I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

United fuskar sig till vinst!

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2004-10-30 12:02
Mikkel
jag vet också att 1 > 0 samt att 2 > 0, men matchen hade kunnat se grymt annorlunda ut om inte en felaktig straff hade förstört det, jag tänker definitivt inte försvara arsenals filmningar, dessa blev dock inte matchavgörande vilket rooneys blev, därför är jag förbannad!!!!!!!!!!!

2004-10-30 12:04
amok/ okej cowgirl!!!

för det första så skulle jag hellre hålla på leeds än real madrid om jag skulle hålla på ett bra lag... och för det andra så skrattar jag åt leeds otroligt dåliga fotbollskarriär!!!

För det tredje vad snackar du om mygling för? Arsenal - Man United är den största hatmatchen i PL ingen vågar göra misstag... och jag är ledsen att säga det men nu för tiden är filmningar en del i spelet (kan du filma kan du fixa mål)

Go on and jump if you hate leeds utd !!!!
sex på nätet? vadå, ska jag knulla en spindel?

2004-10-30 12:34
fan snackar ni fortfarande om matchen, helt sjukt!

Ny omgång idag grabbar, Bring on Pompey!
http://duckdown82.tumblr.com/

2004-10-31 19:10
Vad som är ännu tråkigare är att filmningarna blivit accepterade som en del av spelet. Tycker du fusk är ok så förstår jag inte varför du blir upprörd när folk kallar Man Utd fuskare..?

Leeds kan vi prata om i en annan tråd.