I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-11-05 20:37
Det ryktas och bekräftas att djurgårdssupportrar är horungar.

2006-11-05 22:16
Haha fan va skönt att Elfsborg vann och snuvade äckliga AIK:arna på guldet. Ni kanske är värda 2:a plats men fan inte mer hahaha!
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten.
-Arne Anka

2006-11-05 22:37
Grattis Elfsborg! *skrattar högt*
strength

2006-11-05 23:03
bevakad hehe tänkte precis skriva samma grej. Men det kommer väl JAY-E och resten av gnagarpacket inte ihåg.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2006-11-05 23:16
alltså vem bryr sig om att vi förlorade mot elfsborg? vad är det för lag liksom? så länge man är bättre än hif, dif, blåvitt, mff osv
är man bäst i sverige

2006-11-05 23:32
nick

Eller så vinner man SM guld och på så sätt bevisar att man är SVERIGE MÄSTARE.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten.
-Arne Anka

2006-11-05 23:45
Äntligen gör DIF nåt rätt.

2006-11-06 01:11
Så underbart att packet fick känna på sin egen medicin, kommer ha ett hånleende på läpparna i veckor nu.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2006-11-06 01:25

vilken underbar kväll...har svårt att tro det fortfarande....

men men, vi är sverige bästa fotbollslag i år....så djävla gött..

Vad vill du att det ska stå här?

Ring: 0730 - 39347037204752752

2006-11-06 01:38
Har bott i Borås en gång i tiden, men Elfsborg... har alltid tyckt det är ett fjantigt svensson-lag. Jag menar Anders Svensson... Skjut honom någon.

Men som någon slags Djurgårdare om jag är något så hahaha shi på AIK. Den där handsen måste kännas bra tung hehe

Sen alla gårdare som hejjade på Elfsborg och hoppades på egen förlust. Jamen det är fan komik på hög nivå!

Tillåt mig gapskratta HA-HA! det gjorde hela den här säsongen
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-11-06 02:27
Vi kanske är ett fjantigt svensson-lag, men vi är ett fjantigt svensson-lag som vann SM guld!
-Arne Anka

2006-11-06 04:37
För alla er förbannade *****er som Narcissus t.ex så läs denna artikel för att få lite insikt: http://www.jarnkaminerna.nu/kronikor.asp?id=3871

Pajas.

2006-11-06 07:23
 F20

kvinnor ska inte diskutera fotboll.

Snus är de intellektuellas drog.©<br>

2006-11-06 07:52

DjBrunte: Och det där dravlet skulle ge mig insikt exakt hur? Det där är väl bara att grabba tag i random djurgårdare på stan för att ta reda på. Supporterkultur roar mig

Inbilska fjant

Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-11-06 14:18
AIK har helt enkelt inte varit seriens bästa lag och förtjänar inte heller något SM-guld.

2006-11-06 14:39
JAY-E :

kvinnor ska inte diskutera fotboll.

och vissa killar borde fan tänka innan de uttalar sig om sånnt de inte vet nått om.  Sådär säger du säkert bara för du är rädd för att en tjej ska veta mer än dig om fotboll.

2006-11-06 15:13
Get over it, bollen söker handen, inte tvärtom. Och som jag sa i andra tråden AIK fick godkänt mål trotts att dom var offide senast dom mötte Elfsborg så det är jämnt.
-Arne Anka

2006-11-06 15:14
_-eLin-_ F2

ok, din chans att äga mej kommer just nu! ge mig en kort analys ifrån någon av senaste omgångens matcher.

peace

Snus är de intellektuellas drog.©<br>

2006-11-06 15:34
Jag är iofs guligan så jag kommer vara partisk, men skottet var löst, bollen studsade upp på armen, bollen säker handen och så står det i regelboken.

Dessutom så tror jag nog att Wiland hade tagit den även om den inte träffat armen. Det alla reagerar på är hur Augustsson reagerar efter bollen har träffat, han sänder ut signaler att han gjorde det med flit, men egentligen är han bara skitnervös för att domaren ska blåsa straff och det hade nog ALLA här varit också.
-Arne Anka

2006-11-06 16:03
– Ja, den tog på handen, säger Fröjdfeldt. Men han valde att fria.
– Det var inte avsiktligt. Det var en spark uppåt och då blir det en "naturlig" ställning, säger Fröjdfeldt om Augustssons armföring.

– Han har talat om för mig att det inte var en avsiktlig hands och därmed är det inte straff. Det står i regelboken på sidan 36 men tyvärr är det få som läst det, säger Karlsson till SVT text.

Också saxat från aftonbladet.

Och jo det finns hands som är direkt medvetna. Mellberg gjorde en avsiktlig hands, Maradona gjorde en avsiktlig hands, Augustsson gjorde det inte.
-Arne Anka

2006-11-06 16:37
Det var ju en spark uppifrån som studsar ner i marken och sen upp på armen. Bollen söker handen, förstår inte varför vi fortfarande pratar om det här.

Låt oss ta scenariot om han inte tagit hands, då hade det blivit offside för en av AIK spelarna stod bakom backlinjen, och om det inte varit offside så står Wiland precis vid skottet.

Dessutom kan jag nästan säga till 100% att den djurgårdare som skulle tagit straffen hade "missat" och skjutit över á la Zlatan.
-Arne Anka

2006-11-06 16:46
Precis, scenarion är dumma och vi har redan facit, det var inte straff för det dömdes inte till straff. Jag har alltid haft stor respekt för Fröjdfeldt även när han har dömt mot Elfsborg, han är en bra domare som säger att bollen söker handen och jag tror han vet bäst av oss två.
-Arne Anka
Hangaround

2006-11-06 16:51
Och där kan debatten om straffen sluta. :)

Det som vi ska minnas är att Elfsborg tog guld.

Inte att AIK förlorade ett guld.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2006-11-06 16:55
MITT FINA ELFSBORG!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-06 17:16
Haha merparten av Sverige? Tror faktiskt att merparten av Sverige är glada över att Elfsborg fick guldet och inte AIK :P

Och sluta säga att ni blev berövade på guldet, det finns ett dussingtal andra situationer där det blivit dömt mot Elfsborg och om dom inte dömt som dom gjorde så hade Elfsborg haft 6-8 mer poäng och ändå vunnit.

What goes around, comes around.
-Arne Anka
Hangaround

2006-11-06 17:30
Merparten av Sverige tycker ju att det skulle vara straff vilket det skulle varit. Det är ju bara kolla omröstningarna på Aftonbladet samt Expressen senast jag kollade hade 64% röstat för att det skulle vara straff och 36% emot. Är merparten för mig.

Totalt har 67605 personer röstat.

Ja det är ju verkligen merparten...doh..

En straff betyder inte mål.

Som sagt.
Det som vi ska minnas är att Elfsborg tog guld.
Inte att AIK förlorade ett guld.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2006-11-06 17:30
Och vilken del av Sverige tror du röstar mest där? Jag skulle sätta mina tummar på AIK:are och möjligtvis några Djurgårdare. Surfar du över till en Göteborgstidning eller Malmötidning så kommer du inte hitta samma resultat.
-Arne Anka

2006-11-06 17:43
Försökte bara förklara att Stockholm inte är Sverige. Men om man ska förlita sig på stockholmstidningar så tycker dom att det borde varit straff ja.
-Arne Anka
Hangaround

2006-11-06 17:44
Fast AIK blev inte berövad på guldet, det måste du väl förstå...eller?

2006-11-06 18:29
Ja, en chans till ett SM-guld har nog alla lag blivit berövade vid många domslut under denna säsongen. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-06 18:59
Det är ingen skillnad, som jag sa om domaren inte hade bjudit på AIK's offsidemål så hade vi vunnit den matchen, 2 poäng extra.

Om domaren inte hade dömt bort målet på Helsingborg så hade vi vunnit den matchen, 2 poäng till.

Det blir många om och men i fotboll men nu är det som det är.
-Arne Anka

2006-11-06 19:13
Alla, verkar blunda för hur värdelösa Djyrgårn är... vrf snacka skit om AIK? att djurgårn har 1 guld med än aik är ENDAST pga av deras legoknäktar, inte ens supportrarna hejjar på sitt lag i alla lägen..

1. (stora) SILVER
2. BÄST I STAN
3. ROYAL LEAGUE (stava)
4. BÄST KLACK!! 21 000+ i genomsnittlig publik sämsta matchen 14 700+ vilket är mer än Diffarnas genomsnitt xD
5. Mkt mer värda ett guld än Bönderna!

1. Inget SM-GULD FÖR DIF xD haha SOOOPOOOR!!
2. SÄMST I STAN!!! HAHA VADÅ STOLTHET?
3. INGEN KUNGLIG LIGA!! HAHAAA
4. "hej bönder"? haha ni hejjar ju för fan på dem! (stolthet?)
5. STHLMS STOLTHET? GLADA NÄR GULDET INTE GÅR TILL STHLM.. HEJJAR PÅ BÖNDER xD...
6. Jublar över förluster xD...
7. Klagar på andra när dem sjävla är så jääävla mkt sämre xD..

HAHAHA SKAM PÅ DIFFARNA!! INGET ROYAL LEAGUE FÖR DJURGÅRDEEEN! INGET SM GULD, INGET CHAMPIONS LEAGUE, INGET ROYAL LEAGUE FÖR DJURGÅRDEEEEN!!

ni har fan inget att säga till om!
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"

2006-11-06 19:25
1. Inget SM-GULD FÖR AIK xD haha SOOOPOOOR!!

3. INGEN MÄSTERLIG LIGA!! HAHAAA

Så nu är jag klar.
-Arne Anka

2006-11-06 19:29
oj 2 punkter.. 1 vi va 1 poäng i från båda :D å de e en prestation över alla förväntningar... otur med vädret mot gais, otur med straff, otur mot elfsborg och helsingborg... fan vad jag hatar gud ibland.. i mina ögon vann AIK igår, kanske inte allsvenskan men ligan i allmänhet!!

2006-11-06 19:30
Hur många tveksamma straffar har inte aik fått med sig, det jämnar ju bara ut sig!

blåvitt har fått massa tveksamma dumslut i avgörande situationer, DOM BLEV BERÖVADE PÅ GULDET!!!
IFK Göteborg
Juventus
- You ask yourself.. if it was all worth it.... -

2006-11-06 19:32
I mina ögon vann Elfsborg och i nog många andras ögon också, kanske borde gå till en optiker...

Och att skylla på otur med väder är fan löjligt, haha, väx upp. Ska jag skylle på att där var en stor gyttjepöl på Helsingborgs plan så Sjöhage kunde inte springa riktigt och göra 7 mål? haha
-Arne Anka

2006-11-06 19:35
skyll på vad fan du vill.. svartgult guld blev det iaf..

Svensson är en fjolla, fan va han gnällde på Carlsson när han blev punktmarkerad..  haha, som jag garvade

BuddyLove
Exakt hur tänker du nu?
Varje poäng är viktig, varje match är viktig - utan dem så når du inte upp till toppen och är med i slutet.

otur med vädret mot gais
HAHA! ...så gais spelade i ett annat väder den matchen, en annan klimatzon kanske?

Vi krossade IFK med 4 - 0,, vadå berövade på guldet?

2006-11-06 19:38
ajjja

Ja gultsvart guld blev det men inte AIK gultsvart utan IFE gultsvart.

Och visst vill du att jag ska komma och gå så nära dig så du känner min kuk mot dit lår i 70 minuter så säg bara till, slår vad om att du blir lite grinig då också.
-Arne Anka

2006-11-06 19:39
jag förväntar mig inget än dåliga ursäkter från aikare!
IFK Göteborg
Juventus

2006-11-06 19:39
hahaha, wtf.. E du duktig så kan du lura av den som markerar dig, annars gnäller du, fjollor

2006-11-06 19:41
daviden

det påverkade dem annorlunda.. de va ju trots allt makrillsväder.. vårt spel blev mer lidande än gais.

2006-11-06 19:50
Skulle inte förvåna mig det minsta om du säger att du aldrig spelat fotboll ajjja, du verkar inte förstå vad punktmarkering går ut på eller hur det funkar.

Fast ska vi gå efter dig så måste IFE gjort en jäkla punktmarkering på AIK eftersom ni lyckades inte komma om oss och nu gnäller ni som fan...
-Arne Anka

2006-11-06 19:51
ajjja

HAHA!
Ja, och planeterna i universum stod säkert fel med :/

2006-11-06 19:57
Marcan

hehehe, skulle förvåna mig om du fanns på riktigt..  e man duktig så kan man klara sig ur em punktmarkering ganska lindrigt.. sluta gnälla!

2006-11-06 19:57
SvFF gjorde allt för att aik skulle vinna...

2006-11-06 20:01
Djurgården gjorde mkt för att aik inte skulle vinna..

2006-11-06 20:07
BuddyLove

samma experter som sa ena veckan " aik vinner lätt " andra veckan " elfsborg vinner " tredje " helsingborg kommer & skräller " ;P
IFK Göteborg
Juventus

2006-11-06 21:01
jag såg också att det var straff, men det är en dålig ursäkt!!

sånna saker händer varje match
IFK Göteborg
Juventus