Kan vi inte göra en ny AIK-tråd? Det finns ju en Arsenal-tråd, t.ex.
2009
och en bajen hockey tråd. har PMat adminen som tog bort min tråd.
FÖRORT
planet P0 Nej, jag brukar inte gå på matcher...kollar hällre på TV..
haha, komigen, jag är 17 år, klart ja står på norra.
Var med i BA förut men står inte med några gäng förutom mina polare
>>Planet och Rastasite Det är norra mellan som gäller! Läste förövrigt rykten om ny målvakt på GF. Lär ska vara svensk med utländska meriter. Bergh har ju blivit utlånad till Enköping.
2009
Från Alper / AIK tråden ja precis, ni var massa gnagare och snackade om gnaget, vilket inte är tillåtet. Finns det fler liknande trådar har jag missat dom och kommer ta itu med dom. omg, o förövrigt womack så står ja på mellan :)
FÖRORT
Alper är bajare, kan vara därför. :)
•pave paradise•
ja precis, ni var massa gnagare och snackade om gnaget, vilket inte är tillåtet. Och varför i helvete inte då??
Det står en ganska dålig motivering om varför i Regler. På AIK-fronten: Moström lämnar. Tråkigt, men förmodligen rätt.
2009
Va!? inte Moström, neeeej, vart finner du denna info?
hittade det nu... - Det finns flera klubbar som är intresserade, jag får se vad som händer nu. Mitt mål är att komma bort från Sverige så att jag slipper möta AIK, säger Mattias Moström till SvenskaFans FANTV. Fan vilken kärlek jag känner till den mannen
Smart man.
•pave paradise•
D va nog bäst för han.. nu har vi tappat många, ja vill ha nått tungt nyförvärv för fan
FÖRORT
Dom kunde ha skickat bort Mendes istället, gillar inte honom, hyffsad inbytare som har förmåga att näta, men är horribel som yttermittfältare och har inte kraft att spela en hel match bra.
>>Rastasite Lindholm (fystränaren) får väl hjälpa honom med den kraften!
2009
Utan mendes hade IFK-AIK känts tråkigt :) d hade vart en jävligt lång resa hem.
FÖRORT
fan jag har alltid gillat moa, hans fula mustasch till trots.. hoppas det går bra för honom och att vi ser honom göra comeback som proffs om ett decennium!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Haha ja moppemuschen har man irriterat sig på ett tag nu, men grabben har stake, har suttit nästa mest av alla i frysfack fram o tillbaka, och när spelare som Dulee, Nicklas Carlsson osv har klagat har han alltid varit tyst, bockat ner huvudet och kämpat vidare.
Det är för att han är, till skillnad från Dulee och Nicklas, en sann och äkta AIK-are och kommer alltid att vara det.
•pave paradise•
aha oj nvm... glömde läsa rastasites inlägg. Tkr dock att nicklas har hjärta för klubben då han deppade när d inte gick bra, inte som dulee att han deppa när han blev utbytt, lr snarare mediahorade sig
FÖRORT
Nicklas verkar förvisso vara AIK:are men kom igen, vem tar Moa? Lirat 14 ÅR i AIK.
•pave paradise•
Varför klagar ni på Nicklas? Tycker han tog petningen riktigt bra. Kämpade på och toh tillbaka sin plats. Förövrigt är den nye målvakten klar nu...
2009
Silly season 07 gillas inte.. fyfan
FÖRORT
Ingen klagar på Nicklas, fortsatte bara på det spåret för att bevisa en poäng.
•pave paradise•
Nej nej, ingen klagar på Carlsson, han är en av mina favoritspelare i AIK och verkar vara en riktigt trevlig person, gillar honom starkt. Men ingen kan säga att man inte vart lite besviken när han satt o grät i expressen för nått halvår sen. Men men, han har tacklat petningen perfekt i vilket fall.
Enligt Aftonbladet pratar Dulee med Tel-Aviv...är våra spelare såhär dumma på riktigt?
•pave paradise•
Inte "våra" spelare, utan "vår" spelare, Dulee är i en kategori för sig. Är det bara jag eller har inte Dulee varit så jävla bra? Boateng känns som klasser bättre, visst Dulee spelar mycket mer tillbakadraget och defensvit, men tycker ändå inte att han håller laget uppe liksom.
Dulee's närvaro har varit minst lika viktig som Boatengs tycker jag. Och jo, just därför är det "våra" eftersom Boateng gjorde samma skit för pengar.
•pave paradise•
Bara gnagare? vart e alla andra? hihi vi e överallt
FÖRORT
Aftonbladet rapporeterar att Dulee skriver på för Maccabi Tel-Aviv inom kort.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,963654,00.htmlEn annan nyhet handlar om Zidane. Där är all personlig info från Wikipedia.
Ska man tro en tidning som tar info från Wikipedia? De hävdar nämligen att Maccabis hemsida skriver att Dulee skriver på inom kort. Sidan är HELT på hebreiska.
•pave paradise•
Ska le med hela ansiktet när vi sätter åt de där äckliga israelerna och får massa cash
word rasta....word.. sitter har i kambodja just nu o oppna GF for o lasa nott kul o va ser man... aja, gabbe ozkan finns ju alltid :D
FÖRORT
Vad tror ni om Khari Stephenson till AIK?
2009
kan bli bra.. tror dock inte att det blir succe direkt för herr Khari
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Javligt intressant! Se nu bara till att peta dumle ur truppen sa bargar vi guldet nasta ar.
jag gillar små russinkukar
Jävligt kul, förvånad över att det gick så snabbt från det att det droppades på gf i början av veckan. Många var skeptiska då skribenten var nyreggad, men han visade sig ha rätt.
2009
Underbar värvning! Inget stoppar AIK iår, bara Pavey blir frisk så har vi allsvenskans bästa start 11a. Men vart ska vi peta in Özkan?? killen är för bra för att inte starta
Det härliga med AIK är att det inte finns någon given startelva. Vad jag ser när jag ser truppen är möjlighet till rotation och anpassning efter motstånd. Norling och Nebo ges stort utrymme att experimentera bäst de vill. Tycker det är underbar värvning, en typisk beställning av ovan nämnda tränare. Har för mig att de nämnde Stephenson redan i höstas som en önskespelare.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Åh va ja saknat en AIK tråd här. Evolution, var d inte du som skrev 3-1 på whoas startsida efter debryvinsten? Tror att d va du iaf, isåfall har ja nånsin sagt att du e min favorit admin. För övrigt, Khari.. har velat ha han länge till AIK, o nu får vi se vad han går för :) fan ja vågar inte säga d, men d börjar lukta SM ****!!! läntar strongt till premiären
FÖRORT