Chelsea - Barcelona!
Själv är jag Barca fan.. 17min har gått... Herrejävlar vilka chanser båda lagen har fått.. skarv till zambrotta och nu 2 feta chanser till chelsea!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Varför buar Chelsea-fansen åt Messi?
•pave paradise•
Vet inte... Fan vilken fet match det är annars.. många chanser.. hade förväntat mig en tråkigt defensiv chelsea match
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Messi "fick" Del Horno utvisad förra året i CL..
Aldrig mer....
För att Messi allmänt är en filmande liten fjant
Förra året filma Messi så att en CFC-spelare blev utvisad, kommer dock ej ihåg vem som blev utvisad, därför buar dom. Bra match, första 30 äger vi, sista kvarten rycker FCB upp sig rejält.
MEssi är ingen filmande liten fjant, det är Christiano Ronaldo du tänker på
rätt Filmade Messi verkligen? Kommer fan inte ihåg hur själv händelsen såg ut. Förövrigt blir det 2-0 till Chelsea
Aldrig mer....
Del Horno blev ju tveksamt utvisad efter en grej mot Messi nere vid egen kortsida. CFC borde slänga in Robben eller Kalou
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Apjävel Ja han filamde, han sparang in i Del Horno, som det tydligen var, och slängde sig.
2a halvlek igång...
aväääääässt .D synd att essien klantar sig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vackert är bara förnamnet! =D
Get Random!
Åååååh Ångest"!!
Fyfan Boulahrouz åt upp Ronaldinho. Så skööönt!
Aldrig mer....
Fan vilken skön vinnst, bara njuter just nu alltså.. Chelsea har igen visat att en taktiskt välsmord lagmaskin med starka spelare vinner öven ett gäng passningskickliga bolljonglörer! Riktigt bra match!
Älskar att se Barcelona förlora, tack chelsea.
Essien gör en jävligt bra match också. Icke att förglömma Makeleles slit.
Aldrig mer....
Hur kan man heja på Rysk-Oljeshejk FC? :S
•pave paradise•
Hur fan kan man heja på aik?
Aldrig mer....
Synd, vi förlora idag. inget kul FAN!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Barca känns så jävla långt ifrån fjolårets form det känns inte som om någon spelare når upp till den... kanske är mätta eller något... Så gött att skratta åt scheva varje gång han missar mål.... helt sjukt vad han missar chanser...
LordErnst P20 Sheva är dubbelt så bra spelare som samtliga i Barcas lag så skratta på du..
Sheva kommer göra underverk i Chelsea, han är enkelt världens bästa anfallare, har följt honom i 4-5 år.
Men Sheva har spelat i samma lag i 4-5 år. Skall bli jävligt spännande och se om/när han aklimatiserat sig. Han har ju inte direkt nått upp till sin högstanivå ännu
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
aa du Rastasite... Sheva är dubbelt så bra som alla spelare som spelar i barca som vann allt man kunde vinna förra året... förutom cupen... dessutom ronaldinho världens bästa spelare förra året och eto världens andra eller tredje bästa förra året... gjorde inte eto mest mål i europa med? sheva var bra i milan... men har inte gjort ett enda mål på många matcher... därför skrattar jag.... gillar inte milan gillar inte chelskie och gillar inte sheva... däremot är barca inte riktigt var dom var förra året.. men förhoppningsvis hittar dom formen snart
sorry dom blev väl det i år? :-D
För ovanlighetens skull hade Glenn Hysén rätt när han utsåg matchens bästa spelare. Boulahrouz, Drogba och Essien var planens giganter. Cred till Hilarío, han går in och gör en klanderfri insats i sin första match för Chelsea. För övrigt tycker jag att Barca blev mer utspelade efter ledningsmålet än före.
LordErnst P20 Barca började bli dåliga redan förra året, man är mycket sämre än Milan på Camp Nou och dommarn fömmer bort solkart mål (av vem om inte Andriy?) och räddar er. Kritiken började sjuda lite men folk tänkte väll att det blir bättre till nästa år, det blev det inte.
Trots en del bra insattser i ligan så kan inte Barcas "stjärnspelare" prestera i dom stora matcherna. Det är för mig ett skämt att du kallar Ronaldinho för världens bäste, han har underpresterat i nästan
alla riktigt stora matcher han medverkat i dom senaste åren. Inklusive
hela VM.
gjorde inte eto mest mål i europa med? Har sagt vad jag tycker om Et'oo, han avslutar anfall, han skapar dom inte. Spelare likt Raúl, Sheva, Drogba, Henry medverkar i högsta grad i speluppbyggnad och passningspel, som en anfallare som går ner till offensiv mittfältare då. Det gör
inte Et'oo.
men har inte gjort ett enda mål på många matcher Han har nätat i båda dom senaste landslagsmatcherna. Men ja, han har svårt att komma in i engeslk fotboll, men han kommer att stråla här med, han är en sån stark spelare och person.
Et'oo däremot med sina tändsticksben och armar (vad kan han väga? 65 kg?) skulle inte klara den engelska fobollen.
etoo är starkare än scheva va sejjer du..massa gånger han tagit sej från mittplan till andra o gjort mål på egen hand..
ROB
ROBA P0 Förstod inte riktigt första meningen, men menar du att Et'oo är starkare än Sheva??
Skärp dig..
Det är också möjligt att
massa gånger han tagit sej från mittplan till andra o gjort mål på egen hand, men det är inte hans naturliga spelsätt, precis som det inte är Pippo Inzaghis spelsätt, till viss del inte Crespo's heller
Rastasite du ska nog ta å skärpa dig. Det är ingen som kommer ta dig på allvar om du fortsätter häva ur dig så jävla korkade saker hela tiden.
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
Men han är väl det? Hur många mål har Sheva gjort den här säsongen? Och målvakten gjorde en bra insats? Jaja, bla bla....ställdes han mot något prov eller? Får se på Nou Camp säger jag bara, får se då.
sheva bästa anfallaren i världen ? haha vilket jävla skämt.
SKU - SKU - SKULASON!
hhahaha man ser ju att shevi är helt slut, han försökte slå lite patetiska inlägg på slutet...varför köpte dom ens gubben...robben och droggis är 1000 gånger bättre
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Det är inte jag som kallar ronnie för världens bäste... det är han som har blivit utnämnd till det! två år i rad!!! Jaja sheva är jättemycket bättre... men eto gör mer mål bara... det är ett under!
har förlorat mot barca utan att få en utvisning top of the league
under the fubu is a guru
fan har dom slängt deras gula tröjor? va fan e deras problem?
Problemet ligger helt och hållet i att Ronaldinho inte matchar sitt pannband med resten av bortastället, där i sitter mycket tror jag iaf.
Angående Etoo vs Sheva debatten, Sheva har inlett säsongen fruktansvärt dåligt. Han ser helt lam ut, inget självfötroende och missar därav massa chanser. Men han är i grund och botten en kompetent spelare och han kommer säkert gör 10-15 mål för Chelsea.
Rastasite, Sheva väger 72 kilo, Etoo väger 75...nu vet du det.
wad_up P19 Varför skulle det vara korkat? tycker själv det är ren fakta att Sheva är bättre än Et'oo, kom med några motarguent istället så kanske det blir en roligare diskusion.LordErnst P20 Du skrev juh att Ronaldinho var världens bästa? då måste du väll mena att han är det?Jaja sheva är jättemycket bättre... men eto gör mer mål bara... det är ett under! Kolla på Shevas målsnitt i CL och Serie A innan du uttalar dig tack.Menige-E P19 Tycker att det är ett under att Sheva väger mindre, men det handlar om kroppsbyggnad också. Et'oo är mer en sprinter.and-one P24 Du borde också skriva lite seriösa argument istället för "höhöhö han missade inlägg!!" Så blire roligare o snacka Ärligt kom med några moargument, jag har dragit ett påstående där jag säger att jag tycker Et'oo är en klen spelare som lever enbart på sin fart och oftast bara avslutar anfall. Motbevisa mig!
Och så kan jag tillägga att enligt worldsoccer.com så väger Sheva 74 kg och Etoo också 74.
Rastasite,
Jag har aldrig påstått att Etoo är någon spelar som deltar i speluppbyggnanden. Sheva må vara en mer komplet spelar på det sättet att han kan spela som olika sätt som anfallare. Men det viktigaste som anfallare är ju att göra mål, hur dom görs spelar ingen roll. Etoo är en väldigt skicklig fotbollsspelare på många sätt men i Barca behöver han inte delta överdrivet mycket i speluppbyggnande för det finns spelare som är bättre på det än honom.
Jag tycker att Etoo är en bättre anfallare och målgörare än vad Sheva är. Sheva är 30 och har haft sina bästa år, Etoo är 25 och har sina framför sig.
Angående viktgrejen; Du påstår ju att Etoo skulle vara en klen spelare. Det håller jag verkligen inte mer om. Det är många som luras av Etoos kroppsbyggnad, bla du, inga 65 kilo på den killen som du trodde.
"Etoo är mer än sprinter" humm? Nu talar du emot dig själv lite va?
En rejäl kalldusch. På senare tid har Barcelona visat symptom för att ha blivit mätta, kanske t.o.m. trötta. Trötta p.g.a det höga tempo de varit tvungna att hålla i 2 raka år. Ronaldinho är absolut inte i toppform, men ändå utan tvekan en av de bästa idag. En sån spelare i toppform, sätter skräck i alla lag därute. Backlinjen imponerade på mig igår, även om ett mål gavs till Chelsea; det hade lätt kunnat vart 3 eller 4, om inte gubbarna där bak gjort allt de kunde. Den svaga länken i Barcelona är och kommer alltid att vara Victor Valdéz, även om han briljerar ibland. Man ska inte ta ut segern i förtid; visst, Chelsea spelar underbar fotboll just nu, ett sammansvetsat lag med bra lirare på varje position, men Barcelona har en tendens att ta tid på sig för att komma igång. Ligan går relativt bra, man ligger ju på topp, men Sammu saknas i de stora matcherna. Mourinho och gubbarna får det dock svårare på bortaplan om två veckor, för Barcelona har inte råd med varken oavgjort eller förlust på Camp Nou. Det börjar bli dags att visa vem som styr upp den här skiten rejält nu, och faktum är att Ronaldinho börjar komma tillbaka till sin form, och lill-Maradona Messi är en fröjd för ögonen varje gång han har bollen. Enligt min mening, så är han och Zambrotta Barcas absolut bästa spelare just nu. Champions League har precis börjat, även om det går lite trist just nu. Barca tar sig vidare till final i år med. Grattis till Chelsea för en välspelad match och stabilt försvarsspel.P.S.: Zinedine Zidane ska ha guldbollen i år!
Apjävel: Ja, man undviker att heja på b-lag som Skansen och Brajen helt enkelt. Rastasite: Visserligen är du AIKare o så och det tycker jag om...men fan vad du säger dumma saker ibland. Shevchenko bättre än hela Barca? Herregud...
•pave paradise•
Rastatite... det du inte förstår är att Ronaldinho har blivit utnämnd till världens bästa spelare i två år i RAD! och i år så kom Eto 3-2 i den omröstningen... tror att terry eller lampard var 2-3... Alltså blir det ganska omöjligt för Sheva att vara bättre än hela barca... speciellt nu när han verkar vara lite ur form... Barca är inte helt toppade heller... men de kommer nog komma igång snart precis som sheva... Det spelar ingen roll nu men jag tycker att Ronaldinho var bäst i världen för ett år sedan, tydligen tyckte de tränare och spelare som röstade också det... Sheva var nog inte äns top 10 på listan
som sagt rasta> shevan kommer säkert göra en 5mål denna säsong, men det blir hans enda säsong i chelsea dom komemr vilja göra sig av med pojken så fort dom märker att han är slut
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Rastasite, ni är riktigt pinsam. Ge upp.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
den essien gjorde mot gio var ingen höjdare att se, så jävla fult! fast det e iofs det enda jag såg, jag fick njuta av olympiakos - roma :P
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Vilken match, jag är i himmelen. Essien, vilken kung, Boulahrouz... VILKEN GUD! Jag vet, Att se Barca spela SIN fotboll, det är magiskt, men nu som CFC fan och viljan att slå er så gör Boulahrouz ett guld jobb i konsten att ta ner Ronaldinho (Läs förstöra). Märktes att Ronaldinho, deco och till viss del även Messi vart frustrerade för att de inte fick några ytor och att bollarna på marken snabbt plockades bort. Som sagt, jag är överlycklig. Men som ett barca fan sa en bit upp, Grattis till en väl spelad match.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.