AIK - Hammarby 26/9
då var dif-aik över dags att hetsa inför det sista sthlms derbyt
hej bajen
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
^^Okej att ni i djurgården vänder erat lag ryggen direkt i motvind , men att heja på ett annat stockholmslag kunde jag inte föreställa mig . Aja, djurgårdsmentalitet upphör aldrig att förvåna ;)
Vinst mot Söders Bröder nu, och hoppas på att Tjockis-Anders lag torskar.
•pave paradise•
efter kvällens utmattning i klacken känns det skönt att jag å brorsan ska sitta på östra övfre mot bajjen:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag menar tänk om dom stormar planen...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej för nu spelar vi ju på den "säkra" arenan Råsunda ;) Nu är det derby på riktigt! matchen igår var ju typ en riktig hatmatch men mot ett lag utan lokalförankring. Nu blir det Norr mot Söder! GRÖN O VIT TILLSAMMANS E VI HAMMARBY!
Hammarby Alcoholics
Bye bye bajen!
REVOLUTION I DIN VARDAG!
bellybuster d e bara for att dif inte har en enda trogen supporter.... sugiga djurgarn.. klart d blir vinst mot brajarna....dom e nog lite slitna i huvet efter avdraget o att dom inte gillar sina fans...d kan dom inte gora iaf..usch..skulle inte jag gora... sen moter dom ett mkt starkt AIK...som gar in for att vinna stort....ta SM guldet.......
vi är överallt!
Vem var senast i S1 eFFok? ;) Bye bye gnaget!
Hammarby Alcoholics
Bajen, ni är INGENTING !
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
nä men bajen ska nog allt vinna ikväll mot götet och sen krossa ett chockat aik
nu knullar vi brajen grabbar, sen är det guld :)
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
kryss i bajen - ifk och mff-kalmar fy fan va gött!!!!!!
FÖRORT
ÅÅÅÅÅ vad underbart de e att vara bajare..... klart att vi ska göra självmål i 87:e när vi är på väg till första vinst på 100 omgångar aja....nya tag till derbyt
KROSSA GNAGET! MEDTAG OST!
Hammarby Alcoholics
AIK mot guldet! Hammarby är som sagt INGENTING. Gnaget vinner med 3 eller 4 fullträffar, och Brajen kommer inte närmare mål än ett misslyckat inlägg.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Rastadick p18 kalmar, Forza!! vart fan e din brorsa rastafire eller va fan muppen hette? bajaren föds i motgång, syns på en krog tisdag kväll! LÅL
beställde precis biljetter. ni som ska gå så beställ nu, finns bara 4000 kvar, visst 4000 låter mycket men det går åt fort!!
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
vi lite finare supportrar har årskort, därav behöver vi inte beställa någon biljett :)
för övrigt kan MANGE med 15 e hålla käften, vill du snacka publiksiffror? ok, då kan jag vara så hygglig att jag publicerar ett inlägg jag skrev i en annan tråd här för ett tag sen..den borde nog få tyst på dej. AIK-Degerfors Publik: 16 858 IFK Norrköping-AIK Publik: 14 373 ___________________________________ DIF-BK Häcken Publik: 12823 Halmstads BK-DIF Publik: 7038 DIF-Örgryte IS Publik: 10 507 ___________________________________ Ok då kan vi se följande: AIK som ligger i Superettan hade 4035 personer mer på sin hemmapremiär än allsvenska Djurgården. I bortapremiären hade AIK 7335 personer mer än DIF hade i sin bortapremiär alltså mer än dubbelt så mkt. Om vi sen plussar Skansens 3 publiksiffror med varandra får vi en summa på 30368 personer på 3 matcher. När vi sen plussar AIK's 2 publiksiffror med varandra får vi en summa på 31231. Summan av kardemumman blir alltså att AIK på 1 hemma-match och 1 borta-match har haft 863 fler åskådare än Skansen haft på 2 hemma-matcher och 1 borta-match, och ni är svenska mästare och ligger i allsvenskan, vi i superettan. Ni är "trognast" i sverige? Behöver jag säga mer?
siffrorna är självklart tagna från säsongen 2005.
och jag ska se den, for free!!
mange... vad har publiksiffror med någonting att göra?
hej.
ok men sluta snacka om difs och aiks publiksiffror vem fan bryr sig om djurgården har mer ena dagen eller mindre andra....eller om aiks siffror heller. idag kom det under 10 000 till bajen.....skönt tycker jag, då slapp vi alla medgångare.
Härligt drag på Östra idag! Kommer säkerligan bli "utsjungda" av aikarna men vi ska höras iallafall!!
Hammarby Alcoholics
Fick bli norra mellan . Östra nedre fanns det bara bakom hörnflaggan kvar. Priset man får betala när man ska vänta till sista minuten som vanligt. F it , tre poäng och lillebrors lillebror får stå i skamvrån. Förlåt , ni är redan där . :)
MANGEEE kan du nämna en match vi spelat med de publiksiffrorna?
exakt! snackar du om boden borta lr? konstigt isåfall, ni skulle fan ha mer spelare på plats i boden än fans om ni lirade där, och de vet du.
Bry er inte . Ni ger bara killen vad han vill ha . Alla kan redan all fakta och statistik så oroa er inte för vad ett barn tror och tänker. Jag gillar inte att förutspå viktiga matcher(speciellt derbyn) , då går allt åt helvete. Så jag ska låta det bli osagt vad jag tror om matchen .Hoppas bara alla ger allt vad dom kan på plan och läktarn och ser till att lyckas med det viktigaste . Att pissa bajen i fejset.
MANGEEE 9000 mot gbg är fan fattigt. Vad hände med att stå upp för sitt lag när dom som mest behöver det? Tycker att 18000 på hemmamatcher och 6000 på bortamatcher är helt ok. Ni är fan sämre än djurgården och du kan räkna med att vi piskar upp er både på plan och på läktarna.
Ride 13"s y que?
Denna match är jag mer orolig för än djurgårn, faktiskt. Varför? Vet ej. Hur som helst, efter grymt fina tifon (från båda sidor) kommer matchen att sluta 2-1.
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo
Är detta Hammarbys språkrör på whoa? Två 16åringar som hyllar laget som fick 3-3 mot IFK Sillstryp? Som gav bort matchen? Som fick en sånt där underbart rött kort bara riktigt dumma jävla fotbollsspelare kan få? Ni är BORTA från guldstriden, koncentrera er på att inte åka ur nu. På tisdag är det pundarslakt.
•pave paradise•
krossa brajen!
JAY-E P17 haha tyst!!
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
måste ringa ticent nu kl 09 och fixa biljett till östra...verkar bli fullproppat
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Lil_E P16: Skit arena, Skit supportrar.?!
REVOLUTION I DIN VARDAG!
skandaul skandaul en dummar skandaul (får se om söderbröderglöder drar denna klassiker igen)
ja förstår inte att det är så mycke gnagare på whoa!! fan 80 procent av alla gnagare är ju fan rassar me bombarjacka korta jeans å stålhetta.... och det är helt sjukt att gnaget inte kan få bättre drag!!! skryter me 18000 på läktarn men ni låter som fem! jag kollade gnaget-dif på tv fan dom som hördes va dif å då låg dom ändå under me 1-0... på tisadag kanske gnaget vinner matchen på planen men dom vinner alldrig den på läktarn!!!!!!! FORZA BAJEN!!!!
"80% utav alla gnagare är rassar" Ungefär lika sant som att 80% utav bajen fans är heroinister...
Ride 13"s y que?
18216 P0 en dalig tv du har..... ja lyssna pa radio...horde gnaget helajavla tiden..sista 20 minuterna korde dom samma ramsa.. men dif...va dom ens pa matchen???
vi är överallt!
haha gnaget ni är roliga.. tack gode gud att jag inte är som er.
För att damma av en gammal klassisk ramsa: Fotbollintresse på lägsta nivå det enda ni dricker e Vichy Nouveau! Nu börjar raset gnaget. Eguren för bajen till säsongens sista derbyvinst o gnaget missar guldet.
U only scared to die when u ain´t living right- T. Kweli
Fakta Resultat 3-1
Varningar 0-1
Utvisningar 0-0
Publik 7.031
källa:
http://www.aik.se/fotboll/aikindex.html?/fotboll/2005/herrar/matcher/ref_050525.html gissar på att alla aikare som hittils i denna topic inte var på den matchen..
för övrigt ja 9000 är dåligt, inget snack om att bortfallet på 3000 är kefft som fan (men det har å andra sidan förklaringar som nästan e godkända, bland annat avstängningar och folk som tappat andan ett tag efter derbyt)
Men vi tappar ju iallafall inte 10 000 som ni BEVISAT gör när det går dåligt.
Och kul om gnagare som säger att vi inte är något, ändå är det mesta ni gör just nu på läktaren taget från oss, till och med de sånger ni sjunger ( ni har väl typ tre) är det vi som var först med i sverige. Och trumman som ni som djurgårn garvade åt för några år sedan, den är väl med er hela tiden nu. Men ni är väl för unga för att minnas ens ett år tillbaka.
22/10 AIK-Västra Frölunda IF publik: 7201 Hur många av er var på den matchen förra året föresten? färskingar bye
Nu är även Dif på väg att skaffa trumma... Vart är stoltheten!?
Hammarby Alcoholics
ja förstår inte att det är så mycke gnagare på whoa!! fan 80 procent av alla gnagare är ju fan rassar me bombarjacka korta jeans å stålhetta.... och det är helt sjukt att gnaget inte kan få bättre drag!!! skryter me 18000 på läktarn men ni låter som fem! jag kollade gnaget-dif på tv fan dom som hördes va dif å då låg dom ändå under me 1-0... på tisadag kanske gnaget vinner matchen på planen men dom vinner alldrig den på läktarn!!!!!!! snälla gå o lägg dej.. hade du haft lite vett i skallen så hade du vetat att Canal+ killarna har sitt "kontor" MKT närmare söda sidan, och kanske därför dom hördes mer på TV. 80 % e rassar? orkar inte ens kommentera
FÖRORT
DIF skulle vilja se era siffror från när ni låg i S1:an var inte mycket högre än vad häcken brukar ha!