I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

IFK Göteborg - GAIS 28/5

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-05-28 23:32
O så hatar jag varenda jävel som inte öppnar käften i klacken vafan står ni ens där för.
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2007-05-29 00:00
Det var så sjukt fyndig ramsa:

Sella jobbar svart för göteborg.

Den får ni galna props för.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2007-05-29 00:50
riktigt  gött med 3p när man spelar så sjukt dåligt!

IFK Göteborg
Juventus
- You ask yourself.. if it was all worth it.... -

2007-05-29 11:06
LM är verkligen en extremt jävla dålig sektion, formen gör att det är helt omöjligt att arrangera tifon som ser OK ut, och avsaknaden av tak och läget gör att sången blåser iväg ut till motorvägen istället för in på arenan...piss arena, drygt 30 000 och ändå känns det glest och stillsamt... kan förstå att folk inte orkar sjunga hela matchen när man vet att det knappt hörs ändå...

oförtjänta 3 p men sånna ska man ha ibland oxå

2007-05-29 17:57
patrik ekwall som jag vanligtvis brukar uttala sig rätt dumt..

"Under hela dagen o kvällen pratade vi alla om Djurgården-AIK som om det var det enda derbyt folk brydde sig om i landet, som om ingenting annat existerade.
Det kom förvisso 2.000 fler åskådare till huvudstadens Råsunda än till Ullevi, men det spelades alltså ett stort derby ikväll också...IFK Göteborg-Gais.
Ibland blir allting så sanslöst 08-fierat. "

citat från hans blogg.. äntligen någon från stockholm som insett det..

förövrigt tycker jag det var en riktigt tråkig match och lagen spelade jämt.. och gais var kanske till och med lite bättre.. känndes som det skulle bli 0-0, därför var det underbart när straffen kom. om det var straff kan disskuteras, men var ju en "kompensationsstraff"  läget innan så hade en blåvitare åkt ner i straffområdet och domaren stog bra och nära..

tämningen är som den är på LM, men är många som inte sjunger, jag konfonterade en kille i 70 minuten som inte sjöngt på hela matchen, frågade om han var gaisare och vad han gjorde där.. då hotade han mig med stryk, jag frågade han igen varför han inte sjöngt en enda gång och vad han gjorde här.. han sa att det var ekonomiskt, jag gav han en tjuga och sa att han skulle ha den till nästa match och ta sittplats.. han blir sur och slänger den på marken.. blir väldigt irriterad på folk som inte sjunger nånting..

ahja, gött att vi vann i alla fall.. ibland ska man ha lite tur

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-29 18:21
hahahha hade någon förolämpat mig och gett mig 20 kr på det sätter ja då hade du fan fått räkna med en smäll.
HATA ENGLAND

2007-05-29 20:15
jag hade tatt tjugan o köpte en dricka, så hade halsen blitt glad iaf :P

såg reprisen på tv, matchen sög. så otroligt tråkig! inget av det fina spelet blåvitt visat upp tidigare fanns där. man blir fan orolig när skinnvästarna var bättre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-29 20:38
Jag hade inte gett honom smäll för han har så himla jävla rätt och det vet han, nån borde slå honom för att han står i klacken o inte sjunger de e fan de värsta jag vet, jag kollade runt när jag stod där och hojtade o såg minst 10 pers jämt som inte rörde på käften.

Jag undrar en grej över den nya arenan är det inget staket eller nån avskingring eller va de nu heter på kortsidorna eller är hela skiten öppen? Jag har börjat tveka på den nya arenan lite nu asså.
soundcloud.com/iloice

2007-05-29 21:07
http://www.higab.se/fotbollsarenan/

där har du en länk..

haha jag vet, rätt provocerande men kan någon säga jag har fel?

2007-05-29 21:33
Men fan va dåligt ärligt talat man kan fan springa runt den nya arenan till andra kortsidan hur lätt som helst det lär knappast bli bra säkerhet om det inte görs nåt åt saken där.
soundcloud.com/iloice

2007-05-29 21:35
dem sätter väll upp stängsel som vanligt