Doria: Det var 8 vinster i rad. Innan dess var vi obesegrade oxå. Så det är jag vet inte hur många matcher i rad utan förlust. Senaste förlusten, om jag inte missminner mig, kom mot Inter i december liksom. Men det var rätt givet att segerraden skulle ta slut mot piss-jude laget Ascoli som ligger fucking jävla sist!! Utvisning o straff med, det vill jag se om det verkligen stämde med!
CAMPIONI!
JO jag vet . Hade det själv på känn att nu sätter dem stopp för oss . Men eftersom dem pilla in 2-2 i slutet så får man väl vara lite glad iaf. Tror det skiljer 6 p ner till milan som fick med sig 3 p idag från sicilien. Men men nya tag!!!!
HATA ENGLAND
Får hoppas att inter kan besegra palermo .. Palermo sjunker bara djupare och djupare så dem tror jag inte vi skall vara så rädda för...De e milan som har hittat formen så vi kommer få se upp med...Men det är ju sämst 4a vi skall bli så detta borde vi greja..MOT seger på onsdag!!!!!!!
HATA ENGLAND
Vi är redan klara för CL-kval.. minst! Inter, roma, Lazio och Milan är de 4 lagen som spelar i CL nästa år. Inget annat lag kommer komma ifatt eller kunna ändra på det. Inte Palermo, inte Fiorentina och absolut inte Empoli! Bara luuuuugn! :)
CAMPIONI!
Absolut inte Palermo skulle jag säga ;) Dom har inte vunnit sen 2 februari tror jag det är. Du vet när du var i Rom, Rizmo. Då den där skandalen hände, så du inte fick se nån fotboll ;)
Haha var det senast? Jävla skitomgång :P
CAMPIONI!
Jaja, efter gårdagens bakslag så jagar vi 3 pinnar igen nu på onsdag. roma kommer ju garanterat torska mot Inter som vill bevisa hur överlägsna de är i Italien. Efter nästa omgång skiljer alltså bara 6 poäng lagen emellan (egentligen bara 3) ;)
CAMPIONI!
Ja nu gäller det att visa stryka igen och fixa hem 3 p.... Det ser jävligt bra ut inför derbyt mot rioma , trots bara 1 p senast mot pisslaget ascoli men det är sånt som händer. Dags att samla ny kraft och fixa 3 p imorgon. Jag vågar inte säga att cl e klart men visst det ser jävligt bra ut. AVE LAZIO
HATA ENGLAND
så då var matchen igång... Milan verkar ju gå mot 3 p med tanke på att dem leder med 3-0 efter 26 min... Det är dags att vinna igen lazio!
HATA ENGLAND
Åker ner den 27e. FORZA ROMA!
hejhej
Vad ska man säga? Nu är det derbyt som gäller. Vinner vi då är jag nöjd. DAJE LAZIO!
den handlar om lazio , allt från cl till ett romderby... FAn bara 1 pinne igen , vi vägrar iaf förlora och vi skall inte förlora mot roma heller
HATA ENGLAND
whodini är du juve eller roma? eller lite av båda?
CAMPIONI!
Rizmo Vad e det för dum fråga? Som om du frågar om jag e din pappa eller mamma, jag kan ju inte vara båda min son.
då måste du va drag queen farsan.
CAMPIONI!
På söndag väntar "viola" och tv4 sänder matchen med start 15:00. Underbart. Var ett tag sen man fick se lazio i rutan , iaf för mig... Jävligt viktig match vi har inte råd att bara ta 1 p i varje match , och du rizmo sa att detta redan är klart. Det är faktiskt inte det...Vi skall helst ta 3 poäng nu på söndag !... Milan kan mkt väl komma ifatt oss men sen gäller det fan att hålla undan! Avanti!
HATA ENGLAND
Ja, Milan kan ta 3e-platsen men ingen skillnad på 3e och 4e plats! En obetydlig prispengar-skillnad om man jämför med i England osv. Empoli och Palermo skrämmer inte mig :)
CAMPIONI!
FORZA LAZIO! roma merda!
-----> http://www.photoshop.nu <-----
matchen spelas tyvärr 15.00
Sabbar typ allt... fan va lack man blir! Krockar med annat jag har den dagen också, hoooora! Måste börja prioritera och planera och sabotera och inkassera...
Själv fyller jag år då och derbyt är det enda viktiga nästa vecka.
Vad är det för fel med en match kl 15:00 på en söndag. Det brukar det ju vara=) Men de e klart rätt skall hem till sin mormor på fika och guano har lovat tant gerd att klippa hennes naglar.
HATA ENGLAND
Haha, derbyt tappar lite med 15.00 sändning tycker jag, vad säger du doria?
guano- Jo hehe. Det är ju lite roligare med matcher halv 9 på kvällen. MEN man får vara väldigt glad om man får se sitt lag på skitkanalen tv 4 .Så det SABBAR JU INTE ALLT som du sa .HE he...
HATA ENGLAND
Fattade inte ditt senaste inlägg Doria, men derbyt kommer inte att visas på TV4 om det var det du menade.
MEN VA I HELVETE..NU fattar jag haha..Trodde ni klagade på att dagens match börjar 15:00.... NU kan jag bara hålla med er...De e fan så mkt roligare om debyt är på kvällen..SKANDAL!!!!
HATA ENGLAND
Inte alls samma känsla! Kvällsmatcherna har mer inramning och stämning!! Men visar vi upp den lagmoralen, kämparglöden och iställningen vi hade idag så kommer det gå åt helvete!!! Detta var det sämsta jag sett i år, säsongens bottennapp alltså. Jag såg INGEN som pushade på laget när vi låg under, ingen som klappade händer och knuffade och peppade nån medspelare. Allt såg så jävla lojt ut.. blir så jävla frustrerad! förhoppningsvis var det så att allas tankar var redan vid derbyt, och vinner vi derbyt kan jag svälja den här förlusten men när roma förlorar så ska vi fan passa på att VINNAAA!!! HOORA!
CAMPIONI!
Rizmo- ja det är bara att hålla med dig.. Detta var verkligen uselt. RIKTIGT JÄVLA USELT. Första halvlek var okej , borde avgjort då. Men men man får hoppas dem har derbyt i huvudet. Nu är faktiskt cl platsen hotad. Tyvärr. NON MOLLARE MAI
HATA ENGLAND
Själv är jag rätt så lugn. Palermo är ur form, Empoli kan man ju inte vara skraj för, haha, Empoli. Och Florentia är för långt borta. Fast i och för sig, vi har ju rätt så tuffa matcher kvar, Merda och Inter t.ex. 3:a eller 4:a, det kvittar.
FAAAAN vad jag på ett sätt HATAR derbyn! Jag gillar det inte, jag gillar inte att gå minst en hel vecka innan och vara nervös, att må dåligt och att inte kunna tänka eller koncentrera mig på något annat! Jag HATAR derbyn! Timmen innan avspark när man bänkat sig framför teven, och vet att ju närmare avspark man kommer desto sämre mår man. Sen sitter man där och kan inte ens njuta av en av Europas hetaste fotbollsmatcher. Det går inte.. Sen den 10 december har jag gått runt och ÄLSKAT derbyn! Njutit av bara tanken på 3-0 segern. Tills nu. Nu kan jag inte njuta lika mycket längre, för jag vet att risken är stor att jag kommer få svälja mina 3-0 på söndag. Så denna veckan kommer jag vara ett nervvrak. Nu på söndag eftermiddag får vi se om jag fortfarande hatar ett derby eller om jag kommer älska derbyn fram till hösten igen! FOOOORZA LAZIO! NON MOLLAER MAI!! roma MERDA!
CAMPIONI!
E TUTT'INSIEME JE NE FAMO TRE! 100! DAJE LAZIALI!
fy fan grabbar snart dags igen. Ja håller med rizmo det är fruktasvärt jobbigt...Det är en pina. Så jävla rädd att förlora. Vi måste vinna men framföralt vi får inte förlora. Men de gör vi inte!!!! NU KÖR VI! NON MOLLARE MAI
HATA ENGLAND
lillebror lillebror, 30 år yngre, PER LA ROMA MERDA OH MERDA BERGAMO
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508
matchen spelas utan publik eller?
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
nä den spelas utan domare
CAMPIONI!
å fan.
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Mindre än ett dygn kvar!!!!!!!
Nyss jobbat 11 timmar. Kan inte sova.. det går inte. Hur trött jag än må vara så kan jag inte haha. Tankarna är på derbyt.. mår så sjukt dåligt. Har onda aningar.. det har jag dock alltid! Bara vi inte förlorar och bara vi gör mål, jag vill inte ha 0-0. Hellre 1-1.. så man får jubla!
CAMPIONI!
nysss jobbat sen kl 14 igår inom alkoholbranchen(vin, sprit och öl provning) däckade i datastolen 03,00 och vakna nu, bakfull som en gnu, OCH NU ÄR DET DERBY!!!!!!!! OCH JA TÄNKER INTE SOMNA OM, DORIA VAKNAN U DIN JÄVLA SVIKARE OCH KOM HIT.. JUVE JUVE
hahah! NU jävlar är det dags !!! Dags att förnedra löshundarna en gång för alla!
HATA ENGLAND