I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vi som ska till VM!

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2006-01-18 20:35
blunt

JAG kunde inte bry mig mindre, pengar har ingen betydelse för MIG när det gäller VM. Problemet är att jag helst inte vill åka ensam. I stort sett alla mina vänner är snåla, fattiga och betydligt mindre motiverade att åka än mig. Blir det för dyrt stannar dom hemma och då blir det inget VM varken för dom eller mig (för jag tänker inte åka ensam). Därför spelar några hundralappar hit och dit roll.

2006-01-19 11:38
hamburg är galet. så mycket prostutution där är kommer tjäna storkovan på gubbsjuka skabbiga fans.
SKU - SKU - SKULASON!

2006-02-02 09:45
Är det nån som har fått mail ifrån FIFA än? Dom skulle väl ha lottat nu?

2006-02-02 10:19
Jag bor i Berlin och det är en grym stad när det gäller festande såklart. Det är billigt och det finns pubar och barer överallt.

I Berlin finns bundesligalaget Hertha BSC som spelar på Olympiastadion, där Sveriges match och även VM-finalen kommer spelas. Jag har varit där två gånger och det är en överjävligt häftig arena som har kapacitet för 75 000 åskådare. Under VM har jag för mig att den bara tar in 65 000, av säkerhetsskäl antar jag. Den ligger hyfsat långt ut i västra Berlin, så det tar sin lilla tid att åka dit med tunnelbanan och när det är mycket folk på matcher är det sjuk trängsel när alla ska tillbaka till t-banan efteråt. Men det sitter stora skyltar uppe vid stationen om att de håller på och bygger ut den med anledning av VM, så det kanske funkar bättre i sommar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-03 18:18
Fick mejl idag från Fifa!!!! 2 biljettter till Trinidad!!!!

We are delighted to inform you that we have been able to allocate you individual
tickets for following match as a result of a draw at the end of sales phase 3 of
the 2006 FIFA World Cup Germany (TM):

2 tickets for match no. 4 on 10.06.2006 in the city of Dortmund, cat. 1, price
(number x single price) 200,00 EUR

Vi ses i Deutschland!!

2006-02-22 23:55
Hej då VM!
Redaktionschef

2006-02-22 23:59
nick> jag och brorsan kommer att flyga via travelstart, gick på 4376 kr för två stycken tur och retur biljetter till Berlin från Sthlm.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2006-02-23 00:10
okej tack för informationen...men det är försent nu, finns inget hopp. ska ta mitt liv nu.