patrik ekwall som jag vanligtvis brukar uttala sig rätt dumt.. "Under hela dagen o kvällen pratade vi alla om Djurgården-AIK som om det var det enda derbyt folk brydde sig om i landet, som om ingenting annat existerade. Det kom förvisso 2.000 fler åskådare till huvudstadens Råsunda än till Ullevi, men det spelades alltså ett stort derby ikväll också...IFK Göteborg-Gais. Ibland blir allting så sanslöst 08-fierat. " citat från hans blogg.. äntligen någon från stockholm som insett det.. förövrigt tycker jag det var en riktigt tråkig match och lagen spelade jämt.. och gais var kanske till och med lite bättre.. känndes som det skulle bli 0-0, därför var det underbart när straffen kom. om det var straff kan disskuteras, men var ju en "kompensationsstraff" läget innan så hade en blåvitare åkt ner i straffområdet och domaren stog bra och nära.. tämningen är som den är på LM, men är många som inte sjunger, jag konfonterade en kille i 70 minuten som inte sjöngt på hela matchen, frågade om han var gaisare och vad han gjorde där.. då hotade han mig med stryk, jag frågade han igen varför han inte sjöngt en enda gång och vad han gjorde här.. han sa att det var ekonomiskt, jag gav han en tjuga och sa att han skulle ha den till nästa match och ta sittplats.. han blir sur och slänger den på marken.. blir väldigt irriterad på folk som inte sjunger nånting.. ahja, gött att vi vann i alla fall.. ibland ska man ha lite tur
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.