Någon som sett West Ham på Boleyn Ground?
Jag ska dit och se West Ham - Sheffield U den 25/11 och jag undrar nu om någon på Whoa varit där innan? Info uppskattas mycket Jag ska även se matchen Watford - Sheffield U den 28/11 så om det är någon mot förmodan som har varit vid Vicaradge Road uppskattas info mycket! Hare fint!
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
haha är man inte inbiten United-fan låter dom två matcherna inte som nåt att hänga i granen direkt.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Klart, men West ham är ändå ett hyfsat lag. Watford däremot, jag hoppas verkligen på en seger där. Hur Watford tog sig till PL är fortfarande en gåta. Sen att båda lagen ligger i London underlättar. Ska bos hos en kompis och tänkte att jag lika gärna kunde passa på att se Watford också... ska du åka och se Newcaslte nåt i år?
Hm, vad för info vill du få? Åk dit i god tid, satt fast på tuben på väg ut och misade första kvarten... Satt på East Stand närmast bortasektionen där deras burbs finns. Den läktaren har inte blivit ombyggd och har mest charm av alla, däremot var sikten inte tip-top alltid. Mest aktivitet var det på Bobby Moore stand men också Dr Marten ut mot kanterna, även om det inte var världens drag (var i coca-cola championship och torsk mot Sunderland iofs). Var dock beredd på gåshud under Blowing Bubbles. Käka fish'n'chips på stället vid tuben, gott och för att fördriva tiden, det blir långa köer på väg hem.
Lukie Tänkte på vad stationen heter där man ska hoppa av. Hur man enkast tar sig dit från centrum och några bra pubar som är "away friendly" vill inte få stryk av någon sur WH nisse. Själv kommer jag sitta i Sheffield United klacken, givetvis, och när vi (ja, jag säger vi) sjunger "You fill up my senses" så får jag gåshud. Unitedklacken sjöng ut Newcastle på St James. Sheffield u har väldigt bra stöd. Kommer bli fräckt!
Skulle också dit men en kompis kunde inte ta ledigt...Blir Manchester United istället den 17de dec.. Boleyn Ground? är det en sektion?
Boleyn Ground är West Ham's hemma-arena!
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
okej hade bara Upton Park i hövve..nu förstår jag att man kan säga bägge
Jag har varit där. Satt ju dock på hemmasketion så jag vet inte vad jag skall tipsa om. Jag såg faktiskt just West Ham-Sheff U, det var 2005 när båda lagen låg i the league.
You love New York / But New York don't love you
980406 Fräckt. Jag tror inte det blir några som helst bekymmer att hitta dit men tänkte om någon visste bara. Ni som varit mycket i London, vad ska jag köpa för tunnelbanekort? jag ska vara där från lördag t.o.m. onsdag..
Var där för ett par år sedan. Mitt viktigaste tips är att åka dit i god tid.
2009
West Ham är lätt det bästa laget att kolla på när man åker över till London för att kolla på fotboll, dels för deras fans men även för att det är relativt lätt att få biljetter jämfört med t.ex Arsenal och Chelsea.
Om jag inte minns fel tar man det rosa eller gröna-linjen och man går av på East ham eller West ham kommer inte riktigt ihåg men när man åker dit på matchdagen kryllar det med folk med mathtröjer och det är bara att följa med hehe...
Om du inte vill käka fish 'n' chips precis vid tuben, finns det ca 100 hamburgare/korv/fish 'n' chips ställen påvägen till arenan. Lika många programförsäljare så du behöver inte köpa av den förste du ser, som säljer ;)
Förra säsongen använde inte West ham matchbiljetter utan ett kort typ som man fick dra när man skulle in, är det någon som varit där iår och vet om dom fortfarande kör med det? Va rätt fiffigt faktiskt.
Och som någon sa innan så har man inte gåshund när man går in på arenan så får man det när alla börjar sjunga blowing bubbles låten...om man nu inte håller på motståndarna dvs hehe
Det där med tunnelbanekort kan du köpa vid alla stora stationer, typ kings kross eller victoria station...det finns även att köpa i vissa småbutiker i närheten av stationer.
Kan utveckla lite om tunnelbanekorten; När man stannar en kortare tid som du kommer göra nu är det bäst att köpa, One day travel-card eller 3 days travel-card. Det är billigare att köpa 3 dagars kortet såklart om du kommer att befinna dig i zon 1 och2 dvs i centrala delarna av stan. Men om du en dag ska åka till zon 5 eller 6 någon dag, tex till Watford som ligger i zon 7 blir det jätte dyrt om du ska ha ett 3 dagarskort som gäller zon 1-7. då blir det billigare att köpa en-dagars kort varje dag och anpassa det efter hur långt man ska åka, om du t.e.x ena dagen bara ska shoppa i stan eller nått då behöver du bara zon 1 och 2. Och den dan du ska kolla på Watford skaffar du ett kort som gäller till zon 7.
Du kan även göra så att du köper 3 dagarskortet och sedan åker tåg till Watford. Det finns massa olika möjligheter. Du kommer säkret på det som passar dig bäst.
tack som fan för infon Menige-E! mm har hört att WH fansen får bra stämningen på Boleyn. United fansen kommer inte vara tysta heller så det kommer nog bli en sagolik stämning. Hoppas givetvis på 3-0 till Sheffield United :) Låter som det är hyfsat lätt att ta sig dit, gott. Min polare, som jag ska bo hos, bor så centralt som på Oxford street så det räcker nog med zon 1-2, perfekt med 3dagars då ju! Vad tror du det kostar att ta sig till Watford? Hoppas det inte blir allt för svårt att ta sig hem därifrån.. Fan va kul det ska bli med en Londonvisit!
Det var så lite så;)
Jo angående att ta sig till Watford är nog inte så jätte dyrt, jag har varit över och kollat på Crystal Palace några gånger och för att ta sig till Selhurst behöver man också åka tåg. Det är med största sannolikhet samma att ta sig till Watford. Du kan ju även köpa en enkelbiljett med tuben till Watford. Du får kolla upp vilket som är mest prisvärt. Det är bara att fråga första bästa som säljare tunnelbanekort när du kommer fram, dom är alltid hjälpsamma mot turister, speciellt de som ska kolla på fotboll. Det är min erfarenhet iaf ;)
Ja fotboll i London är det bästa som finns, ska själv dit den 16 dec!
Hojta om du undrar nått mer!
har för mig att upton park (stationen) ligger i zon 3. Dock brukar tunnelbanegrindarna vara helt öppna timmarna före och efter match så antagligen behöver du inte köpa någon extrabiljett. Ni (united) bör inte ha något problem med att sjunga ut hemmafansen större delen av matchen. borträknat från ett par riktigt höga ljudtoppar ett par gånger per match brukar stämningen vara lite loj (rent sångmässigt då). Arenan är förövrigt riktigt skön. Som ett mer kompakt råsunda, som dessutom ligger väldigt skönt inklämt bland de klassiska tegelhusen i området.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Less-worth Ok tack. Ja, vi Unitedfans kan nog betraktas som ett av Englands bästa bortaföljen. Unitedfansen sjöng ut Newcastle på ST James. COME ON UNITED!
Webmaster
2006-11-20 00:43
Nu har du ju fått en massa svar men undrar du något mer så får du väl fråga på... Jag har sett West Ham 3 gånger, dock inte sedan de gick upp i PL. Hoppas kunna åka över i vår och se dem (förhoppningsvis har de shapat upp sig lite tills dess). Kan verkligen rekommendera ett besök på Upton Park! Väldigt bra drag, lätt att få biljetter (jämförelsevis), oftast positivt spel av West Ham (anfall, anfall, anfall) osv... I'm forever blowing bubbles innan avspark, först med bakgrundsmusik/sång och sedan stängs musiken av och publiken fortsätter... mäktigt är bara förnamnet! Come on you irons!
Webmaster
2006-11-20 00:48
De kör f.ö. fortfarande med passerkortetn som Menige-E skrev om.
Lee Bowyer är iaf äntligen hemma.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Tack för all info! Nu är biljetterna iväg skickade till min polare. Gött att ha kontakter i klubben :) Slå på TV på lördag och tisdag vettja. Ser ni en tok i Unitedklacken med en svenskflagga så är det jag :)
Snacka om resfeber nu! Imorgon går flyget! :)))
;D hoppas united vinner! Då snackar jag ju självklart om WHUFC!
Hammarby Alcoholics
Lil_E P16
Är du ett troget fan sedan GSH eller?
"YOU ONLY GOT ONE SONG" jävla hordomare som dömer bort målet i slutsekunderna. Det var absolut inget fel på det. Inte det andra helller som han också dömde bort. Jävla wanker
haha nej jag är för det första inget troget fan och för det andra så har jag alltid gillat West Ham. Det blev tydligen vinst också!
Hammarby Alcoholics
så hur va det? nåt att rekomendera eller avrekomendera=) drar på lördag!
vart ska du lobotomerad? Jag åker över på lördag med ;)
vad menar du? ska till london och se WH
Okej okej korkad fråga av mig kanske, jag ska se QPR på lördag och Fulham på måndag iaf
soft..då ses vi på puben!
tror d e skavsta..inte jag som fixat, kostade 1 krona iallfall :)
Så Watford är också från London?, det var som fan. Är det 5 st i PL då alltså? Watford Chelsea Arsenal West Ham Tottenham Eller är det ännu fler? :P apropå typ ingenting alltså.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
ett inlägg från whipper som inte var negativt, det va positivt!
tur att du la till det där sista
lobotomerad P19 fulham också?, det var som fan. Synd att Wimbledon åkte ur PL även om det kanske var några år sedan de var uppe. Så London är värre än Göteborg om man jämför med när de var som värst och hade fem lag uppe i Allsvenskan. Eller vad säger du Emil? :P Menige-E P19 jag är soft, jag vet.
Det var till och med ett tag sedan Wimbledon fanns, om man nu inte räcker med amatörlaget de startade för några år sedan;)
Menige-E P19 hähä jag vet. Det kanske iofs var omkring 98-99 men ändå. De var softa när de var där uppe. Hade några grymma jamaicaner som fixade de flesta biffarna.
Fast dom är sellouts, det är Wimbeldon AFC som gäller!
Watford - Tveksamt om det kan kallas London Chelsea Arsenal West Ham Tottenham Fulham Reading - Tveksamt om det kan kallas London I the Championship finns ännu fler Londonlag QPR C. Palace Luton Colchester - Återigen tveksamt Southend - återigen tveksamt
Fan, jag har ju varit i London :)
Southend är inte London. Då är Watford mer London (nu påpekade iof. du att det var tveksamt i båda fallen). Det skulle vara lite som att säga att Brighton är ett Londonlag när det egentligen bara är ett böglag från en bögstad. Såg förövrigt denna seaside-uppgörelse i FA-cupen i höstas. Southend gick segrande ur striden. Pride of Essex - SUFC Staden Milton Keynes som tog över Wimbledon är förövrigt en lika plastig stad som laget. londonklubbar som inte nämnts är t.ex. millwall charlton brentford leyton orient
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och glöm inte barnet fc heller!