I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-11-06 21:08
JAY-E ahw lilla snutten, känns det jobbigt?

ajjja men herregud ni har TVÅ sm-guld på denna sida 40-talet. och jag vägrar att säga att ni har tio guld när det ena togs 1900 i seriens ENDA match, och ett annat 1901 på WALK OVER. är det ett riktigt guld? och vad gjorde inte ni 2002 (5-0 till mff) och 2003 (3-0 till mff)? (vi klarade dock prestationen utan hjälp av gnagarpacket)

...

"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2006-11-06 21:18
jag säger fan det, aik har sveriges mest onyanserade fans. tunnelseende 4 real liksom...
Vad vill du att det ska stå här?

Ring: 0730 - 39347037204752752

2006-11-06 22:37
ajjja

Undrar vem det är som gnäller av oss två, inte är det jag för mitt älskade lag vann SM guld ;)
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten.
-Arne Anka

2006-11-06 23:37
inte e de jag då mitt älskade lag presterade guld och gav valuta för pengarna..

Det var ingen lägg match, men e verkligen Djurgården så dåliga att dem bara får ett enda avslut? WTF.. smygläggning. Men sure, Ellos vann, snopet att vår vackra säsong förstördes på en klockren jävla domarmiss..

Grattis Elfsborg.. fint att vinna på hands?
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"

2006-11-06 23:49
Vill du se det så så visst, känns jävligt skönt att vinna även om du anser att det var hands, skiter i vad du tycker, guld till Elfsborg blev det iaf :)
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten.
-Arne Anka

2006-11-06 23:55
Cheeses, den där ajjja alltså.
Aldrig mer....

2006-11-07 01:03
om det hade blivit straff - vilken gårdare skulle lagt den? skulle nån våga sätta den?

jag tror fan inte det skulle blivit mål i alla fall. dessutom har gnaget alltid både domare och förbund med sig så sluta jiddra för ett domslut mot er. bajen kunde fan varit i guldstriden om det inte var för felaktiga domslut och poängavdraget.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2006-11-07 01:08
Öster hade kunna varit i topp med lite domslut på sin sida, eller inte.

Den enda jag ej unnar det här SM-guldet är Sveriges absolut största nolla, Anders Svensson. Han gnäller och gråter som ett litet barn så fort han får en smäll eller något går emot honom, han kan tillåme ha avgjort hela allsvenskan pga att han lurar Davids att ge fan i bollen på nedsläppet. Han borde aldrig få sätta på sig en landslagsdress igen, han är en skam för svensk fotboll.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2006-11-07 01:21
alla hatar anders svensson.

men jag unnar fan ingen i ellos guldet, tycker de är ett äckligt bondlag utan kultur. men jämfört med gnaget så...
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2006-11-07 01:22
vad hände med att dvd-brassen spelade rätt bra förresten? den enda match ni vill att han ska vara kass, och så är han en av de bättre på planen...

2006-11-07 01:36
Grattis Elfsborg. Fantastisk säsong, fantastiskt spel nästan rakt igenom.

Här har vi det: Jag är AIKare, har alltid varit det och kommer alltid att vara det. Och jag är inget annat än jävligt STOLT över en andraplats, EN poäng efter Elfsborg, med BÄTTRE målskillnad, med BÄST hemmasnitt, med 4e bäst BORTAsnitt endast ETT ÅR EFTER SPEL MOT LAG SOM VÄSTERÅS, BP och DEGERFORS!

Jag har nog aldrig varit stoltare AIKare än efter denna säsong. Och nästa säsong....vänta och se.
•pave paradise•

2006-11-07 06:15
albin: Ja Qurre har mkt att bevisa och han spelade ju totalt utan press så självklart kan han spela ut och mot ett Elfsborg som backar hem i andra är det inga problem att avancera och utmärka sig.

2006-11-07 10:17
albin

Hahaha och hur känns det att ett "bondlag" vann guldet och inte nått etablerat storstadslag? In your face ;)
-Arne Anka

2006-11-07 12:47
Förresten så är Quirinho utan tvekan årets flopp i Allsvenskan. Hade Djurgården vunnit mot Ellos kunde klubben lätt köpa en annan fixstjärna utan talang.
•pave paradise•

2006-11-07 16:50
aikare tänker inte ens lika långt som albas näsa räcker.
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!

2006-11-07 17:48
Shit vad rädda ni apor och vrak är, det syns verkligen i den här tråden att AIK nu återställt ordningen i sthlm.
2009

2006-11-07 17:51
PS. AIK. DS
2009

2006-11-07 22:46
Quirino...

5 kr bjudet!
Ride 13"s y que?

2006-11-08 02:01
Det vackra i kråksången är ju att jurgårdare Sverige över gått så skitnödiga över AIK:s frammarsh den senaste tiden att dom glömt bort att deras egen klubb är totalt söndervåldtagen inifrån.

Truppen består likt klubbens fans till största del av bönder och prostituerade utsugare utan hjärta.Ledningen spottar sina trogna fans i ansiktet genom att totalt skita i klubbens bästa och istället hålla varandras ynkliga ryggar.Framgången är utbytt mot kris och dom sk stolta supportrarna har återigen återgått till sin favoritsport,ishockey.

Inga påhopp från apor om missat sm-guld biter på varken mig,mina bröder eller systrar.Det är vi som skrattar åt er.

Personligen ser jag positiv på att få förlänga säsongen/förkorta uppehållet med mer AIK.Jag ser fram emot trevlig RL resor i festens och fotbollens tecken och det ska bli väldigt kul att bevittna ett europaäventyr.

Alla hatar oss, vafan gör det?

2006-11-08 04:17

2006-11-08 11:57
*gäsp*
strength

2006-11-08 14:42
AIK ÅKER UR NÄSTA ÅR;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.