I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-12-13 19:02
Missförstå mig inte nu pucko, Jag hejar verkligen inte på United. Men man måste ju inse fakta. Du erkänner ju själv att du inte vet någonting om Man U för du har ju inte ens kollat på en hel match. Ju mer du skriver ju mer inser jag att du är riktigt korkat.

"eftersom jag mest kollar anfallspel & bollen försvinner fort från man utd backlinje ( rensningar av ferdinand;)"

Det är väl för fan meningen att ha bollen i anfallzonen så mycket som möjligt och det måste ju tyda på att Man U HAR BRA FÖRSVARE om bollen INTE är i deras eget straffområde.

Du får hata United hur mycket du vill, men sluta upp att vara så jävla korkad!

2006-12-13 19:03
Ändroo P19

Det är hopplöst, han är totalt dum i hela huvudet.

2006-12-13 19:06
har inte sagt att dem har KASSST försvarsspel läseru med ryggen eller? & Ändroo, jag har sagt att 3 spelare är stjärnor, precis som du erkände, har sagt att giggs o scholes är BRA men inga stjärnor läöngre, & Menige-e Du är bara patetisk, lovar att jag kan kirra en start11 som knäcker din rakt av, sluta snacka skit & dö för man utd..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-13 19:07
Jotack det har man märkt. Blir ju dock bara roligare och roligare ju längre man för denna diskussion.

2006-12-13 19:30
Vart fan erkände jag att United har enbart tre st. stjärnor i laget? Men okej, då ändrar jag om frågan: Eftersom Giggs och Scholes inte är stjärnor längre (enligt dig), vad gjorde de för att bli stjärnor och vad gjorde de för att bli av med sin stjärnstatus? För de har iaf inte blivit sämre fotbollsspelare.

2006-12-13 19:36
Orkar inte skriva ska åka o festa (Y) hejjah guys & du skrev 3 chelssea spelare;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-13 19:39
Martiiin89 P17

Hur vet du om dom har bra eller dåligt försvarsspel du kollar ju bara på anfallspel skrev du ju innan. Jag säger inte att du sagt att dom har dåligt försvarspel men du tycks ju inte förstå vad försvarspel går ut på. Att motståndarlaget inte skapar några målchanser och hur gör man det bäst? Joru lille Martin det gör man genom att se till att bollen inte är nära det egna målet. 

Whoo onej du kan göra en startelva som knäcker min oo nej...Om du gör en 11 och jag gör en vem ska kora vems som är bäst då? Allt det här är ju bara hypoteser och spekulationer, ingen vet vems lag som är det bästa...Men du är ju för dum för att förstå det. 

2006-12-13 19:41
Haha, du är en skum person, har fortfarande inte sagt att dem har dåliga försvarare, men inte utmärkt sej så jätte mkt, läs din flöjt & snälla lägg ner nu bara, visa att du är 19 & mogna

2006-12-13 19:51
"Jag säger inte att du sagt att dom har dåligt försvarspel men du tycks ju inte förstå vad försvarspel går ut på." 

Läs själv vad jag skriver din nolla!

"men inte utmärkt sej så jätte mkt"

Endast 9 insläppta på 17 matcher är väl verkligen att utmärka sig! Du tenderar att tro att man är en bra försvare om man räddar bollen på mållinjen med en heroisk glidtackling och SYNS! Det visar bara på att man har varit dåliga i försvarsspelet i tidigare situation.

Kan du för en gång skull förstå någoting?

Du har gång på gång i denna tråden visat hur ofantligt dum du är så jag kan inte låta bli att skriva det jag skriver för du är så fruktansvärt korkad. 

2006-12-13 19:52
"Ändroo, jag har sagt att 3 spelare är stjärnor, precis som du erkände"
-
Visa gärna vart jag erkände det.

"& du skrev 3 chelssea spelare"
-
Okej? Det har med saken att göra för att...?

Jag talar nog för alla nu:
När du kommer tillbaka från ditt lilla festande, snälla sätt dig för fan inte vid datorn då och skriv fler idiotiska kommentarer här.

2006-12-13 19:53
När du festat klart skriv inget i denna tråden bara så du måste skylla ifrån dig imon heller!

2006-12-13 19:54
hehe

2006-12-13 19:54
Hahaha, orkade inte dra iaf =) men fett keffa vad alla blir sura:D heelt kul o hålla på :) Kul att det finns sånna här seriösa loosers utan liv? Skönt:)

2006-12-13 19:59
Vad är skillnaden på mig och dig förutom att du inte vet vad du snackar om?

2006-12-13 20:02
Haha, stor :) Mest det att du inte äns anar att jag sitter o driver med dej lillen xDxD HAHAH!!! alltid lika kul o se när folk blir seriösa & sura:)

2006-12-13 20:05
HAHAHAHAHA! Fyfan.

För övrigt håller jag med Ändroo och Menige-E.

2006-12-13 20:07
Hahaha jag med faktiskt, :)

2006-12-13 20:08
Haha, man kan inte tror att du är 17 år. Men, men, big up!

HAHAHA!

2006-12-13 20:09
Hahahaha seriöst Martiin89, blev du slängd i golvet som liten eller? När du väl inser att du kommit med idiotiska inlägg och inte kan stå till svars för det så skyller du antingen på att du har varit full eller att du bara "driver".

2006-12-13 20:11
Haha skojja bara ! hata man utd o allt dom har !

Gå & lägg er nu noobs:)

2006-12-13 20:15
Om inte dina skämt blir roligare än sådär så tycker jag faktiskt synd om alla i din omgivning, bortsett ifrån att de får någon att verkligen skratta åt.

2006-12-13 20:20
Ja, det är soft det :) alla tkr juh synd om dej för du är ett patetiskt särbarn som slåss för att få helt rätt hela tiden & har ingen humor eller känsla för ironi

big up för dej dawg

2006-12-13 22:59
Martiin89 P17

Okej grabben, du får sluta va så lustig i fortsättningen för jag dör av skratt just nu.

2006-12-13 23:03
Martiin89
Det är skillnad på att slåss för sin rätt och tillrättvisa en helt vilsen idiot, och i det här fallet så valde jag det andra alternativet.

Sen att du tycker jag är ett patetiskt särbarn skiter jag i, speciellt när det kommer ifrån en efterbliven idiot som dig som tycker det är soft när folk skrattar åt dig.

2006-12-13 23:24
Klart det är vafan, bara för ditt självförtoende inte räcker för det :) & nej jag är inget särbarn, men du kanske är :)

Kyss på er;)

2006-12-14 02:45
Haha patetiska fan, inse bara att du är en vek jävel utan självdistans och egen värdighet som inte kan stå för dina åsikter.

Såja, lova att inte bli allt för ledsen när du inser att det inte är så soft när ens egna polare skrattar åt en.
Dröm sött lilla gubben. :)

2006-12-14 11:19
Delvis efter form och delvis efter spelare jag gillar...

Robinson

Vidic - Terry - Puyol

Diarra

Ronaldo - Stankovic - Ronaldinho

Rooney

Berbatov - Villa

Lite äckligt offensivt, skulle väl vinna alla matcher med 4-2 typ men vafan, brukar bli så när man gör såna här drömlag.

2006-12-14 21:52
Hahhaha Ändroo, du är rolig:D

2006-12-14 22:36
och du är dum i huvdet, tyst med dig nu!

2006-12-15 12:09

Isaksson

Terry             Ferdinand             

Grosso                                                                        Lahm

Gattuso                          
Joaquin                                                                    Ronaldinho
                                     Pirlo

Fred                      Koller

Nu slår tanken er ! Ronaldinho som högerytter !
Tanken med det är att han ska skära in i planen och tills. med Pirlo sköta de snygga finessrika bollarna på Fred och Koller. Nu tänker ni, Koller kan inte springa ! men när Ronaldinho då skär in ges det yta till Lahm som sticker och kan också komma in med inlägg mot Koller livsfarliga panna.

Taktik: Långbollar och inlägg

2006-12-15 12:10
Tills. = Tillsammans

2006-12-15 12:26
Du har ju skrivit Ronaldinho som vänsterytter? Den position han oftast spelar i Barca, bara att det är i ett 3mannaanfall där.

2006-12-15 16:51
Även om Martiin89 har en konstig argumentationsteknik så anser jag att han har rätt i sak - Giggs och Scholes är förvisso fortfarande väldigt bra fotbollspelare, men de har knappast i en drömelva att göra länge, enligt min subjektiva uppfattning finns det mängder av innermittfältare som är bättre än Scholes och en handfull yttrar som är bättre än den gode Giggs..

Ps. Ta inte mitt drömlag som jag skrev tidigare på fullaste allvar. Ds.
"I Hate CD´s, CD records are fake" - Promoe

"Rappar helt utan budskap och tänker fortsätta med det" - Motorisk Afasi

2006-12-15 17:00
ronaldinho blir juh vänster ytter inte högerytter på det du målat upp, annars lagom bra, isaksson passar inte RIKTIGT ÄN, men om kanske 1 år :)

2006-12-17 17:09
------------------------Buffon---------------------------------------

Cicinho-------------Cannavaro-------Puyol----------Zambrotta------

C.ronaldo-------------Diarra---------Robinho----------------------

------------------------Ronaldinho-----------------------------------

-------------------------Henry--------Drogba---------------------------

Offensivare kan det inte bli :)

2006-12-17 17:48
Najs najs.. :) Zambrotta köör järnet av sej =)

2006-12-19 12:39
Buffon

Maldini
Nesta
Cannavaro
Zambrotta

Zidane
Ronaldino
Kaka
C.ronaldo

Toni
Gilardino

bänk: stam,eboue, Pirlo,sedorf,figo,Totti,Scehenko,Zlatan

fan va de inte skulle funka men...
låter jävligt dyrt iaf :P. å jag kan inte mycke om foboll så klaga inte på min elva nu......
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag)
WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP

2006-12-19 15:48

Chec
Alves                  Terry                      Marques                   Laam

Makalele
            Gerrard                                            Kaka

Ronaldinho

Henry          Drogba

Tranare: Ryska landslags tranare, kommer inte pa vad han heter man ar fett bra.

Bankvarmare: Casillias, Puyol, Essien, Messi och Torres

Shuu

2006-12-19 18:07
Jag skulle sätta in makelele och pouol elle hur man stavar hans namn. nånstans i startelvan.

2006-12-19 18:24
                                     Buffon

Dani Alves            Cannavaro      Terry            Lahm

Essien

Kaka                                                           

Lampard                   Ronaldinho

Drogba            Henry

Ronaldinho och Kaka i fria roller, Essien som defensivt ankare och Lampard fördelar bollarna till världens två klart vassaste anfallare. Alves och Lahm fyller på bra på kanterna men täcker ändå upp hemåt. Cannavaro och Terry dominerar som mittlås med Buffon längst bak!
em1 413

2006-12-19 18:37
hoochest P23

Pes5 kor hart :)
Shuu

2006-12-19 19:51
Fletcher är fortfarande ung (Född '84), så han har ju framtiden framför sig. Visst, han har inte blommat ut så som man hade hoppats på men han fick ju några tunga skador i sina unga dagar i United. Men jag ser honom låååångt ifrån värdelös - likaså O'shea. O'shea är ju en perfekt truppmedlem, kan ju i stort sett spela överallt på planen. Sen att de är egna talanger gör ju att de blir bättre i mina ögon.

2006-12-23 12:49
The_Misanthropist P20 och Martin89

Öhh, höger och vänster är tydligen för avancerat för mig. haha, jag menar förstås Ronaldinho som vänster.

Jag tycker dock att Isaksson är redo, såg du matchen mot Man U, grymt bra. Visst han kanske inte har superform nu. Men om han har form är han en av världens 5 bästa målvakter redan nu.

Skulle jag vara klubbpresident i vilken klubb i världen som helst så skulle jag investerat i honom.

2006-12-24 01:16
                                             Buffon

Terry                Puyol           Cannavaro

Gerrard            Gattuso

Kaka                         Ronaldinho             Schweinsteiger

Henry                        Drogba

Avb: Nesta, Makelele, Lampard, Messi, David Villa 

2006-12-24 01:41
Schweinsteiger är faktiskt riktigt bra, kul o se att nån har med honom ! men hur bra funkar dina backar ? Terry o cannavaro som ytterbackar? eller kommer gerrad & gattuso backa ner låångt? för dina yttrar är OFFENSIVA!!!!

2006-12-24 10:43
Sazze P15

Om han är så bra varför är han bänkad av Nicky Weaver? Aldrig att han är top 5 i världen.

Martiiin89  P17

Du har ännu än gång lyckats bevisa hur korkad du är. I en 3-5-2 uppställning har man inga ytterbackar i den bemärkelsen som man har i en klassisk 4-4-2 upsställning utan man har en spelare som tar hand om hela kanten på var sida planen. Alá Roma anno 2001 med Cafu och Candela på kanterna. I försvarspelet hjälper de två deffar till. Schwei är en mycket bra spelare för denna position då han är bra tvåvägsspelare,konditionsstark m.m. bjs val att ha Kaka på andra kanten är lite vågat då Kaka inte är lika bra defensivt, men men det är ju en drömelva.

Nä men god jul på er nu ska jag äta gröt!

2006-12-25 14:18
                         Buffon

Alves    Terry      Puyol       Serginho(frisk)

Gattuso         Essien

C.Ronaldo        Kaka         Ronaldinho

Henry

2006-12-25 15:36
Bara Serginho som ska vara frisk eller? 

2006-12-25 16:42
------------------------Valdes----------------------------------

A.Cole-----------Vidic---------------Puyol---------Zambrotta

--------Essien----------Lampard----------Ronaldinho------------

--------------------------Juninho----------------------------

---------------Eto'o------------------Henry--------------

-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2006-12-25 20:36

Cashley som hogerback kommer inte att funka.

Shuu