månne en :

Henry - etoó - messi
                  dinho

?!

Rädda en ko, ät en vegetarian!

2007-06-23 17:32
GRYMT! Tror iof någon försvinner.
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."

2007-06-23 17:53
Asså ni måste ju förstå det här

Om Henry kommer vilket nu tydligen är klart. Så måste ju någon försvinna eller hur..
Men vem ska bort.. Ronaldinho top 3 spelade i världen (?) Etoo en av världens bästa målskyttar eller Messi världens största talang?

Henry är en vänsterkants spelade = Ronaldinho..
Men vill man verkligen sälja honom?

Varför ska man köpa en 30 årig Henry på ner gång i stället för att ha kvar en Ronaldinho som är yngre och har flera år kvar..
ROnaldinho har i för sig inte varit i form i år (även om han gjorde mest mål i barca) sen så kanske han även behöver motivering and so one..
Sen skulle det vara väldigt ekonomiskt bra att sälja Ronaldinho, men varför?
Då kör man ju hellre med hjärna än med hjärta.. Alla fans lär ju bli så jävla förbannade..

I mina ögon är det egentligen dumt att köpa Henry..
Skaffa i sånafall någon annan (lättare sagt än gjort dock)

Manager

2007-06-23 18:06
Men muzzka, som sagt så lär alla fyra få spela.

Henry - Etoo - Messi
------- Ronaldinho -----

tror dom kommer få det tufft i defensiven dock ifall de ska satsa såhär offensivt.

/ Deedz.

2007-06-23 18:13
Nej alla kommer inte få spela.. Inte från start..
Vem ska Henry plocka bort, Så var det ju i VM 2002 oxå..
Ronaldinho spelar ofta sämre i brasilianska landslaget eftersom han inte får en lika långt ut till vänster roll som han har du. Där körde ju Roberto Carlos hela kanten..
Henry är oxå Vänster.. Det är i stort sätt samma position.. Hur blir det då?

2007-06-23 18:57
Helvete säger jag .. Han kan ju inte lämna arsenal.. Vafan.. Vart ska jag ta vägen.. HELVETE:(:(:(:(:(:(:(:(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-23 19:07
Det är faktiskt ett konstigt beslut av FBC och håller fullständigt med Muzzka. Var fan ska Henry få plats och vem sätts på bänken? Så klart så kan det bli som Yun_DI skriver men hur blir det då med mittfältarna? Xavi, Iniesta, Deco (Edmilson som kantboll)? Ska FBC spela med 3-backslinje? Det har inte visat sig varit lyckat under gågna säsongen...

Antagligen får Barca göra sig av med några av sina mittfältare för visst finns det ingen av dem som jag nämnde som accepterar bänken? Det kommer de nog inte göra om det blir en vana för dem...

Angående Arsenal så tycker jag det är bra att de gjort sig av med Henry. Om Henry vill sura för att Dein hoppat av, thats fine. Bara inte Arsenal får stå ut med gnällandet. Dessutom så är han ju inte precis i sina glans dagar. Han ska fylla 30 och är INTE lika snabb som han varit och det han mest levt på. En annan ond cirkel är ju hans skador. Nu är det Arsenals uppgift att hitta en ny ung bra etablerad stjärna som kan ÖSA in mål. Just like Henry.

Jag tackar Henry för allt han åstadkommit och önskar han lycka till i framtiden! Jag kommer aldrig glömma bort målet mot Man Utd på Highbury när han tar emot bollen felvänd och drar på volley över en snopen F. Bartez =)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2007-06-23 19:13
Jag tycker att köpet av Henry var dumt, dom borde ha sattsat på en ordentlig innermittfältare eller ytter, både och borde vara av högre prioritet än en anfallare, snackas juh om att Iniesta ska lämna också.

Jag tror iochförsig att nån i trion R-E-M kommer att få lämna, troligvis Et'oo som jag tyvärr tror kommer att gå till mitt Milan, gillar inte snubben. Men kan inte neka till att;

Ronaldo--E'too

...på topp ser otroligt giftigt ut. Men för att återgå till Henry, om det är någon klubb som borde ha köpt honom är det Real Madrid, men nu hoppas jag att Tevez går dit, får dom också över Robben har man ett otroligt slagkraftigt gäng.

2007-06-23 19:18
känns dumt o klaga om man e barca

2007-06-23 19:24
arsenal köper säkert Rafael bara för att jävlas med oss hsvfans

2007-06-23 19:45
Åkersberga 

Nja, det tror jag aldrig skulla hända, Arsenal behöver mer en finisher som bara behöver en chans så sitter den.

Jenin P1

Det skulle isåfall bli dansken Bendtner som jag ahr blivit oerhört imponerad av både när han lira i Brums och när han lira i Kalle Anka cupen för några säsonger sen.
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2007-06-23 19:49
ne, itne för att ersätta henry, men dom lär köpa honom ändå, alla lär köpa honom, för han e fan helt underbar