DIF - AIK
Årets match. Vad mer kan sägas? Dags för revansch! Samling innan match, Vasaparken DÖÖÖÖÖ
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Troligen 5-0 till DIF. Hata gnägget.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Ska bli spännande att se faktiskt, både DIF och AIK har stor press på sig efter förlusterna senast. För tillfället är Bajen bäst i stan.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Bajen har väl sällan eller aldrig varit bäst i stan. Inte nu heller.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Tippar kanske på en... 9-1? var ju ett tag sen sist mot bajen så dags för den siffran mot råttorna nu.. Seriöst. aik har inte haft ett skit med att komma. Djurgårn har verkligen spelat grymt! 9-1 VI E INTE AIK
DIIIF
har apgården spelat GRYMT?
HATA ENGLAND
haha! vi kommer pissa på er apfittor! AIK!
Anima Sola
2-2 lätt
http://www.myspace.com/dirtydonline
Uppmanar alla AIK- fans att samlas i Vasaparken 1 timma innan difarna, Vasastan är AIK-land!
tror arenan kommer sprängas efter ett bajen dåd och alla sthlm lag dör/åker ur så årets allsvenska går till KFF!!!
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Tror på Djurgårds-seger. Om AIK spelar som senast mot Malmö kan man inte räkna med annat. DIF har ju ändå en Mattias Jonson i toppform att luta sig mot...
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Bajen var bäst i stan förra året kungvikke!
Hammarby Alcoholics
hur skulle AIK kunna spela som senast , det är i princip omöjligt att spela så dåligt igen. Djurgården gjorde ju en jättematch mot KFF också . Vad var det 16-2 i skott på mål till Kalmar? Tror på en ganska jämn fight. Årets hittills viktigaste match att vinna . 1-2 till AIK.
"Djurgården har varit grymma hittils" Ni har inte speciellt höga krav i djurgårdsleden va? fast det är klart...efter dom senaste åren är kanske inte det så konstigt..
haha, oj sorry..trodde jag var inloggad på min, haha.. Det är Rastasite som skrev det senaste, Cissor e gårdare
det kan inte vara lätt att vara råtta.... "Ärligt talat så skäms man lite som Stockholmare över gnagare. Ni är lika tråkiga och stillösa som Göteborgare, toppat med en touch av en HB-drickande dalabonde. Vad var det för fel på era föräldrar? "
down with my crew like estonia <br>
kan även på peka om att det va "Kb-raggs" som skrev med min användare deta inlägg, hahaha ragge är för fet för att sola
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Lil_E
hahahaha! AIK var bäst i stan förra året, Lilla vän! vi kom 2:a ffs å ni kom inte etta..
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
ajjja: ajk tillhör inte stan. End of story.
Skrattretande
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
KunVikke
vet du vart biblioteksgatan 8 ligger?
I danmark?
0-0 och duggregn... stanna hemma gott folk, stanna hemma
Hasch och Kokain - Bajensvin!
AIK vinner.. men osäker hur mycket
När är det? Spela roll vem som är bäst i Stockholm föresten... mittenlag som mittenlag. Vem är Stockholms bäste fotbollsspelare nu igen? Alexander Östlund?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
28 maj, om jag inte minns fel. Stockholms bästa spelare är Mattias Jonson.
Dirty Skrattretande, Stockholm tillhör oss! Och inte minst Vasastan. Ni kan sjunga era trumramsor ute i betongen istället. Solnaas!
DIIIF
Gäsp... Såhär lät det innan första matchen förra året. Sedan blev det såhär: 1-0 2-0 2-1 3-1 Och gråtande Djurgårdare. Minns ni? Go re-runs! Ni har varit allt annat än grymma, det ska bevisas den 28e.
•pave paradise•
"Ni har varit allt annat än grymma" Nej, och Gnaget har varit outstanding i allsvenskan så här långt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ajja med ditt resonemang ÄR Bajen bäst i stan.
Hammarby Alcoholics
Lillen
nej. Elfsborg e fortfarande svenska mästare, och vi e bäst i stan :D det håller i sig ett tag vettu :P
Fabrikörn: Vem FAN sa att vi varit bra egentligen, din apa? Lär dig läsa.
•pave paradise•
Ett meddelande till alla apor.. se upp om ni inte vill ha era svansar avgnagda...
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Anslagstavlan:
Har du problem med apor, ring skansen direkt på 08-*******
ohyra kan man kalla er råttor, svarta o gula, fula brudar, en stor skamfläck...
DIIIF
Kommer bli en skön samling i Vasparken innan, vågar ni komma eller gnagarsvin? Horungarna kommer att få pisk, 3-0 till Kungliga Djurgården.
Vi är ökända N.P.G.
Nivån här inne är skrämmande hög.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vi vet förövrigt hur det gick senast det samlades kring Vasaparken, jovars, ligger inte "D" på sjukhus fortfarande? ^^ Slutdiskuterat...
Håll dig i din lilla håla, bonnjävel. Sådana som du är och kommer aldrig vara välkomna till Sthlm. Ni måste väl ha något lag i er stad att hålla på? Eller du är den skaran som tycker gnaget är coolt och hårt att hålla på. Låt mig gissa, har du en rutig kepa och vita lacost sneakers ?
Vi är ökända N.P.G.
Min brud är snygg tycker jag, och jag är AIKare...hm..
•pave paradise•
Håller med Fabrikörn... Men vafan, hatar man AIK så gör man! KOM DÅ SOLNATATTARE!
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift
öfvreklassare vs. ramstjuvar, jag vatafan vilka jag ska hålla på så hoppas på lika..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Jag tippar inget, men jag tycker ändå att DIF har startat med lite bättre spel(dock mest på hemmaplan) än AIK. Men det är många omgångar kvar, allt kan hända. FORZA DIF!
http://www.innuce.nu
Dags att utrota råttorna!!!!
shimmy shimmy yo
Du håller på aik för att du tror det är tufft och för att dom har Sveriges farligaste klack. Detta fenomen är stort bland bönder... Nä jag förstår faktiskt inte hur man kan hålla på ett annat lag i en annan stad när man själv har ett lag i sin egen stad. Hoppas du ser några fler matcher än derbyt, vilket jag starkt betvivlar. Innan du börjar dissa så kan du väl lära dig att stava någorlunda bra, ser bara så roligt ut annars!
Vi är ökända N.P.G.
Sikkan
Du måste ju se på vilka diff har mött å vilka som aik mött.. Förlorar man mot BP så har man inte spelat bra.. props för seger mot Henkeborg, men annars, njeee..
In med Batan från start så gåre lika bra som förra året!
Snus är de intellektuellas drog.©<br>