SPOILER! Plot Outline
When an inmate is found murdered, Whistler becomes the prime suspect and Michael must prove his innocence in order to save his life; Michael demands evidence from Susan that Sara is alive, or he will cancel the escape; Lincoln and Sofia monitor the guards' morning rituals; Mahone gets an offer that may get him a ticket out of Sona. (From http://episodeworld.com/episode/comments/271952) Nästa avsnitt verkar bli händelserikt...
Pigeon_P18 Det är baseball igen, en bra sak kommer ut med detta jävla uppehåll nästa måndag (5 November) släpper dem två avsnitt, E06 och EO7 :D Information
HÄR
Snälla, posta endast länken till spoilers. Det är lätt att man råkar läsa i alla fall (kan bero på att nyfikenhet tar över eller helt enkelt ett misstag). Samtidigt bör man självklart varna att det är en spoiler som du gjorde. Aja, tack för infon dock!
Jo, jag kom på det försent dock, sorry för de. Men de verkar bli riktigt intressant de kommande avsnittet.
Ok jag läste inte så jag vet inte...:P
det roliga med scofield är att dom aldrig visar hans tatuering mer;P , han har alltid på sig den där långarmade.. han har fan haft den i 3säsonger;D
-.-DMX-.-
hehe. lär ju ta en evighet att måla dit dem varje dag.
you know i spell girl with a B
Dmv: Tänkte på det också! :) Jag vill ju se tattsen!
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Den där tröjan han har på sig just nu är väl säkert den enda tröjan han äger, så inte så konstigt kanske:p
Two negative signs is an equal sign = Multiply double negative you get a positive all the time.
äsch då.. han får väl sätta respekt i kidsen på sona och visa sina teckningar på bröstet! tänk om händelserna i sona är paralellt med fox river fast i typ en annan dimension? god natt
men alltså dom river fan inte hans kläder .. finns typ inga märken elr något på tröjan;S , så tråkigt:D
-.-DMX-.-
Sista avsnittet i säsong 2 när dom kommer till Sona fängelset så e det betong mark och blommor o sånna grejer, nu i säsong 3 ere bara grus =( va hände med budgeten? ;P
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
hahaha.. det är frågan ;P . Fan va jag längtar tills nästa avsnitt ;(
be the change
ÄR NI PEPPADE ELLER?
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
mm som fahan. :)
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
On its way doooown! Fram med cola o chips ;)
SJUKT BRA AVSNITT! Nu jävlar börjar man känna igen PB!
Ojoj, det var visst dubbelavsnitt idag! Det här gjorde min vecka! underbart!
det är väll bara e06 ute eller? och de är ju bara 40minuter som en vanlig? eller är e07 oxå ute? pz
be the change
e06 och e07, ja.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fyfan va mkt som händer nu ;O
be the change
riktigt bra avsnitt!!
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Vafan kan de vara bakom detta nu.. Spoiler.. Vad har Whisler med hon att göra? Det är något annat än den dära boken iallafall.. Nu är serien på topp.. Fyfan! Jag visste att han skulle göra så med fighten, kändes rätt uppenbart att han skulle försöka fly ;D Kul att Lechero ska med, det var det jag tänkte när jag kollade på deras sida, för han snackar med sin fru osv.. GRYMT avsnitt.
be the change
Efter en myckjet intressant start på s03 har du serien kommit igång på riktigt! härligt!! Whistler vet/ska göra nått som the company behöver, han har låtsas som att han inte vet vad scofield snackar om för att verka oskyldig. Han är antagligen en viktig del av the company. Måste ÄLSKA Sucre.. han ger sig aldrig.. lätt min favorit i serien, bir lika glad varje gång han bestämmer sig för att stanna. Snacka om att man drog en lättnadens suck när man fick reda på att han överlevde bilolyckan!
fy fan vilken härlig smäll lincoln fick in på biatchen
www.myspace.com/dressyourself
jag tror fan whistler dödade den där killen & sen satte kniven under bordet i mahones cell..
be the change
Ja, det var definitivt Whisler som dödade snubben... utan tvekan. Sen undrar jag vad dealen med Mahone är just nu... tror det är någon typ av set-up i alla fall.
Fan va jag stör mig på att de inte lyckades rymma. Jävla pensionärer när de klättrade ut . OCH fyra dagar till! betyder det 4 avsnitt till i sona? Lätt att det isf sen efter de fyra blir uppbehåll och inte kommer tillbaks förrän i februari... gaah!
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
Jo det måste det ju vara.. Men på något sätt känns det fan som om att Mahone kommer klara sig..
be the change
Hehe kom på en sak. Hennes chaufför & hon bitchen blir ju apskadade av krocken typ.. medans dom 2 därbak i bilen (l-j & han andra) inte alls blir skadade? wtf.. dom borde ju flyga som fåglar därbak.
be the change
Känns som att jag ger upp på den här skitserien, nu börjar den om från början igen.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
hahaha asså fan va dom drar ut på allt, men man sitter ju och har handsvett typ hela tiden.. fast d e rätt lätt att lista ut vad som ska hända iofs. hehe
LEGALISERA CANNABIS
Riktigt heatat i 6 & 7.. det behövdes.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, nu börjar det hända grejer som fan här. Jag tycker att de gjort det bästa möjliga med storyn i s03. Bra pusslat med tanke på att Sarah lämnade seriesn osv. Synd att scriptwriters guild är på strejk, hoppas de har skrivit manus som räcker ett tag.
Dom här 2 avsnitten var riktigt tunga, dom bästa hittills i säsong 3:) Hoppas bara dom inte blir kvar i Sona alltför länge till
Two negative signs is an equal sign = Multiply double negative you get a positive all the time.
jag tycker dom ska knulla mer i serien alldeles för lite sex.
LEGALISERA CANNABIS
haha typ lite T-Bag asspoundar Sami hade ju vart fräckt fNiZz
be the change
vart faan är Paul Adelstein?!!!
vem faan är Paul Adelstein?!!!
Damn right I'm an asshole, you pussies ain't even half this tight //Qwel
Paul Adelstein = Kellerman
Han dog ju i sista avsnittet förra säsongen
youre grasping at straws. De sa ju i någon intervju att han var död också.
föck... :( 2 bra avsnitt iaf!
heheh:D tycker serien är fet iaf :D
be the change
Tänkt på en grej, varför drogade de bara inte den andra vakten också? Det hade väl varit lättare så de sluppit tänka på solljus och sånt tjaffs
hejhej
Den där asiaten från the company kommer tillbaka likaså "nika" lr vad hon heter. Scofields "fru". Kommer bli störda avsnitt fortsättningsvis.
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Legenden Hur vet du det?
Asså är Nika med i the company? :P
be the change
Ojfan, nu läste jag fel.. Kommer Mr.Kim tillbaks? :O Ojojoj, trodde han var död.. peace
be the change
En fråga till alla härinne. Vart får ni tag i avsnitten så snabbt?