I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-12-08 08:59

Dröm elva

Ja, sätt ihop eran drömelva, av spelare som finns nu ! jag ska göra en när jag kommer hem, men kan ju säga att Henry har en solklar plats:) come on nu ! va lite aktiva ! :D

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-08 18:57
Najs ! :)  jag skriver en elva när jag sitter vid min dator ! Nån mer ? :D

Bra tänkt där med gerrard / lampard.. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-08 19:07
SS Lazio anno 2000

2006-12-08 22:33
                            Valdes

Eboue--------Puyol--------Terry----------A.Cole

Ronaldinho--------Lampard---------Robben

Henry-----------Eto------------Drogba

Yeah, lite många chelsea spelare för min smak, men slängde ihop nått :)

Fred

2006-12-08 23:58
                                     Iker Casillas

Emmanuel Eboué - Kolo Touré - John Terry - Gianluca Zambrotta

Esteban Cambiasso

Cristiano Ronaldo------------------------------------------Ronaldinho

Kaká

Thierry Henry - Wayne Rooney

2006-12-09 01:34
Hehe najs, nån mer?

2006-12-09 03:24
                                   van der Sar
                 Neville  Ferdinand  Vidic  Heinze

Ronaldo  Scholes  Carrick Giggs

Saha  Rooney

2006-12-09 11:20
                        buffon

eboue      cannavaro        puyol       zambrotta

frings
joaquin                                  ronaldinho

Gerrard

Luca toni         Henry
Hojt!

2006-12-09 12:40
Najs...

2006-12-09 12:46
Van der Sar

Gary Neville, Rio Ferdinand, Nemanja Vidic, Patrice Evra/Heinze

Cristiano Ronaldo, Michael Carrick, Paul Scholes, Ryan Giggs

Wayne Rooney, Louis Saha/Alan Smith
http://duckdown82.tumblr.com/

2006-12-09 13:04
Den var inte bra, hur kan du först & främst vilja ha Van Der sar & sen har du bara 3 bra spelare där .. Rooney,Scholes & Vidic typ, ronaldo är bara divig, gillar inte han... men men, nån mer?

Varför Joaquin du där uppe? ah luca toni är bra ..

2006-12-09 14:45
Martiin89 P17

bara 3 bra spelare där .. Rooney,Scholes & Vidic typ, ronaldo är bara divig, gillar inte han...

jag själv är arsenal supporter och avskyr självklart man utd :)
men allvarligt talat, att säga att cristiano ronaldo inte är bra och bara är en diva är som att påstå att risgrynsgröt passar bättre till midsommar. allvarligt, han har ett fantastiskt skott, underbar teknik, snabb som få, en otrolig blick för spelet. visst, han kanske är en lipsill som lägger sig lite lätt då och då. men jag skulle döda för en sån talang i arsenal (visst, vi har fabregas. men ändå).

2006-12-09 15:30
Säger bara fcbarcelona.

2006-12-09 16:10
Martiin89
Har United endast TRE bra spelare i truppen?
Hahah seriöst lägg ner nu, du må vara Arsenal-supporter men man kan INTE blunda för Man Uniteds spelare och deras klass, i startelvan ingår 9 landslagsmän (där de övriga två har lagt av med landslagsfotbollen).

Ett litet tips: Kolla på Manchester Uniteds matcher - uttala dig sen.

2006-12-09 17:08
Hahah, hahaha, hahaha, man utd är inte bra, dem är samspelta bara, :)

2006-12-09 17:21
------------------------Cech---------------------------

Eboue-------Terry-------Puyol----------------Edman
                                                                     |
Ljungberg----------Mild-----------Ronaldinho       |
                                                                    V
-------------------Källström-----------------------------

-----------El Hadji Diouf----Elmander-----------------------

Try to beat that biatches ;) Edman köttar upp kanten & slänger inlägg på elmander som klackar till diouf som skottar i krysset :)

FRED!

2006-12-09 17:23
Här kommer svenska dröm elvan ! :)

--------------------Isaksson-----------------------

Östlund-----Lucic-----Mellberg------Edman

Wilhemlssom----Linderroth-----Ljungberg

------------------Källström------------------------

------Elmander----------------Hysén

:)

2006-12-09 17:36
oh my bad, hysén ska ta wilhelmssons plats, & wilhelmsson på bänken & in med henke/ibra/allbäck på topp, my bad ;D

fred

2006-12-09 18:25
Hahahahahaha! Jag hoppas du menar Glenn Hysén, hahahahahaha!

2006-12-09 18:34
Svårt att ta killen seriöst nät han tycker att halva svenska landslaget platsar i världens bästa elva och kommer med uttalanden som "man utd är inte bra, dem är samspelta bara" suck.

2006-12-09 19:36
haha, tyst bara, man utd är faktiskt inte bra egentligen, dem lever på flyt & Samspeltet , & jo, nåra sverige spelare är minst lika bra som man utd..

visst dricker lite nu ;D men man urd håller samma klass som öis :D

( dem har tur som fitrtungar M;D

ARSENAL FTW !:D

2006-12-09 19:48
Men hur dum är du egentligen eller är du bara full? Ett lag som är samspelat och leder PL är ju bra, efter nästan halva serien spelade iaf. Vad är det du inte fattar? Känns hopplöst att argumentera mot dig när du beter dig så töntigt.

Zlatan och Ljungberg är det enda svenskarna som skulle ens få plats i Man Us trupp och Henke nu ja men det räknas inte på samma sätt. Missförstå mig inte nu, jag hejar absolut inte på United.

Kommer du inte med nått vettigt argument ska jag inte skriva mer i den här tråden.

2006-12-09 19:50
ah, okej, man utd är hyfsade, men tkr inte dem har nåra bra spelare förutom dem 3 spelare jag skrev ovan, dem är sammanspelta & det borde göra dem bra & det gör dem oxå, men spelarna iförsej är inte bra sådär, fastän jag håller på arsenal så är inte man utd spelarna så bra faktiskt, kolla bara på dem, tex.  carric & saha, inte bra för 5 öre....

hejjah !

2006-12-09 20:49

casillas
Ramos-vidic-canavaro-grosso
ronaldo-gerrard-lampard-ronaldinho
ronaldo-ruud van nistelroy

Den flummigaste flummaren....
Sångare

2006-12-10 07:13
Trevligt initiativ. Skulle kunna säga JUVENTUS kort och gott men det blir lamt.
Får ta en blandning av personliga favoriter och sheer class som inte går att förneka hur mycket man än ogillar spelaren i fråga. Det kan bli lite väl offensivt. Ha överseende.

Buffon - för att han är pondus och världens bäste.
Zambrotta - en stor Juventus-ikon och bland världens bästa ytterbackar.
Vidic - fett stabil och atletisk. Spännande mittback som kommer att dominera nästkommande decennium.
Cannavaro - tar emot då jag ser han som lite av en svikare men han är ändå Cannavaro.
Dani Alves - Sjukt bra och jobbig att möta. Glömmer aldrig hur han plockade Ronaldinho och fick honom att gråta och gestikulera som ett dampbarn i Supercupfinalen.
C.Ronaldo - Ibland vill man se en fotbollsmatch enbart pga en spelare. Cristiano Ronaldo är en av dessa.
Zidane - äh, han får vara med fast han har slutat. Geniet, legenden, ikonen. Saknar motstycke.
Fabregas - overkligt bra passningsspelare och spelmotor i ett storlag som Arsenal vid 19 års ålder.
Camoranesi - bland världens främsta crossbollar, slår sällan bort en passning och jobbar stenhårt i offensiv samt defensiv. En personlig favorit sedan länge, utrustad med ett grymt lugn och makalös teknik i pressade situationer.
Henry - orkar inte skriva mer nu. Henry är bara bäst.
Ibrahimovic - Hamnar på bänken om jag skall dra ihop ett elitistiskt världslag, men här tar han plats bara för att han är Zlatan.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2006-12-12 00:43
Ät-skit-snabbt P-1 du pratar verkligen i nattmössan.

Jag säger bara. isaksson, eboue, toure, fabregas, hleb, rosicky, henry och ronaldinho.

Fler spelare behövs inte för att slå alla andra lag.

Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre

2006-12-12 13:42

Buffon

Ferdinand    Cannavaro      Terry      Zambrotta

Gattuso        Gerrard    Lampard 

C.Ronaldo

Schevchenko         Drogba
Don´t judge a book by it´s cover, cause it´s story is as fucked up as any others.

2006-12-13 11:51

målvakt
GK: Lehman

back
VB: Lizarazu
HB: Zambrotta
MB: Mjällby
YBV: Cole
YBH: Terry

mittfältare

MH: Lampard
MV: Gerrard
MM: Balack
OMM: Ronaldinho

forwards

HF: Drogba
VF: Henry

:)

yah! uppsala

2006-12-13 12:25
Jeppo glöm inte att ansöka om tillstånd om du ska ha 12 spelare på planen.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre

2006-12-13 13:28
Jeppo måste ha legat i koma sedan 98 eftersom han har med Lizarazu och Mjällby i sin elva...

2006-12-13 13:53
                            Buffon

Zambrotta - Materazzi - Cannavaro - Grosso

Camoransei   Gattuso  -  Pirlo  -  Perrotta

Totti
                                     Toni
"I Hate CD´s, CD records are fake" - Promoe

"Rappar helt utan budskap och tänker fortsätta med det" - Motorisk Afasi

2006-12-13 17:18
Varför Zlatan & McGeady ? Och tkr inte Juninho tar ut tex Ronaldinho, & Vart är Eboue :O

2006-12-13 17:20
fuck you martiiin

2006-12-13 17:20
Vad vill du då?...

2006-12-13 17:22
Haha glöm vissa inlägg, råkade klicka in mej på whoa när jag var lite väl berusad, så glöm dem.

Väx upp, bara för din 11 suger ..

Fred

2006-12-13 17:22
glennfather sa det...

2006-12-13 17:23
Väx upp & acceptera att det inte var meningen,

2006-12-13 17:27
Nja alla spelare är väll BRA; men bara 3 st som är riktiga stjärnor i mina ögon, jag formulerade mej fel:)

2006-12-13 17:28
vilka tre stjärnor menar du nu då?

2006-12-13 17:30
Rooney, Ferdinand,Ronaldo .. ( scholes VAR, Giggs VAR, har dock inte sett vidic så kan inte säga nått;P

2006-12-13 17:34
Du kan uttala dig om Man U fast du inte sett dom spela iår?

2006-12-13 17:37
Har inte sett vidic sa jag, resten har jag sett

2006-12-13 17:44
Om du nu sett alla i United spela, då måste du ha nåt slags synfel om du inte insett hur bra Scholes och Giggs FORTFARANDE är.

Sen hur kommer det sig att du har sett alla i United spela förutom Vidic, när han har spelat de flesta matcherna för United?

2006-12-13 17:45
Men har sett dem spela, inte sett hela matcher, ja dem är bra så sett, men inga stjärnor..

2006-12-13 17:52
Martiin89 P17 måste bygga sin uppfattning på alla sammandrag han sett på Sportspegeln iår. 

2006-12-13 18:22
Nästan ;)

2006-12-13 18:39
Hur dum är du?

2006-12-13 18:40
Nästan dummare än dej

2006-12-13 18:46
Nej men ärligt du grabben. 

Först säger du att United bara har 3 bra spelare, vilket är fel eftersom dom har i stort sätt stjärnspelare på alla positioner. Sen säger du att du var ful när du skrev det och tar tillbaka det. Efter detta hävdar du att du vet exakt vilka spelare i United som är bra och vilka som inte är bra, vilken som är stjärnor eller inte MEN du vet ingenting egentligen för du har inte ens sett en enda hel match. Hur fan ska du veta någonting om Man U iår om du inte ens sett en enda match med bla Vidic som i stort sätt spelat alla?

Svara på dess frågor så är du gullig...

2006-12-13 18:52
Ja, vilka som är stjärnor är inte svårt o peka ut.l.  klart alla är bra fotbollsspelare så sett, men inget speciellt, har sett halva matcher o sånt, men brukar oftast inte lägga märke till deras försvarare eftersom jag mest kollar anfallspel & bollen försvinner fort från man utd backlinje ( rensningar av ferdinand;) ) nej men har inte lagt märke till han så, får la skaffa brillor eller nått :)

Klart jag är gullig ;) Men som sagt, hatar man en klubb, så gör man, tyvärr gullet

2006-12-13 19:02
En till fråga: Vad grundar du på att Scholes och Giggs inte är bra längre? För att de inte deltar i diverse Nike-reklamer? De syns inte i landslaget? (Scholes har lagt av, Giggs är ju inte direkt från en fotbollsnation - Wales) eller för att du bara är enbart okunnig?

Sen att du skyller på att du hatar Man United gör ju inte saken bättre - jag HATAR t.ex. Chelsea men kan fortfarande erkänna att Essien, Cech och Lampard är riktigt duktiga fotbollsspelare.