I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-03-01 23:45

Hockeyslutspel!

Nu är det dags för det efterlängtade slutspelet!

Jag tippar Frölunda som vinnare...

Någon som har några goa åsikter att dela med sig av eller?

Peace!

människan är fan den sämsta uppfinningen

2005-03-02 00:24
JAG TIPPAR LULEÅ HOCKEY SOM VINNARE :D

2005-03-03 14:48
Vette fan. Hoppas på FBK men jag tror nog att de blir Timrå eller Linköping...
Status: OFFLINE

2005-03-03 19:40
Det är som mej då Catchin_Wreck! :D Fast jag tror nog att jag lägger till Förlunda på min lista där Timrå och Linköping är me...
Status: OFFLINE

2005-03-04 02:47
Det blir tufft som fan i år. Frölunda vill nog ha en bit av kakan, modo likaså. Hjärtat säger färjestad. Men jag sticker ut ett varningens finger för Luleå! De kan gå långt, kanske inte hela vägen, men de kan göra riktigt bra ifrån sig.
Hjärnan säger Frölunda dock.
Vem?

2005-03-04 08:51
Klockan slår klockan slår, Djurgårn gjorde mål! Åh va de e skönt å se Djurgårn göra mål!!

2005-03-04 14:06
hoppas på djurgården eller modo
men jag tror det kan gå hur som helst...man har sett många gånger förut när lag varit överlägsna i grundserien och toppar tabellen när dom går in i slutspel, sen går det käpprätt åt ****

mycket hänger på laget med bäst målvakt-> alltså, kiprusoff, theodore eller lundqvist
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2005-03-04 23:23
ojoj..SSK lekte lhc....4 raka kanske!!!!
hejja

2005-03-05 06:17
Tro mig, i år kommer guldet hem till öfvre! Om vi så blir tvugna att köpa Wayne Gretzky!!

Nån fler som köper biljetter och ska se Stockholm stolthet?

2005-03-05 10:38
Såhär klart har det aldrig varit förr.. Frölunda är överlägsna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-03-05 12:36
jag såg bara ssk-lhc...och där va ssk bättre..dom kämpa i allafall..sen kanske dom inte hade så bra spel..men motivation slår klass;)...haha
hejja

2005-03-05 19:16
Frölunda var helt klart bättre igår.. henke är löjligt stabil och håller han sin fina form så ska frölunda klara gå hela vägen..
jag var en av 12 goa gubbar i coop arena igår men vi åt upp luleklacken ändå...

2005-03-05 22:11
Det var bra hockey som fan i alla matcherna.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2005-03-05 23:09
Gerber är ju psykiskt instabil, fan.
Vänsterkroken han drog mot Hans Jonsson (?) efter 1-0-målet var inte lös, tur att den inte träffade.

Nån som orkat räkna hur många PIM det blev totalt i samtliga matcher? 5-600?
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2005-03-06 00:44
A.I.K.
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!

2005-03-06 10:38
vixxe: Han dementerade väl det?
Per Ledin är störtskön :)

2005-03-06 12:14
vafan...södertälje kommer ju inte att åka ut..inte om dom spelar som i första matchen i allafall...
hejja

2005-03-06 21:51
dom höll ju sig bra Luleå nere i GBG.
Tror Luleå vinner med udda målet hemma.
Men tyvärr måste jag säga att Fröunda vinner med 4-2 i matcher.

2005-03-07 09:34
Lättt att Färjestad tar hem detta. MoDo är för ostabila, Luleå är sämst blan de 8 lagen, djurgården och timrå åker i kvarten resp. semin. Sen är väl frölunda och Linköping de enda som kan sätta stopp för FBK, iaf om man ser till formen.

Hjärtat säger Färjestad, hjärnan säger Frölunda/Linköping
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2005-03-07 09:46
LHC har inte en chans att plocka guldet.
Med Husse och Tallinder hade guldet gått till östgöta dock.

2005-03-07 12:28
härligt att djurgården är tillbaka
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2005-03-07 18:03
tyvärr tror jag att frölunda vinner men man hoppas ju på djurgården.
thundercooperfuckinbird

2005-03-07 23:56
äger djurgården frölunda?! grabben vi snackar hockey här...

2005-03-08 09:12
ikväll vinner luleå över frölunda
djurgården tror jag kan knipa seger hemma
södertälje vinner efter förlängning
och färjestad vinner borta mot modo

2005-03-08 09:22
nja hela sverige garvar nog inte, ser bra ut mot timrå som är favorit tippat så det kan bli spännande hihihi

2005-03-08 10:06
Jag garvar åt Wikis, för hans annorlunda stil :)

2005-03-08 14:31
Jag har haft Djurgården som mitt lag sen jag vart rätt liten,men nu har jag börjat tappa intresset totalt...att dom försvara Marcus Nillssons jävla Cp grejj...och domen.snubben kan väll slåss som en man istället för och slita i ögonen på folk...
...

2005-03-08 14:54
Någon goo frölundait som ska till coop arena ikväll eller? vi måste samla styrkorna... Frölunda kommer att få det tufft ikväll tror jag, gäller att vara taggade från start så ska det gå vägen..

Kallio avgör i förlängningen 2-3!

2005-03-08 18:30
Chara knäcker en Sedinare, Souray tar den andra Sedinarn och Gerber knäcker Salo :)

Färjestad ser ut att ha lagt in växel 6 nu, MoDo är körda!!

2005-03-09 10:17
härligt att djurgården grejjade segern igår
besviken på modo, hoppas dom vaknar

2005-03-09 12:55
Underbar stämning på hovet igår. DIF var riktigt bra, Timrå skapade ingenting.

DJUUUUUUUUUUUU

2005-03-09 15:07
ojojoj FBK vann, med 4-2? host host, MoDo kan hälsa hem ;)

2005-03-09 18:49
seriöst, det var pinsamt att se luleå igår.. frölunda lekte med dom totalt... att sen stå och lyssna på luleås klack var ju löjligt, om dom lägger ner lite tid på att hejja fram det egna laget istället för att ropa skit till motståndarna kanske spelarna blir lite mer taggade.. men å andra sidan kan dom ju inte ett skit om ishockey!
Frölunda var grymma igår, henke var lysande (som vanligt) och skojj att se ajje som gör en kanon match.. bra jobbat gubbar!

2005-03-09 18:51
ajje , hahahaha rättas fort till "Affe" innan nån lägger jättedissen!

peace!

2005-03-09 22:20
Den som är mest misslyckadd i luleå är ju Per Ledin... han är ju den största tönten på länge!

2005-03-09 22:39
Hållkäften med hatet mot Luleå för helvete!
Är det nån som är töntig är de Henrik Lundqvist som gnäller att det smäller lite om örornen när Holma står framför kassen å arbetar!

2005-03-09 22:40
Även fast jag alltid har gillat Lundqvist, men va fan..

Ledin å Holma ska man inte gnälla på ;)

2005-03-09 23:25
d e lungt malmö tar detta...=)
aaaaaaaaaah duuuuuuuuu..

2005-03-10 21:51
Ojoj, Modo fick dask igen :) Frölunda till semi tillsammans med FBK Djurgården och Linköping, om allt går enligt planerna

2005-03-10 21:55
DIF spelade bra ikväll. Bara de första 10 som var lite darriga.
Resten av matchen hade DIF hyfsad koll på matchen.

Forza DIF mot semi!
Christ love!
Skivsamlare

2005-03-10 22:25
BABY-SLM P22

hyfsad koll på matchen? knappast, det va timrå som hade puck mest hela första perioden. sedan tappade dom iofs lite iåme 1-2 målet, men timrå spelade jävligt bra.DIF skapade inte så mkt framåt utan förlitade sig på sina backar och hade flyt framåt(de få gånger de hade chansen) helt enkelt.

synd att kämpaglöd och skicklighet inte lönar sig...när pucken går dit den vill (i kväll på DIFs klubbor).

Förresten borde det ha blivit matchstaff på ful-ekman!
Kämpa Timrå!

"Anpassa er aldrig" som Kaj Husell sa...

2005-03-10 22:37
Såg inte Ekamn incidenten. Tycker att Timrå var ganska uddlöst och när dom väl fick chanser så missade dom. Vet inte hur många PP Timrå hade, men det var knappt farligt nån gång.

Plus att ena Timråmålet var sjabbel av Tjärnkvist och det andra var ett slumpmål.
Christ love!

2005-03-10 22:38
forza luleå! dom är så bra så bra!

=/

Skivsamlare

2005-03-10 22:42
Jo dom missade flera chanser. Det är det enda man ka nbekalga över egentligen. Dom hade 3 chanser då hela arenan _va säker_ på att dom skulle sätta den, men missade lik förbannat. öppen kasse vafan lite ska dom väl klara. surt som fan

nya tag på lördag
"Anpassa er aldrig" som Kaj Husell sa...

2005-03-10 22:45
Minns förra året med skräck! Väntar gärna med Frölunda till en eventuell final...=)
Christ love!

2005-03-10 22:47
oj oj oj..vilken jävla match mellan LHC-SSK..fyfan...3-3 efter full tid...0-0 i första sudden...sen avgörcalder helt på egen hand efter 2 min i 5!!!...FYFAN VA SKÖÖÖNT!!!!!!!!!!!!...
hejja

2005-03-10 22:49
Hellre SSK än Linköping. Grattis Shante!
Christ love!

2005-03-11 08:53
härligt att djurgården fortsätter sitt segertåg...hihihihihiihhii

kuk frölunda kommer få det tufft hiihihiih

2005-03-11 10:11
"va fan dom gör allt för att ett lag ska förlora tillochmed skada foppa"

Jag tror dock mer att dom gör det mesta för att VINNA, med tanke på att det är SLUTSPEL!
Du påstår även att om nordström inte tryckt upp foppa, så hade Modo vunnit? hehe knappast. Bara till att inse, Färjestad ÄR det bättre laget, statistiskt och realistiskt.

2005-03-11 10:24
supsup, såg du matchen? Peter Nordström slashade Foppa över handleden för att skada honom. Han lyckades inte så han var tvungen att crosschecka honom istället. Har tappat all respekt för en av Tre Kronors bästa spelare i boxplay.

Saxat från modohockey.se:s forum:
Jag ville bara säga att jag skäms förvissa spelare i mitt lag och för hur publiken (läs klacken) beter sig. Ledsamt att se att man måste slå Sedin blodig, ge Foppa hjärnskakning osv. för att de inte klarar av att hänga med i spelet. Det som får bägaren att rinna över är när man hör klacken ropa "kärringen Sedin" när han ligger och blöder på isen 10 meter från där klacken står.

Måste säga att det är en fröjd att se Modo åka skridskor och spela en underhållande hockey. Desto tråkigare att se Färjestad vinna på det sätt de gör, även om jag vill att de vinner. Om jag vore tränare hade jag sett till att några spelare hade fått nöta bänken nästa match, tyvärr har nog ingen tränare den staken.

Jag ber om ursäkt å många Färjestads-fans vägnar.

/Besviken Färjestadsfan som var där

2005-03-11 10:54
Jag sa innan matchen att MoDo vinner om Foppa är med. Det skulle dom ha gjort igår. Jag har sett förut när Foppa kommer tillbaka från en skada och fått sitt lag att vinna. Om Peter Forsberg är så skadad att han missar VM hoppas jag att hela sverige brinner av rejält på Peter Nordström.