Chile - Brasilien 24:e Mars
Jag har hört att det ska vara match mellan Chile och Brasilien på nya Ullevi i Göteborg den 24:e mars, och jag undrar om det är någon som vet vart man kan få tag i biljetter?? Har kollat runt lite och även ringt till ticnet men inget lyckats få tag på några än. Någon som vet vart jag kan fixa dem?? Peace!
Allt jag säger är en lögn.. även detta här
planen kan ju inte vara i så bra skick det datumet men om det är sant så låter det hur nice som helst.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Släpps nästa eller nästnästa vecka skulle jag tippa på.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Vilket tryck det kommer att bli på läktarna. Minns Sverige - Chile 2 juni 2006.
brasilien - ghana på råsunda den 27e också förövrigt
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Follow the dao, right about....NOW!
CHI CHI CHI LE LE LE VIVA CHILE OLE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
De borde spela på Heden.
PS. Your cunt is in the sink
okej.. biljetterna har inte släppts än eller? De här kommer bli fett!
http://soundcloud.com/rod_g
fattar inte vaför de vill lira i Sverige i mars, det finns ju inga bra planer här. 24 mars e på min födelsedag ;P
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
Inget avtal e skrevit har jag hört de kanske inte ska spela.. men troligtvis blir de match.. Viva chile mierda.!
det stod på text tv igår att nu var det klart att dom spelar i alla fall. men va fan ska dom hit och spela på skit plan för?? VIVA CHILE
BLESS REGGAE MUSIC
- Inget kontrakt är ännu underskrivet men mycket talar för att Brasilien möter Chile på Ullevi den 24 mars, säger Anders Albertsson, arenachef på Ullevi (Got Event). f*ck vill checka säkert lika många chilenare på plats som i sthlm..
haha de komemr komma MER chilenare McR gbg ligger ju mer till mitten av landet än sthlm typ.. och om jag kan chilenska fotbolls fans så kommer de inte hindra sthlmare att ta sej hit:P:P så jävla fett!
stay on your hustle.
hahaha.... kanske blir en tur ner till Göteborg då för mig, finally! vi får se
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
viva chile coneshumare!!! FYLLA HELA ULLVII STHLM
hahaha.. de kommer bli fäääätt ifall de blir nått..
När fan släpps biljetterna egentligen? Matcherna är ju bara inom 2 veckor
norado de e inte klart om matchen ska spelas..
Brasilen-Chile på Ullevi 24/3 kl. 16.00
Biljetterna släpps tisdag 13/3 kl. 09.00.
För närvarande har vi ingen ytterligare information
ticnet
JEFV står det så på ticnet? hittar det inte någonstans
norado kolla på Aktuell information... där står Information Brasilien - Chile>>
Kul att Brasilien piskar upp chile med sitt u-19 lag vilken dag som helt i veckan bara... Men det är inte bara fotbollen som räknas :D
Hasch och Kokain - Bajensvin!
Imon släpps biljetterna kl 09.00 på Scandinavium och diverse internetsidor.
för sthlm då?
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
fattar inte priserna kan någon förklara vad dom kostar ståplats chilesklack? och sittplats..?
150-300 i klacken! De för 150 är redan slut så vida jag vet. köpte 5 biljetter och det blir en galen trip ner till gbg enda från sthlm. Fan det borde arrangeras Chile Supporter Bussar ner till gbg,d hade vart bäst!. Någon som vet något om det? hur som helst hoppas gbg chilenarna ger en lika stor fest som vi hade i sthlm, :D
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
fan va niiiice har 7 st för 150 och 3 st för 300 fan vad ja längtar!! direkt efter matchen drar man ut på salsan i gbg, det kmr bli tiiiiiiight!!
Allt jag säger är en lögn.. även detta här
Gööööött två läktarplatser.. ses på sektion Q ;)
jag och nåra polare är lätt på om nån vill arrangera buss från sthlm de lär bli gaaalet drag på en sån buss!!
vem ee du??? vet du allt lr?? skojaRE!!
rebel ape ... jag vet en snubbe som ordnar resa till götet fram och tillbaka från sthlm för 350 spänn.. kontakta mig!
BLESS REGGAE MUSIC
busssresan måste cashas innan fredag... peace vamos chile!!
BLESS REGGAE MUSIC
Finns fortfarande biljetter kvar till Brasilien-Chile. Verkar inte som att några vill gå på den matchen? :)
jag kollar hellre hemma på tv eller inte alls, träningsmatch ju
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
norado. Ullevi blir typ aldrig fullsatt eller slutsålt, räkna inte med det ny heller. Heja Chile! Själv har man biljetter till Ghana matchen...
"You probably told your man about us on his birthday"
X mot chile och seger mot Ghana? Yes please.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Nya ullevi sveriges keffaste arena
BLESS REGGAE MUSIC
Någon som vet nått om dom har några öppna träningar innan på torsdagen eller fredagen typ? vore ju roligare att se än matchen....
Menige-E det borde dom ha. Chile kommer nog ha öppen i alla fall! det hade dom senast i sthlm , galet me drag
BLESS REGGAE MUSIC
Det ka jag förstå, kryllar ju av chilenare i stan här med...
Viva Chile mierda!!!!!!!1111
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
äre någon som vet om de kommer visas på tv??
?
ja tv4 visar båda matcherna
känns som att det blir polare hemma å pilsner framför chile brazil på lördag på platta 32tummarn:) med utgång sen efter vinsten till la isla å fira med lite cassilero del diablo:D
Är det någon som vet hur jag får tag på bijetter matchen är fan imorrn, hur köpte ni era?