I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tips om styrketräning!

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-01-09 23:01
sant... men om han vill så är det ju upp till honom, det är verkligen inget större problem så länge du äter och sover bra som jag sa tidigare...
Arsenal

2007-01-10 07:14
Athnagzo: Har du ett schema som är upplagt för carl alfred så ge för guds skull FAN i att posta schemat här.  Tänkte först precisera vad som var fel med ditt schema, men sen insåg jag att jag inte kunde hitta något som var rätt så det fick jag lägga ner. Dock tänker jag ej vara hård mot dig pga din ringa ålder och träningserfarenhet.

Bananas are får bodybuildahs, eat em and eat plenty! Especially the brown ones.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2007-01-10 13:14
boggi:
"så länge du äter och sover bra som jag sa tidigare..."

Självklart stämmer detta till viss del, men utan att specificera arbetsintensiteten vid de olika passen så kommer pang-på-rödbetan träning utan varierad intensitet två pass om dagen bränna ut hans cns som ett brev på posten inom kort.

Som mest har jag tränat 11 pass i veckan, då styrka, thaiboxning och kondition. Kan tillägga att endast 6 av dessa pass var hårda och resten var teknikträning. Ska man träna med stor volym gäller det att variera intensiteten främst. Äta mängder av mat och sova som ett barn. Jag tvivlar att hälften av författarna i denna tråden vet vad "äta bra" innebär och därför utgår jag ifrån att träna 2 ggr om dagen är helt meningslöst för gemene man, speciellt på whoa. 
..:: A dollar short and a day late. Story of my life ::...