vad som finns i lådan är ett mysterium likt vad apan hade i säcken i sen kväll med luuk.. bra avsnitt e03 dock!
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Vad är det med folk? Det är ju det serien bygger på öht, att de ska rymma från fängelsen eller utanför väggarna. Serien heter Prison Break och inte Prison Breaks habibi, gå och lär dig engelska
Shuu
Gillar ni inte serien, kolla inte då! Smutskasta inte denna tråden! PrisonBreak ÄGER:D
be the change
Jag tror att det är Sarahs huvud i lådan
Two negative signs is an equal sign = Multiply double negative you get a positive all the time.
För att sarah inte kan vara med för hon är gravid menaru? Det kan d vara, men serien pajar då typ :/
be the change
är hon gravid? men det var så skumt när dom inte visade henne alls i avsnittet, förutom kortet annars fick man aldrig se hennes ansikte
Two negative signs is an equal sign = Multiply double negative you get a positive all the time.
Nee vet.. Jag är rätt säker på att det inte är hon man såg :-) Japp hon är gravid, så går ryktet iaf :-)
be the change
jo verkar ju så.. du verkar hålla koll iallafall!
Haha. Jag har lite koll på prison break. Lite beroende. Har sett säsong 1 3-4ggr, säsong 2 2ggr, och dom nya avsnittet 3ggr per avsnitt :D Så hahahah:D
be the change
Hur fan får ni det till ett huvud? Jag ser att de är något men inte ser det ut som ett huvud. Är det Sarah's eller LJ's så förstörs serien precis som JackVegas- säger, men en hand eller något kan det vara tror jag. Trevligt med helt ny handling och allt..
Digg it...
Det är ingen kroppsdel tror jag... De vill att man ska tro det, men tanke på blodet man ser.. Men det kommer va något annat...
Highfive anyone, anyone?
Hehe. Exakt :-) Fast sen behöver det inte vara nån hand eller något heller, det kanske bara är en fejkbild på dom 2 döda, nae d kan d inte heller vara, jag har fan ingen aning :DD
be the change
Om de dödar någon av de så har de ju inget att hota med längre i princip. Om de skulle dödat Sarah så skulle ju Micheal knappast vilja bryta sig ut.
Ne menar det, så något så allvarligt kan det inte vara .. Det kanske är en bild på deras ryggsäck eller ngt;) Haha måste SEE :D
be the change
Nej förresten, efter jag har sett Linc's ansiktsutryck så tror jag fan att det är en hand eller ngt, fast inte l.j eller sarahs.. ELLER så är sarah död(för hon är gravid) fast linc säger inget till micheal så att han kan få ut L.J, fast det låter skruvat .. Ne jag vet inte :D Dom lever säkert båda 2 :)
be the change
Alltså, det jag gillade med Säsong 1 iofs, var att vem som helst kunde dö. De enda säkra korten då var i princip Scofield och Linc, men det har försvunnit helt, nu dör enbart "de onda" så att säga
jag kommer fan sluta kolla om hon är död.. vi har nåt speciellt jag och sarah
Linc skulle ha satt på kärringen över bardisken. Nog snackat om vad som finns i lådan, vi får reda på det om sisådär 35 timmar eller så.
Digg it...
Hehe, Fan va jag vill se vad det e i lådan:D
be the change
du får glatt vänta några timmar till.
you know i spell girl with a B
Haha jag vet :-)
be the change
snart e det väl dags?
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Det får man inte diskutera, står det i regler. Tyvärr..
be the change
Såg avsnittet precis! Me like!
Heroes S02 ute ! Bara jag som har suttit och väntat? :P
shit vilket avsnitt, kul att sucre hjälper micheal nu :-)
be the change
Ops, råkade skriva i fel tråd. Aja. Sjukt....det där med Sarah..har jag aldrig förväntat mig.
Jag tror dock.. Spoiler. Att det inte var Sarah. Utan att dom vill att Linc ska tro att det var Sarah, för nu kommer han vilja jobba i ett helvetes tempo. Och det är det dom vill.. Fast man vet inte, serien är knasig ;d
be the change
Klart att det är Sarah fan... Tror nog Linc skulle känna igen hennes eget huvud. Jag tyckte det var bra, jag saknade det där råa våldet som alltid fått Prison Break att kännas mycket mer... äkta. Vet inte riktigt hur jag skulle förklara det, men det är bra att de vågar döda även huvudpersoner. Hyffsat avsnitt annars.
Pigeon_ P18 Kanske, kanske inte. Scofield kommer ju slå sönder Linc nästan. Eller så kommer dom jaga sönder The Company, fyfan..
Sucre är glidarn iallafall. Hahah!
be the change
Det var ju iofs ganska väntat att Sarah skulle dö. Har ju redan varit snack om att hon inte skulle vara med i Säsong 3 samt att hon inte står med i opening credits... She's dead. Hennes romans med Michael var ju iofs inte särskilt episk, om man säger så. Jag tycker den var ganska tråkig om jag ska vara ärlig... blir mer intressant att se Michaels reaktion över hennes död än att se deras reunion.
Pigeon_ P18 Har du iofs rätt i. Men man vet aldrig vad du skruvar till det med. Vem vet, i nästa avsnitt kanske vi får se Kellerman fistfucka den föredetta presidenten ^^ Hahhahahaa
Men men, prison break är påväg uppåt igen, som fan!
be the change
Jag tycker det bara blir sämre och sämre :/
grymt avsnitt men shit ja som verkligen ville se sara o michael tillsammans i slutet.. :( det är ju det som får honom att kämpa o lincs son då. men fifan va sucre e skön . o jävligt lik craig david dessutom .
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
jo det var skönt avsnitt , sucre räddade dagen:P
-.-DMX-.-
Jag tror inte sara e död ändå.. Kan inte sluta så!!
Highfive anyone, anyone?
Jackvegas Du och dina jävla fistfucks :D Hyffsat avsnitt annars, men jag är ledsen, kan verkligen inte ta till mig PB längre, tycker det är lite tråkigt..
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Bokmärker lite. Blev föga förvånad när det var Sarahs huvud i lådan.. Lite sämre avsnitt detta men fortfarande bra.. Nu blir det Te! Kanske dricker det, kanske häller det över min egen rygg! Återstår att se! :)
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Klart Sarah är borta nu, tycker även att det vore nice om tog bort Mahone och Bellick ur serien också, känns inte som att dom tillför så mkt och inte kommer göra det heller...
Så satans spännande, de är fan så man själv vill pröva sig på ett prisonbreak, hehe
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
+Lite Seven över det hela med saras huvud i lådan.
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
fan va den där bruden e rakt på sak...diggar henne
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Mahone är ju en av de enda som styr upp lite action nu. Han är lite som T-bag var i Fox River.
Jag tror att Hon Bruden och Lincon har sex :D
Highfive anyone, anyone?
sorgligt det där, men som nån sa så KAN det ju varit någon annan tjej, och så återvänder Sarah i slutet av serien (även då hon inte längre är gravid) .. hha vem vet.. men ja tror mest på att det är hon.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag såg trailer för säsong 3 på kanal 3 häromdagen. då fick man se michael och sarah kramas. det såg iallafall väldigt mycket ut som henne. isåfall borde det ju inte kunna vara hennes huvud i lådan om de ska kramas längre fram på säsongen? jag kan ha sett fel.
helldust Det var nog ett gammalt klipp..
kan ha varit så. tanken slog mig.