Silly allsvenskan 07
Spektakulära värvningar! Förluster? Var tar Toivonen vägen? Djuric? Kommer Bella hem? Droppa det, och låtsas i alla fall som att allsvenskan är het.
ja, så är det.
om dulle taggar vill jag ha djuric eller toivonen i gnaget... annars lär väl hatten hitta någon som passar perfekt och som alla kommer såga!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
min gissning är att djuric är kvar i hbk, flyttar han någonstans blir det iaf inte inom sveriges gränser. Toivonen är ju ju helt klart möjligt dock.
ja, så är det.
Skulle hellre ha kvar Barsom är att låta Djuric fjanta runt på mittfältet. Toivonen däremot, hosta upp 7,5 mille nu Djurgårn!
Aldrig mer....
alla sticker till holland, jag tror att toivonen blir kvar i örgryte.
hur långt har junior och j johansson kvar på kontraktet med malmö?
ja, så är det.
andreasson sitter och runkar till ryktet om att linderoth kommer till ellos.
ja, så är det.
Djuric, enligt mig överskattad. kommer aldrig bli nåt känns det som om han inte lägger på ett kol. Diggade honom och trodde på honom men känns som han behöver nåt nytt.
malmö byter fittränare och skärper sig lite, förhoppningsvis.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
hoppas inte norrmannen skriver på för AIK, pallar inte med norrmänn.
FÖRORT
Som det pratats, Keene, Stenman och Arneng....skulle vara tre riktigt bra varvningar, men man far se var det blir av det...
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
Döda mig, men jag hoppas att Ola går till Djurgården. Det känns som att han passar bäst där, åtminstone sett till hur de spelat tidigare. Låt honom för fan bara inte stanna i det där jävla ÖIS.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
Pavel Zavadil vill ja se i AIK. Skulle va så jävla tungt o ha en tjeck i AIK
FÖRORT
Norrmannen ska iof va grym, 193 cm och nickstark, 23 år.
Ceesay klar för DIF, grym potential vad jag förstått. Bra långtidsinvestering.
http://duckdown82.tumblr.com/
jag tror på halmstad nästa år.. trodde iofs på dom iår också, men nästa år kan det bli grymt! kan bli intressant att se vart sahlman hamnar, tycker om honom som fan. skulle va trist om han hamna i bajen
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Ceesay är grym, var innermitt förr i tiden, kämpar som fan. Mötte han för ett par år sen med Kalmar. Brage ska ha någon annan duktig ung kille?
There is plenty off fish in the sea.
hoppas inte att ola går till ett sthlms lag... alla talanger från göteborg hamnar i sthlm...
det e för att ingen vill spela i gbg, förutom ali gerba o det blev ju inge bra. man ska lära av misstag. det har mamma sagt till mig.
FÖRORT
ailton gick ju inte till dif iaf=)
Han gick rakt till banken och bänken istället ;D
Hammarby Alcoholics
Jag tror fan att det här är Quirinho's år! BWAHAHAHA!
•pave paradise•
Det årligt stående silly ryktet sedan år 2000: Bojan till gnaget.
då var det klart, keene till elfsborg, en riktig kanonvärvning..ska bli grymt spännande att se honom och mattias i anfallet.
ellos kan inte spela med två anfallare, keene kommer floppa. nybörjarturen är över
varför kan inte elfsborg spela med två anfallare?
Och för att dom inte klarar sig utan sitt 5 mannamittfält, vem ska petas? tror knappast dom går över till 3 mannaförsvar med sina bräckliga backar.
jaha, kära AIK fans, vår silly season tråd blev borttagen då man inte får ha trådar om favorit lag.. känns som SvFF har inflytande över whoa. synd.. vi får fortsätta läsa om gais köpt en div 4 spelare eller ej
FÖRORT
fan vad illa, men har länge misstänkt att SvFF har inflytande över Whoa
Förbjudet att kritisera SvFF under matcher arrangerade av vederbörande. Känns lite väl...Nazi?
•pave paradise•
snart är det förbjudet att kritisera SvFF i trådar på whoa också.. be afraid, be very afraid
SvFF is watching you right now, vilka admins är med oss och vilka är imot oss? gör en lista omgående!
Det här är inte över. Håll ögonen öppna. håll koll på www.solinvictus.se dom närmaste dagarna
FÖRORT
eller så har svff alltid rövslickat aik
DIIIF
du får gärna förklara varför du tycker så.
FÖRORT
precis, väntar på en intressant förklaring nu, blev faktiskt ganska nyfiken
Jag med, har aldrig upplevt att SvFF favoriserar oss. Undrar däremot fortfarande varför vi fick samma böter (100.000) pga. av firandet i Västerås, som Assyriska fick för attack mot domaren. Låter väldigt konstigt med förbud mot trådar som handlar om ens favoritlag. Det händer ju hela tiden. Finns ju en nu om Arsenal. Alla hatar oss...
2009
AIK:s mittfältare Dulee Johnson är tillbaka i Sverige och ger FANTV en exklusiv intervju om vad som händer i dialogen med AIK. "Dulle" vill nu be AIK:s supporterar om ursäkt för det som har hänt. - Jag hoppas vi kan lösa det här på ett bra sätt och att jag får spela flera år i AIK. Intervjun sänds på FANTV från ca 20:00
FÖRORT
Nu älskar vi Dulee igen!!
Äh...alla är såna jävla mediahoror nuförtiden.
•pave paradise•
Hoppas han skriver på.
2009
Ingelsten till Kalmar.
There is plenty off fish in the sea.
vem e ingelsten o vilka e kalmar, fan va ja saknar AIK tråden :/
FÖRORT
:) men du saknar inte vår AIK tråd :(
FÖRORT
klart jag gör, trodde det var självklart, förlåt, ska vara mer tydlig hädanefter
låt oss ta över denna tråd då :) eru med i nån gruppering o står du ens på norra? :)
FÖRORT