IFK Göteborg - GAIS 28/5
28/5 19.00 Om stockholmarna kan slänga upp trådar om varenda match dem lirar kan jag slänga upp en derbytråd.. Blåvitt är stekheta nu, GAYS har vunnit 2 matcher i rad nu och spöade senast Djurgården.. vet inte exakt hur många biljetter det är sålda men hörde för någon vecka sen att det var 10 000.. så ska vi säga 12 000? men lär blir bra med folk! Vad tror ni om matchen? Hetsen har börjat!!!!! ÄÄÄÄÄÄÄÄNGLARNAA!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bokade igår ska hämta ut dem nu i veckan, blåvitt plockar 3 poäng här om de spelar som de gör gais ska då inte vara nåt problem. Forza Blåvitt!
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Borde bli över 30000 i alla fall. Tror på knapp blåvit seger alternativt oavgjort.
ja det beror på vädret och tidigare matchen.. positivt med all positiv publicitet runt blåvitt på senaste
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det blir 1-1! Ingen ide att gå...
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
FUCK BLOWIT! är en gooooo öisare:)vänta bara tills år 2008 era jävlar!
pimpmystrumpa: nej men varken gais eller ifk kommer åka ut så blir inga derbyn 2008... user: medgångssupporter ser jag..
haha nej jag är stolt djurgårdare så jag tänkte faktiskt inte gå på era matcher, men känner ändå att det blir 1-1;)
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
blåvitt! wohoo! enda problemet är att jag är pank o e rädd att klackbiljetterna tar slit. tänker fan inte sitta med femåringarna och deras knäpptysta föräldrar....
Men chana masala du skulle gjort en tråd om Elfsborg matchen istället, ska ingen dit?
2-1 till vårt kära IFK. 24,500 på läktarna.
strength
blastboy. fixa en du!
2-0 till blåvitt!
HATA ENGLAND
derbyn är alltid svåra att tippa.. är mer än bara en match känns det som. men dem senaste åren har blåvitt dominerat alla derbyn! så 3-0! G-G-G
Åååååååååååååå måla gaisgården, BLÅ VIT Den såg ut som skit nu e den blå o vit Måla gaisgården!
www.makrill.com Läs om hur man bäst steker fiskrenset.
måste ni skapa trådar för varje match IFK ska spela eller? känns rätt onödigt
http://duckdown82.tumblr.com/
duckdown:Det skall väl du skita i!
HATA ENGLAND
Hahaha, är det nån som har tatuerat in Hata Gais på röven, patetiskt
http://duckdown82.tumblr.com/
*gäsp* Doria, syns vi på L/M?
strength
Capone- Klart vi gör det! duckdown-Ja kan det bli mkt vackrare
HATA ENGLAND
duckdown, kan vara den finaste jag sett någonsin!
någon mer än jag som tänkt på att inte en enda gaisare skrivit i tråden? det är bevisat skinnvästarna är a-lagare!
fan måste börja gå på matcher.. hehe sist jag träffade på bobbie friberg cruz ute på krogen skällde jag ut honom, djälva gasiare..
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
hahaha! gött att höra tekone.. perfekt att börja gå på derbyt då, någon som vet hur många bniljetter som är sålda? alltid kul att veta.
Kan nån berätta för mig varför det finns ett brinnande hat mot gais? Har aldrig fattat det trots att jag är en stammis på dom blåvita hemmamatcherna.
Shake n' Bake!
pharrel, det är frågan. aik vet man.. men gais, lokalkonkurrenter helt enkelt?
pharrell, just i själva laget/klubben gais finns det väl inte så mycket att bry sig om, en lillebror som aldrig har något direkt vettigt att komma med... när det gäller supportrarna finns det en hel del att störa sig på dock; extrem hybris, en patetisk vilja att sticka ut från mängden och verka speciell, massa inflyttade bönder som sätter en gais pin bredvid broder daniel märket och palestinasjalen, en viss krets supportrar som hela tiden försöker ge sken av att vara så jävla "city" och balla osv... känns som att det är ungefär samma typer som flyttar till gbg och upptäcker att 2a långgatan med omnejd e jävligt alternativt och lite småfarligt spännande sådär, som även börjar hålla på GAIS av samma anledning.. blir 3-0 till IFK
infuse-jävligt jävligt bra förklarat ..
HATA ENGLAND
Plus att de inte har någon verklighetsuppfattning. Vissa av dem tror fortfarande att de har en av Sveriges bästa klackar och att de är ett publiklag. Såg en intervju med deras ordförande Christer Wallin från säsongen innan de gick upp i allsvenskan, där han sa -vi är ett publiklag, går vi bara upp i allsvenskan så kommer vi ha uppemot 10000 på matcherna. Denna dumhet/verklighetsförnekande som genomsyrar allt från supportrar till anställda inom klubben stör mig.
Såg att det bara är 12000 bokade, det kan ju inte stämma?? Var ju 10000 för mer än en vecka sedan.
jag hörde 18 000 igår? dock en ursäker källa.. men varför ingen stapel som vanligt?
Okej, tackar för alla svar. Och kan väl inte säga annat än att jag håller med, ville bara ha det hela bekräftat
Shake n' Bake!
Haha det kanske går bra för dom nu.. men snart jävlar. Den 12:e juni åker dom på torsk på sthlms stadion:D ÄLSKA DIF!
dif fick stryk av skinnvästarna så ska nog inte vara några större problem med "stockholms stolthet".
chana_masala ditt dryge fan, du är en prototyp blåvitare som kommer att skylla på npgot oväsentlight när ni fått pisk med 2-1!
413
Men hur tänker ni? kallar OSS för fiskrensare? VI KOMMER FRÅN SAMMA STAD!
413
http://bp3.blogger.com/_zMZiavgdvvQ/RlIS4UIeOaI/AAAAAAAAAiQ/imt_JSXFxeU/s1600-h/Baraben_analys.JPG
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
jag uppar tråden!
Kom ner för fan.. Storhetsvansinne?
Psykkrig på stan....hänger nu ca 20-30 blåvita fanor längs allén vid trädgårdsföreningen! Undra hur lång tid det tar innan ngn gajsare river ner dom? Framåt BLÅVITT!
haha, härlig folk =)
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
hoppas det kommer upp bilder på blåvitstad om det =)
21000 sålda!
fan va dåligt hets de var haha men gaisare har väl inte internet.
Forza blåvitt, nu blir de stan o uppladdning! 1 lag i götet!
-----> http://www.photoshop.nu <-----
sjung lite åt mig jag jobbar. ingen ville byta pass med mig :(
ska vi göra! tänk på att dra ihop er i mitten och ni ska sjunga!
FAAAAAAAAAAn vad jag HATAR LM jävla fitta va dålig klacken va och jag bojkottar skiten fattar inte hur vi kan stå där de e så jävla dåligt.