I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon som sett West Ham på Boleyn Ground?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2006-12-12 21:54
less-worth

Oj, hur kunde jag glömma Charlton! Angående Southend chansade jag bara. Nu när jag var i London så gick det mängder med tåg till just Southend och Colchester men inga till "bögstaden".  Hur kommer det säg att du gillar the Shrimpers? Ser onekligen mycket tungt ut för er i the Championship. Jag hoppas dock att ni går om L**ds. Ser gärna att Leeds åker ner i League1. 

hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse

2006-12-12 21:55

Tror att Darlington är ett London lag också...

2006-12-12 23:08
skön jag är då. Skapar diskussion.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre

2006-12-13 11:08
Darlington kommer inte från London, utan staden ligger sydväst om Newcastle, alltså i Norra England.
För övrigt har Darlington en helt sjuk arena, för att spela i League Two. Den håller fan högre klass än samtliga allsvenska arenor.
1907

2006-12-14 13:53

Seventhstate

Jaha, jag har för mig att jag åkte förbi en station som hette Darlington när jag åkte tåg mellan Sheffield och London i våras. Men det finns kanske flera Darlington. Deras arena är hur som helst helt sjuk för att ligga i League 2. Finns flera lag i League och League 2 med väldigt bra arenor. Notts Countys t.ex. som tar runt 24k. Jag hoppas att Notts går upp i seriesystemet. Alltid gillat det laget.

2006-12-14 17:08
Canadicken

Det stämmer säkert att det finns fler än ett Darlington, så du har säkert sett rätt när du åkte tåg på den sträckan.
Gillar också Notts Countys arena skarpt. Fan, man blir ju grön av avund när man ser hur långt före oss engelsmännen är med sin arenautveckling.
En annan av mina favoriter är Hulls nya. http://dspace.dial.pipex.com/town/park/yfh45/hull.htm

Sen får vi inte glömma Huddersfield Town heller.
http://dspace.dial.pipex.com/town/park/yfh45/hudtown.htm

1907

2006-12-14 17:37
och glöm inte barnets sjukt sne plan heller!

2006-12-14 20:28
Canadicken
Har släkt där, kan man säga. Ingift sådan. Kan inte säga att jag följer dem nitiskt men det är kul när det går bra för dem. Kan inte säga att jag gråter när dom åker ner, vilket dom garanterat gör i år.

Dom har en skön gammal arena som man alltid kommer in med barnbiljett på, även när man är +30. Billigt nöje och en rätt skön atmosfär där stewards inte är alltför nitiska i sitt regelverk om man jämför med många andra arenor i uk (kanske är för att dom inte behöver vara det?). Just prissättningen på biljetterna gör att arbetarklassen fortfarande har råd att komma på matcherna. Mycket barnfamiljer, många kaxiga fjortisgäng (som är roliga att hålla koll på, cirkus). Pittoreskt och mycket längre från londons fotbollsglamour än vad man kan tro när man tittar på kartan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-14 20:34
hah shit, orka dra på fotboll i england :P

- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2006-12-15 01:31
Vill man se den bästa fotbollen live så får man faktiskt dra sig till England, anal_.

2006-12-15 17:00
Seventhstate

Ja, det stämmer nog. Hull har en fräck arena, hoppas att laget inte åker ur.

Less-worth

Ah ok, låter som ett trevligt lördags nöje. Vad tror du om Eastwood då? Är väldigt imponerad av honom. Han vill säkert lämna klubben i januari men kommer han släppas? Hoppas det för hans skull.

Hoppas att Leeds åker ner i seriesystemet..

2006-12-15 19:42
Ändroo: ja förbehåller mig rätten att säga att det är en smaksak :P
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2006-12-16 15:39
Eastwood är en såkallad "pikey" (brittisk zigenare grovt förenklat). Han bor kvar i sitt pikey-comunity strax utanför Southend och försvarar hans "egna" stolt. Rätt nyligen ville myndigheterna flytta på deras bosättning och då var han med i blockaden och kedjade fast sig och grejer. Alltså, inte säkert att han har lust att röra på sig just för att banden är så starka i deras kultur. Tror att hans familj måste följa med om han ska röra på sig.

Skulle onekligen vara kul att se honom i lite större sammanhang.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-18 20:28
less-worth

Åh fan, finns det någonstans att läsa mer om detta?

Bra av Southend att ta poäng borta mot Luton. Kunde blivit 3 dock. Eastwood hade två i ribban...

Hehe jag tror fanimig jag börjar få lite sympatier för Shrimpers :) Fast det är bara The Blades som gäller egentligen.

1. Southport, spelade massor med championship manager med detta gäng.

2. Notts County, för stor klubb för league2 upp i championship tack...

3.  Wrexham, gillat detta lag av någon anledning

4. Bristol City, följer laget lite då och då

5. Southend dårå..hehe