I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Niclas Carlsson i AIK
Hobby & Fritid - Sport & Idrott
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Menige-E P39
2006-10-09 19:12
Det finns inget rätt eller fel i den här frågan, det hoppas jag du förstår. Jag tycker det är trist och tråkigt att se på det bara, som jag redan har skrivit ett antal gånger.
Men om du tycker charmen med fotboll är punktmarkering, då är Carlsson din spelare. nuff said
Womack P41
2006-10-09 19:13
Orkar inte skapa ny tråd. Skriver i denna då denna är AIK-relaterad.
Gefle IF:s vänsterback Patrik Karlsson är klar för AIK när dennes kontrakt går ut efter säsongen (bosman). Återigen en (på förhand) mycket smart värvning. Spalade tidigare med Markus Jonsson i Öster.
2009
Menige-E P39
2006-10-09 19:15
AIK skäms då inte på spelarmarknaden.
lhabia
2006-10-09 20:19
Jävla gnäll..det är effektivt och enkelt, stop bitchin about it.
•pave paradise•
Menige-E P39
2006-10-09 20:23
och tråkigt att se på...
Ablyx P37
2006-10-09 22:55
"Men om du tycker charmen med fotboll är punktmarkering, då är Carlsson din spelare. nuff said"
"och tråkigt att se på..."
Charm och underhållningsvärde? Fotboll handlar om att vinna. Väldigt simpelt.
Om det nu ska vara sånt gnäll på HUR folk väljer att gå tillväga för att plocka 3 pinnar. Varför då bry sig om att se på eländet som du verkar lida så mycket utav?
Jag hänvisar till
http://www.svenskfotboll.se/t2dam.aspx?p=152188
. Bör ligga dig i smaken, ont på fotbollsmördare och taktiska inslag!
Ablyx P37
2006-10-09 22:58
Bör falla dig i smaken*
Menige-E P39
2006-10-09 23:14
Att alla sport handlar om att vinna är inget jag förnekar. Att du sedan tycker om fysisk kamp mer än vacker fotboll är också tydligt. Det är din åsikt och den kan ingen ta ifrån dig, men jag tror iaf inte att det är spelare som Niclas Carlsson som gjort fotbollen till världens största publikidrott.
Sedan är det ju inte så dirket att punktmarkering är det enda taktiska inslaget som existerar. Så bara för jag inte är ett fan av den typen av försvarspel betyder det inte att jag uppskattar taktik överhuvudtaget serrö.
NFL kanske är något för dig, en hel del av din kära taktik sedan en hel del tacklingar och så är det ju en boll med lite då och då...perfekt för dig, skippa det där med fotboll, du kan ju få se en spelare som dribblar eller fintar och då kanske du svimmar eller nått.
lhabia
2006-10-10 00:33
Menige-E:
Så punktmarkeringen var det enda taktiska draget du la märke till under den matchen?
•pave paradise•
Seqondz
2006-10-10 09:22
Charm och underhållningsvärde? Fotboll handlar om att vinna. Väldigt simpelt.
Det stämmer kortsiktligt, men föreställ dig om alla lag skulle plötsligt spela som Capellos Juve, det hade blivit katastrof.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Menige-E P39
2006-10-10 15:38
Ihabia.
Nejdå, ÖIS försökte bland annat att pressa AIK högt upp i banan som Hammarby gjorde så framgångsrikt i deras vinstmatch mot råttorna.
Ablyx P37
2006-10-10 16:07
Menige-E
Jag menar på att fotboll är så mycket mer än glädjerus och finlir. Våra åsikter går isär och du tycker uppenbarligen det är "äckligt" och "fotbollsmördande" (för att citera dig själv) att ställa upp med en stark taktiskt uppställning. Jag tycker det är charmigt.
Tja Tja lixom!
Menige-E P39
2006-10-10 16:16
Att ställa upp med en spelar som bara inriktar sig på att förstöra tycker jag inte är roligt att se på.
Du kan ha en stark taktisk uppställning utan att punktmarkera.
pis
2006-10-10 16:36
AIK är i toppen av allsvenskan för att vi spelar taktiskt !!!! Norling är ett taktiskt geni !!!!!
Har ni alldrig sett en punktmarkering förut ? !!!!!!!!
Menige-E P39
2006-10-10 16:38
Det gör det väl inte roligare att kolla på om man sett det innan eller?
Seqondz
2006-10-10 16:45
bamse, visst ta de lagen oxå, men juve va de senaste laget han hade innan real, så de känns färskast. Varför så upprörd?
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
tabbebe P39
2006-10-10 17:40
Jisses, zlatan föds och sen vill hela sverige att allsvenskan ska spela samba. Nicklas Carlsson är ingen gud och långt ifrån skönast hårdast eller bäst i AIK. Det r ingen Tomas Gustasson elelr Mjällby vi pratar om här. Men jag ser hellre honom spela grisfotboll än ett gäng primadonnor springa omkring på planen. Att lag lägger alla sina kort på att en enda spelare ska kunna göra som han vill, det är pinsamt, inte att punkta nån. Fotboll handlar som sagt om känslor, inte vem som gör den finaste piruetten!
abbeli-babbeli-subbeli-dubbeli-duu
lhabia
2006-10-10 17:51
Såja..han gnäller för att han är bajare. Då var det klart.
•pave paradise•
So
2006-10-10 19:30
Menige-E P19
"Att alla sport handlar om att vinna är inget jag förnekar. Att du sedan tycker om fysisk kamp mer än vacker fotboll är också tydligt. Det är din åsikt och den kan ingen ta ifrån dig, men jag tror iaf inte att det är spelare som Niclas Carlsson som gjort fotbollen till världens största publikidrott.
"
Jag tror att det är spelare som niclas carlsson som gorde fotboll till världens största sport.
Som andra sagt så handlar fotboll om känslor och att vinna.
en spelare som kämpar och visar hjärta för klubben är så mycket mer och bättre underhållning än någon gnällig halvfigur som kan dra några finter.
Skål. ses på lördag. mvh / so
LordErnst P40
2006-10-10 19:58
So
Jag går iaf inte och tittar på fotboll för att se ett lag försvara sig eller spela taktiskt, likadant med tv kollar mycket hellre på barca, arsenal än t.ex. juve och för den delen ifk
LordErnst P40
2006-10-10 22:51
So
Det är ju bland annat därför som det är så lite folk varje gång brasilien spelar... dom tycker att det är så tråkigt med primadonnor dom vill ha hårda närkamper och taktiska 1-0 matcher
aight P39
2006-10-10 22:51
Nicklas Carlsson är en pajas.
There is plenty off fish in the sea.
Menige-E P39
2006-10-11 20:58
So
Det finns massa teknisk och underhållande spelare som visar hjärta för sin klubb, Totti,Henry m.m, så det har ingenting med den här diskussionen att göra. Sen har LordErnst sagt det som bör sägas.
lhabia
2006-10-12 09:06
Sen är ju Brasilien fotbollens Harlem Globetrotters och dess förbund en kapitalistisk driven organisation..Men OK!
Död Åt Modern Fotboll!
•pave paradise•
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»