De har väll bara direktbetalning?
Du kan ju gå till nåt ATG-ombud och köpa biljetter
brasilioen chile kanal 4 halv 4 chao viva chile conchesumareee!!!
äre nån som kan fixa lag uppställning+ iaf till chile.. vore schysst.. hittar fan aldrig de!
stay on your hustle.
ja fan va skämmigt...
DIIIF
stfu ni e avundskjuka för att ni inte va på plan haha :D
Fruktansvärt pinsamt och töntigt.
ja jag e fett avis på att springa på samma plan som dinho, kaka.... och sen få en kärleksfull knuff med nävarna mot revbenen på vägen sen få böter som råga på allt
klart folk tog sig in när det ej stod vakter på sidorna.. förstår inte hur dom tänker.. efter att det kom 1-2 vakter på varsin sida sprang de ej in mer folk.
ROB
Idag smäller det :), Lycka till Chile!
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
haha va förnedrade chile är och så förbannat dåliga dem är, inte undra på att chilenare alltid säger att festen på läktarna är viktigast och inte att laget vinner hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skön stormning i slutet.
Hasta La Victoria Siempre!
vadå skön stormning ? fan helt sjukt hur d kan hända igen efter träningen igår,sverige gör bort sej , fan va ja skäms
ARE U READY FI DI ROAD
hahaha ja svär de va typ 10 pers som sprang runt på planen
http://soundcloud.com/rod_g
DioPerdona P0 ja vadå? spelar för fan ingen roll om det är i sverige eller vilket land som helst... det är ju för fan skamligt att det händer igen efter att ha hänt på Råsunda mot Ecaudor och igår på träningen och så igen idag... Man måste för fan ha bättre uppsikt? det är ju helt otroligt... sånt här händer bara i Sverige...
DIIIF
förvrigt var det inte tänkt att skriva i fetstil... annars ska chilenare här i Sverige hånas som fan efter att dom i veckor målat upp sitt landslag som det bästa... det var ju en ren skam ute på planen haha
DIIIF
e folk så jävla besatta???? varför inte bara sitta på sin stol å njuta av att se spelarna göra sitt i 90 min + istället för att förstöra å förkorta den?? jävla töntar
vi är överallt!
Härlig känsla på Ullevi; man lyckas ju klocka en Brasilientröja med startelvans autografer...... inramning, sanslös inramning; jag har bildbevis på både tröjan och när självaste Ronaldinho skriver under. Jag älskar fotboll; så jävla underbart att Chile krossas av ett lag som inte ens brydde sig om matchen idag.
annars ska chilenare här i Sverige hånas som fan efter att dom i veckor målat upp sitt landslag som det bästa... det var ju en ren skam ute på planen haha Chiles lag idag var på papperet bättre än dom som mötte Sverige innan VM (1-1 där Sverige hade sitt bästa lag). Jag har inte sett brassarna spela så här bra på flera år. Visst Chile fick aldrig igång spelet, men det var mycket för att Brassarna spelade med ett organiserat försvar jag inte har sett tidigare. Och sen den där jävla kantspelaren som lirar i Sevilla som jag glömt namnet på. Han är iaf brassarnas nästa storspelare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och 1-0 straffen var ett skämt.
Skoob Hur lyckades du få tag på deras autografer?
Visst var Chile dåliga men jag skyller mycket på psyket. Först fick brassarna ett gratismål av domaren och sedan mardrömsstarten i andra halvlek... Jag hade fan också siktat in mig på att att sparka hälsenor och kallad domaren för bög eftersom inget mer stod på spel.
Stop_Snitching P1 Låt oss säga att det löste sig. DioPerdona Din mamma. Jag ska lägga upp bild, så får du se själv din jävla pajas. Jag upprepar; din mamma.
Fan va skämmigt för sverige att folk rusar in på planen och skit. Skandal fan
http://duckdown82.tumblr.com/
skoob den enda pajasen är inne är väl du? jag citerar "så jävla skönt å se chile krossas av ett lag som inte bryr sig..." Nu vet jag inte om du är brasse lr inte men skryta om att ronaldhino signade din tröjja osv osv. inte så grymt för dom brydde sig ju endå inte om matchen?
jag kan ta att chile förlorade med 4-0 men att chile skulle vara så jävla dåliga kan ajg inte hålla med om. å att detta skulle vara pinsamt å skönt? kom igen sverige hade nog förlorat med lika mkt
men det är ju skamligt att man inte höjer säkerheten nu, när det har hänt flera gånger innan nu när brassarna varit här.. det blir ju som en tradition att dom ska inta planen på slutet, det borde arrangörerna veta om... visst händer det i andra länder, i Sverige händer det inte alls lika ofta, men det är upprepningen jag stör mig på...
DIIIF
DioPerdona P0 hoppas du sitter brevid mej o springer, ska fan ta mej en hammare o slå in tänderna på såna som du va troru såna som du som förstör fotbollen brasilien kommer aldrig tillbaka hit nu
ARE U READY FI DI ROAD
Chile krossades av ett lag som inte brydde sig. Vad fan är Chile mannen, ett gäng mayaindianer som vill sparka boll. Jag skryter inte om tröjan; jag är glad för min egen skull och jag ville dela med mig min glädje. Lägger upp bilder senare idag!
men din pissluffare.. sverige hade förlorat med dubbelt så mycke!.. Matchen dog förövrigt efter straffen. Chile hade lite spel i början men tappade det efter straffen och fick aldrig igång det igen
plus att man visste ju att brasilien skulle vinna.. men att chile inte ens gjorde ett mål va jävligt tråkigt..
skoob du kan dock inte mkt om fotboll. Men grattis som fan till tröjjan! ett gäng mayaindianer frågan är vad sverige hade förlorat med 8-0?
Nu ska vi inte överdriva, Sverige, till skillnad från Chile, har ett par världspelare i sin trupp. Ta nu inte illa upp, bergsmänniskor.
Zlatan är den enda ja skulle kalla för världspelare just nu.. Chile har ett generationsskifte i truppen just nu och kommer med stor säkerhet ha ett par världsspelare inom några år
Idag; förlust 4-0 - Om ett par år? Ingen vet.
I come from the "mountains" in peace... jag bryr mig inte om chilensk fotboll, kul var det att se dem på Råsunda iallafall och vara samlade så många chilenarsvenskar på en och samma plats
Skoob sög du av alla i landslaget också när du fick autograferna?
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
men seriöst ni får det att låta som att det är totalt omöjligt att få autografer
hoppas folk fan sköter sig idag...blir det samma skit ikväll kommer dom ju aldrig mer vilja spela här.. om nån hoppar in på planen idag kommer jag fan få lust å trycka in foten i arslet på dom personerna...MED HÄLEN FÖRST! skärp er ikväll förfan
vi är överallt!
varför klagar ni på skoob? d e väl bara å gratta honom... stod i tidningen om en familj som sakdats när lagen gav autografsignering....han kan mkt väl ha stått där skoob grattis mannen
vi är överallt!
Skoob P23 niiice :D
SKU - SKU - SKULASON!
ElMaco P60 Medans din mamma slicka på mina nötter.
Nova det var en famlij på chilenska klack sektionen som åkte på däng. trött på dom här jävla adrenalin batong vevande vakterna!!
BLESS REGGAE MUSIC
Haha, kan verkligen inte ta dig seriös. Så snälla, lägg ner mamma raderna.
Deez nuts. Där har du gangsta rader också.
Det roliga är att du är 23 år och snackar som du gör. Snackar om bergsmänniskor när du själv ser ut som en på bilderna. Att du ens tar kort för att bevisa folk på whoa att det är sant. Hur orkar du? Men grattis till tröjan, gjorde samma sak som du när jag var 10 år. Barca-AIK 98!