Jag vill ändå påstå att United spelade fulare än arsenal i den här matchen, van Nistelrooys dobbar på Coles knä var fan inte snygga...
Visca el Barça!
Dry_your_eyes: canaplus + , skysports och all annan media. märker du inte det? Mikkel P21: och? jag har inte sagt nåt om manure´s spel förövrigt. jag konstaterade bara att det blir sån uppståndelse när rooney slår in en boll i öppet mål. sen om united pissar fram bollen till honom eller vad dom nu gör skiter jag i..
owen-shearer
ha, ni ska vara glada att vi inte fick 2 straffar idioter. utd klart bättre laget, sämre jävla förlorare till spelare får man leta efter
QanA klipp dig för fan! Domarn dödade matchen..
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Rooney slänger sig själv utan att killen ens är på honom, sen klagar folk på Serie A.. Skojare...
Mikkel: Du glömmer Ashley Cole, han är tom ännu värre. För en gångs skull va det skönt att UTD vann.
man utd, spelade smartare genom hela matchen, fick arsenal dit dom ville och förtjänade vinsten. det vore ju en lögn att säga att man utd har ett mer varierande spel än arsenal eller att dom har lika stor glans i det, men i denna matchen så visade dom att dom är att räkna med som motståndare.
en kvinna är ett heltidsjobb, det gäller att välja sitt yrke// charles bukowski - factotum
guano, solklar frilägesutvisning, ljungberg är förbi, så kommer han och tacklar han snett bakifrån så han faller hejdlöst, klarare än så blir det inte...men det är klart man inte vågar visa ut ferdinand på old trafford i första halvlek...
AND I'M OUT
läste just att fa kommer att bedömma RUUDs attack mot cole...hoppas han får ett välförtjänt straff för det, för det var riktigt fult, men han "försvarade" sig säkert bara större stjärtgosse än Ruud för man leta efter....blir ju inte bättre av att underbarnet som avgör matchen går runt och säger till arsenal spelarna att campbell inte ens nuddade honom, och ni undrar varför spelarna är upprörda!...idiiiiits
AND I'M OUT
Men vafan, gråter ni fortfarande för att ni torskade. Lägg ner! solklar frilägesutvisning, ljungberg är förbi, så kommer han och tacklar han snett bakifrån så han faller hejdlöst, klarare än så blir det inte...men det är klart man inte vågar visa ut ferdinand på old trafford i första halvlek... Faller hejdlöst, hehe
http://duckdown82.tumblr.com/
marwe Ok, jag tycker inte det var något och jag är opartisk.
skälva grejen är att det hade vart enkelt, eller enkelt hade det la inte vart, men jag hade kunnat ta att manchester var bättre och på så sätt vinner matchen, men eftersom jag verkligen inte tycker dom var bättre, och fick matchen tilldelad av domaren, nu mena ja inte att han bara var emot manchester att det va HAN som avgjorde matchen, det är det jag inte kan ta....sen är man väl lite bortskämd om man hejjar på arsenal!
AND I'M OUT
"läste just att fa kommer att bedömma RUUDs attack mot cole..."' vart läste du det marwe? hoppas på en fet jävla avstägning för den fula jävla hästen! shrek skulle ut o sätta på 60 åriga h*ror i dag igen hörde jag
Blao Blao
shrek skulle ut o sätta på 60 åriga h*ror i dag igen hörde jag Lägg ner
Mikkel P21: har du svårt att förstå något? jag har INTE sagt ett piss om man utds seger. jag sa bara att det är så jävla larvigt att det blir sånt snack så fort rooney gör ett mål, och som igår, slår in en boll i öppet mål. det verkar vara svårt att förstå det där:/ bryta ihop? jag skiter väl fullständigt i om arsenal förlorar..
owen-shearer
som om Arsenals anfallare aldrig lagt sig i motståndarnas straffområde? Vilket jävla skämt den här tråden är. Om inte Rooney fick straffen så skulle Ronaldo defenitivt fått en, så dom tar väl ut varandra. Varför tror ni domaren friade en given straffspark?
Be the change you want to see in the world.
Mikkel - HAHA!:) Är du en beundrare eller? Jag får skylla på att jag är fotbollsfantast. Sanningen svider va? Allt jag skrev STÄMMER MED! Det var bara sanning fast vulgärt sagt, ängeln.
Blao Blao
Mikkel: Bra skrivet!
duckdown och mikkel...ta in på hotell eller sluta dickryyydaa varann! ja skiter väl vart arsenalspelarna var i går - det är på sättet ni vinner matchen som äcklar mig. united äcklar mig i största allmänhet. ni är, ja ni vet nog själva
Blao Blao
Mikkel P21 inte för att jag håller med proddare om dem där citaten, men du är ju inte så klockren heller när du börjar anklaga mig för att vara arsenal-fan och grejer bara för jag anser att rooney får larvigt mkt uppmärksamhet citerat; "Att klaga på att bollen gick in i öppet mål säger väl allt om att ni inte kan hitta nåt annat sätt att bortförklara förlusten på. Hade Rooney slagit en frispark från 25 meter upp i krysset hade ni gnällt på att det var tur. Acceptera förlusten istället. Bryt ihop och kom igen."
owen-shearer
Kul med alla supportrar Arsenal fick efter att det började gå bra för dem och Ljungberg. Pajaslag! FORZA UNITED!
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Haha, fan vilken tönt du är proddare! Väx upp
duckdown jada jada din pajas gå hem nu och låt pappa klappa om dig.
Blao Blao
Jag har kommit på varför proddare är så sur! Det är bara för att han är liverpool fan och att United gick om dom i tabellen. Är det så proddare? :)
haha! vi har en match mindre spelad. men duckdown du behöver ta det så allvarligt, man måste rensa ur sig det man har! peace!
Blao Blao
Måste bara fråga, är Neil Mellor utlånad eller lirar han i Pool?
Han spelar i Liverpools reservlag. Han är sjuk målkung där. Jag tror han har ett snitt på 1 mål varje match. Han får nog chansen snart... Inte så lätt att peta Cissé&Baros...Sinama är 3:e anfallare. Garcia spelar i bland på topp med.
Blao Blao
Liiiiiiiiiiiiiverpooooool ! dom ägde sönder Charlton och dom kommer att äga sönder Arsenal med..
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
AIK skulle i nuläget äga Charlton vafan. Säger inte ett skit om Liverpool.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
nää Aik skulle inte ens äga Lärje Angered IF ..
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
sen till er som "alla som hejjar på arsenal sen det börjat gå bra", dra åt helvete, hållt på dom i alla tider....men däremot tror ja ju att ALLA som hejjar på MANCHESTER, gör ju det bara efter deras storhetstid...så, ni började hejja på dom bara för att dom va bäst då...så klaga inte på de lite nyare arsenal fansen...
AND I'M OUT
marwe, svårt att inte ha hållt på man utd under storhetstiden, med tanke på att dom senaste 15 åren i sin helhet har varit det...
en kvinna är ett heltidsjobb, det gäller att välja sitt yrke// charles bukowski - factotum
okej det var inte straff..... men det var solklar straff när cole som vanligt i matchen inte hängde med ronaldos vändningar.... å ni snackar om att united spelar oschysst.... arsenal fick 3 gula kort på 5 min efter uniteds ledningsmål...... Glory Glory Man Utd
sex på nätet? vadå, ska jag knulla en spindel?
Det verkar ju på er arsenalfans att mycket avgörs på spelarnas utseenede. För så här mycket klagande på hur en spelare ser ut är ju löjligt. Det är ingen som påstått att ronney e. VNR ser bra ut... Hoppas ni är nöjda med arsenal-spelarnas utseende för det verkar ju betyda lika mycket för er som själva fotbollen?? Visst hade United tur med straffen men under de här 49 matcherna utan förlust. Arsenal inte haft några domslut med sig eller?? Acceptera förlusten istället, enligt mig hade kryss varit ett rättvist resultat men man klagar ju inte på resultatet. Pinsamma är va NI är...
Big_L Ord...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
FORZA UNITED!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tyckte ruuds överfall va riktigt fult, bollen var inte i närheten av hans fötter, och ofta att man "råkar" dra dobbarna på någons knä, dubbelmoral om att toure försökte ju med filma, OCH, han fick ju inget domslut med sig, det hade vart en annan sak om det blitt straff, men det hände ju inte nått, till skillnad från rooneys fall...om det är nån som ska ner till italien är det väl han?...eller?...
AND I'M OUT
gillar inte filming överhuvetaget, men det är ju värre när man lyckas får straff och förstör en match, att en spelare filmar och ingen går på det, vem bryr sig, får ju mest spelaren att se dum ut
AND I'M OUT
men nu ska jag lägga ner detta...segern är smält, upptäckt att ja bara blir sur på er. visst fira som man u vunnit ligan, det kommer dom inte, arsenal är fortfarande englands mest överlägsna lag, man u är inte ens i närheten. alla snackar om dubbelmoral hit och dubbelmoral dit, MEN och det vart bergkamp som filmat till sig en straff, ruud som blitt nervräkt i ett friläge, då vet jag att alla som håller på man u suttit och gråit och gnällt tills fa gått med på att ge dom poängen iaf!. tjena!
AND I'M OUT
Detta var vad United behövde... nu går vi mot serieledning!!!! FORZA UNITED!!!
leoforos87 P17: Henry har ju aldrig gjort mål mot United så...
"United fuskar sig till vinst!" För det första förlorade United och för det andra så tror jag inte de fuskade. Jag hörde iofs bara matchen via webbradio, men ändå. "Detta var vad United behövde... nu går vi mot serieledning!!!! Som sagt, United förlorade. Dock har man fortfarande skapligt häng på toppen. En kvalplats till PL ter sig inte helt omöjlig.
"grabbar hade inte ronney filmat så hade dom fått straff senare med C.Ronaldo som var straff ni både arsenal och united straffades den matchen" Fy fan va ointelligent skrivet av 15 åringen! Situationen hade ju inte ens uppstått ifall det stått 0-0! haha!
Blao Blao
man united är horor! jävla fuskar äckel!!! Mikkel: Du förstår ingenting!!! Situationen där Shrek filmar fuckar ju hela matchen, men med tanke på din intelligens så kan du inte tänka så långt. Man är dock inte förvånad, United försökte samma sak förra säsongen då Forlan filmade till sig en straff.
jens & wt: Läs min signatur så kanske det klarnar..
amok P24/ ni är i ettan för att stanna!!! Smith har fan nästan gjort mer mål i man utd nu än vad han gjorde i leeds sammanlagt!! hahahahah ni är bara ett gäng nollor
domarn var feg han skulle blåst straff på ronaldo... då skulle 2 - 0 komma redan då!!
ego: Lugna ner dig, cowboy. "Jag håller på ett mycket bättre fotbollslag än du! Haha!" typ. "Min pappa är mycket starkare än din pappa!".. sandlådenivå. Handlar det om vilket lag som är bäst så håll på antingen Real Madrid eller byt varje år till vilket lag som senast vunnit CL. Visst, Man U är ett bättre lag än Leeds, men det finns å andra sidan en hel del lag som är bättre än Man U också, så vad fan skrattar du åt? Manchester Utd vann över Arsenal. De var det klart bättre laget, men vågade inte chansa på att det skulle räcka med att vara bättre för att vinna. Så de myglade. Hade jag hållt på Man Utd hade jag varit glad över de tre poängen, men samtidigt hade jag känt skam över sättet matchen avgjordes på. Sen att dessutom domaren lyckades missa två självklara utvisningar, är ju ren tur för Man Utd. De var klart det bästa laget i matchen, men valde ändå att fuska sig till segern. Mycket tråkigt.