I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-08-05 18:41

Kosttillskott

Hej. Jag är en grabb på 17år och trännar ungefär 5gånger i veckan. Jag andvänder twinlabs Super gainer fuel efter varje tränning. Jag har andvändt det ungefär i 4månader nu, och inte märkt någon större skillnad. Har ni något annat kosttillskott att rekommendera som tex Kreatin ?

Tonfisk

2006-08-05 19:21
gainer kanske det heter?

2006-08-05 19:44
Super Gainer Fuel innehåller väl både protein och kolhydrater?
Sen är kreatin bra men de saker som jag skulle kunna säga är okej att ta är väl: Gainers (kolhydrater och protein), protein-tillskott (bara protein) , vitamin-tillskott, kreatin. Det är ganska mycket och alla tillskott kan väl egentligen ersättas av ordentlig kost men det är inte alltid det går att äta ordentligt den där onsdagen man jobbar övertid och sov dåligt p.g.a att man blir utslängd till soffan. =)
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com

2006-08-05 20:49
eller så äter man mat
"I like rhymes that be quick as we be takin' the bars, but I hate everybody that don't like electric guitars!"

2006-08-06 06:55
Se till att skaffa dig kunskap om vad du ska äta istället, det är nog det som gör att du inte växer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-06 18:51
ät protein tillskot och kreatin plus snabba kolhydrater efter att du har tränat så ska det nog gå uppåt
Hojt!

2006-08-06 19:27
Det handlar inte om något supermassxxxlduperwheypulver som gym_bengt på apotekfabriken rekomenderar...

Du går upp i vikt av ett konstant kaloriöverskott... Lägg ner ett av dom passen du tränar i veckan på att skaffa dig lite kunskap om kroppens grundläggande fysiologi så ska det nog gå bra ska du se.
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller

2006-08-06 21:32
Okej... Tack för råden :)... Tänker köpa mig kreatin och se hur det funkar / reagerar för mig. Och ändra på vad jag äter och när jag äter.
Tonfisk

2006-08-07 11:50
Den här "v-12 kreatin" var kan man köpa det ?
Bör jag köpa något prestations ökande ochså ?
Tonfisk