Känns förjävligt kan tom va guldet som gled iväg. aja nya tag å bajjen var bättre hade mer vilja å allt. Inga bollar gled vår väg idag. inte ens stolpskottet:S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grattis Hammarby, ni förtjänade inget annat än tre sköna poäng idag. Pinsamt, AIK. Se till att fixa spelet nu, har inte sett såhär dåligt spel sen 2-1 torsken mot DIF -03. DÖD åt idioterna som började bråka med varandra, ÄVEN FAST DE HÅLLER PÅ SAMMA LAG, utanför Norra direkt efter matchen. Horungar, håll er BORTA från Råsunda, vi vill fan inte ha er där! Jävla patetiskt!
•pave paradise•
Webmaster
2006-09-26 23:44
Som jag sa, Bajen gjorde det bra. Både idag och senast. Men ni vet lika väl som alla andra att en gång är ingen gång och ni ÄR ett losergäng!
Så farligt var det inte, tycker att orndingsvakterna betedde sig illa om allt jag hört stämmer...
"Börja bråka med varandra" jasså så poliser är en av oss? Snuten starta allt och fick smaka för det.
howser En gång är ingen gång men två gånger är en gång!
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
DÖD åt idioterna som började bråka med varandra, ÄVEN FAST DE HÅLLER PÅ SAMMA LAG, utanför Norra direkt efter matchen. Horungar, håll er BORTA från Råsunda, vi vill fan inte ha er där! Jävla patetiskt! håller med fullständigt, kan även tillägga att horungarna som i slutet började rycka i stängslet i hopp om att få till en repris av matchen 2004 borde brännas sakta till döds med såna där märkjärn cowboysen använde förr i tiden. är för övrigt lite lustigt att det 1 minut efter slutsignalen poppar upp meddelanden här som; " OCH FANAN VÅR, E GRÖN O VIT SÅ NI SKA PASSA ER FÖR VI E HAMMARBY " "VI PISSAR PÅ RÅTTORNA" osv. hur kan det komma sig att ni skrivit så snabbt? whoa genom mobilen? bor brevid råsunda? troligtvis inte, ni är såna där "äkta" supportrars som sitter framför aftonbladet.se's målrapport o kollar o sen skryter hej vilt i tråden. men men, inga bortförklaringar ang. matchen kommer ges, vi var helt enkelt urusla (blev dock jävligt sne i slutet över att ibland halva Brajen låg ner med div. skador varannan minut)
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
jay-e, LOOOOOOOOOOOOOOOOOL!
JAY-E P17 Jag är en sån där äkta supporter som måste jobba (sitter på jobbet hela natten), annars hade jag varit där. När mamma slutar laga mat till dig, läxor är ett minne blott och du blir vuxen kommer sån problematik kanske existera i din föreställningsvärld.
"Nu har folk lyckligtvis börjat bli mer vidsynta, det är inne att tänka själv" - Örjan Andersson VD för Cheap Monday Jeans
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss det pissas fortfarande kan inte sluta, nytt rekord snart!
Tick Tack är inte moroten Orange. >.<
DonKrille P29 Tror inte vår vän JAY-E syftade specifikt på dig, självklar har många anledningar att vara borta, men jag måste hålla med honom, det glappade för mycket tomt på södra, bättring där..
Precis, jag syftade inte på just dej DonKrille men jag kan ändå passa på att ge ett svar till följande citat; " Jag är en sån där äkta supporter som måste jobba (sitter på jobbet hela natten), annars hade jag varit där. När mamma slutar laga mat till dig, läxor är ett minne blott och du blir vuxen kommer sån problematik kanske existera i din föreställningsvärld." Jag går i gymnasiet, jobbar deltid på en bensinmack 20-25 timmar/vecka, bor med pappa som oftast kommer hem runt 7-8 på kvällen så nån som lagar mat har jag inte alltid, läxor har jaf iofs inte haft på ett tag. Men du kanske borde tänka på att bara för att du var en oambitiös och fattig slacker när du var 17 behöver inte alla vara det?? Vill man gå på matcherna tar man sig ledigt eller i värsta fall sjukanmäler sig, men vad vet jag, du kanske har ett superviktigt jobb såhär en tisdagsnatt där du är helt oersättbar? Ta hand om dig.
Fifan vad vi knullade upp er
Jay-E "Vill man gå på matcherna tar man sig ledigt eller i värsta fall sjukanmäler sig, men vad vet jag, du kanske har ett superviktigt jobb såhär en tisdagsnatt där du är helt oersättbar?" Det stämmer, om jag beter mig som dig så får mina arbetskamrater jobba i mitt ställe hela natten och jag ska vara bra sjuk innan det händer, för jag har arbetsmoral. Är det att vara slacker? Ta hand om dig du med.
"Nu har folk lyckligtvis börjat bli mer vidsynta, det är inne att tänka själv" - Örjan Andersson VD för Cheap Monday Jeans
hmmmmm INGET SM GULD TILL AIK!!!!!
Hur startade fighterna utanför Norra? Vilka körde mot varandra? Hörde något om AIK:are som bråkade med andra AIK:are, det är väll iofs inget ovanligt i era led, det har vi ju sett förut på både fotboll och hockeyn, dock konstigt under dessa omständigheter.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
DonKrille. skaffa ett riktigt jobb då förfan och sluta grina.
Ride 13"s y que?
AIK NI ÄR IGENTING!!!! vart var ni någonstans igår???? ni va fan helt borta både på plan å läktaren!!! 2 vinster på 2 matcher i år!! BAJEN ÄR BÄST I STOCKHOLM! HAAAAAAAAAAMMMMMMMMMAAAAAAARRRRRRRRBBBBBBYYYYYYY!!!
yes. de här hade jag på känn hur länge som helst.. AIK kan inte vinna
Holden makes a great deal to australia
0-2, fy fan vad segt. angående det här med bråket utanför norra... ryktades om att det var bajare som hade dragit på sig aik-tröjor som startade allting. hur som helst... hammarby spelade bra, aik spelade dåligt. vi kommer igen till nästa gång.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bajen spelade igår precis som man vill att bajen ska spela. de var taggade och sprang som helvete. snabba omställningar och mycket folk både i anfall och försvar. de låg högt upp och bröt gnagets passningsfjuttande i försvarszon, precis som de skulle. fullständigt underbart att se de killar man kallat för överbetalda divor kämpa som på liv och död.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
Aik kan inte vinna?, inte flest segrar i allsvenskan this far iaf.. ni kan få tillbaks era 3 poäng för ni vinner nog aldrig mer igen.. och kom ihåg, 1 gång är ingen gång, äckelbajen..
men 2ggr är! 4-0!
Hammarby Alcoholics
Bellybuster P23 Dålig domare? Må hända. Dock har domarkvalitén varit urusel i år. Att du ens skyller förlusten på domaren är patetiskt. 60 minuter spelade. 12-0 i skott på mål. 17-2 i skott MOT mål.
för övrigt måste norling vara den enda svensken som säger "skall" och inte "ska". sjukt underligt sätt att prata, jag tror mannen är en robot.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
Norling är ändå grym..all props till mannen..några misstag får han lov att göra. Men ja, domaren var läskigt dålig igår..inte för att vi skulle vunnit om de hade varit bra men ändå.
•pave paradise•
AIK:arna var överlägsna till antalet och även till läktarprestation sett, åtminstone större delen av matchen. Ju längre tiden led ju mörkare kändes det och det märktes på sången, men Norra Stå gav aldrig upp. Natthumor :D
Hammarby Alcoholics
Hetsad av att bara kolla på den nerspydda halsduk ni har runt halsen.Fuck bajen!
-Sweets for the Sweet-
skitiga bajen.
Lil_E Eran position är ...... Böjd framåt.
-Sweets for the Sweet-
Lil_E: Grymt där, bevis på att vi är trogna.
•pave paradise•
"Norling är ändå grym..all props till mannen..några misstag får han lov att göra. " har aldrig fatta d.... d va ju inte han som spela dåligt......fattar inte varför tränaren får så mkt skit.....han gjorde bra byten....men spelarna sög totalt
vi är överallt!
Fick Norling ens någon skit? :S Har inte hört nåt iaf...
•pave paradise•
"några misstag får han lov att göra" ;)
Hammarby Alcoholics
Lil_E: Ja? Torskade inte ni, som serieledare, mot Örgryte som inte hade vunnit än, på hemmaplan? Bra där.
•pave paradise•
Ja och? Några misstag får -dom- lov att göra! Eller nej allt var Linderoths fel... Fan att hans stolpdkott den matchen inte gick in!
Hammarby Alcoholics
ingen som la märke till UB flaggan som dök upp på norra i början av andra?
domaren var ju full men det innebar ju bara att han dömde åt helvete åt båda håll. tre gula kort på 15 minuter för bajen, jävla spektakel. ändå jävligt kul match och alla vet att rätt lag vann.
Lil_E: Mot Hammarby var det Norlings taktik som inte gick igenom, och spelarna som spelade utan själ, bägge parter är skydliga. Du kommer ingenstans, så stäng munnen.
•pave paradise•
Ngn som såg tumultet utanför norra? Såg rätt kul ut med alla vågor först vakterna utåt sen dom andra mot vakterna hehe
Lebanner: Haha, jag fastnade tyvärr mitt i tumultet och försökte dodga snutarna :P
•pave paradise•