The Simpsons - The movie.
Jaa! Premiär ikväll och som vi har väntat :) Jag har t.o.m. vägrat se någon trailer för den ;) Vad har ni för förväntningar? Kan det bli annat än klockrent och hysteriskt roligt? :) Holla!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ska se den ikväll, köpte biljetter i måndags! Jag har sett alla klipp jag kunnat och att dömma vad vad jag hittills sett verkar den riktigt fet! Frågan är bara om den kommer leva upp till alla förväntningar, detta är nog den film jag haft högst förväntningar på någonsin. Handligen verkar sådär skönt skruvad så det inte borde kunna bli annat än överfett! Om man ska tro recensenten i city (den fick 4 av 5) så verkar den definitivt leva upp till förväntningarna och hålla måttet!
jag ska utan tvekan se den! tror faktiskt att den kan va riktigt bra. Dom har gjort otrolig mycket promotion kring filmen, men ganska rolig sådan tycker jag. läste recentionen i atfonbladet förut av om man dömer av den så låter de bra tycker jag. men jag vill veta vart homer får grisen ifrån, älskar de klippet när marge undrar varför de e grisspår i taket o homer håller grisen upponer o sjunger spiderpig spiderpig. Hahahahahahaha!
Producent
2007-07-27 12:58
Spiderpig spiderpig. var några killar raden bakom mig som skrattade åt det genom hela Die Hard 4.
Ska också se den ikväll, ser framemot den som fan! Vart ska ni sen den?
I live my life one videogame at a time.
My hometown, lilla enköping :) Vi har faktiskt förvånansvärt bra bio här jämfört med västerås och uppsala. Kostar bara typ 70 kr också :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Spider pig, spider pig, can he swing form a web? no he can't cause he's a pig!
JEPP!! Ska se den ikväll, har nog kollat på alla trailers, dom visar ju ändå inte så mycket skämt.. men såg att det fanns fett många klipp på youtube och dom tänker jag fan inte se ;)
No cake for the impurity!
betyg 5/5 i DN och 4/6 i svd...så det borgar för en fin upplevelse. på söndag bär det av för min del
såg den nu klockan 11.50 måste säga att den var över förväntningarna, hade förväntat mig något i stil med family guy filmen, men den var riktigt bra!!
"this glas must be like plastic or something"
Sjukt bra att man inte visste detta tidigare. =/
ska inte se den på bio, i alla fall inte førræn den har gått några veckor... hatade alla jævla dumma skratt nær jag såg trailern. lite av det skøna med tv-serien ær ju att den inte har studioskratt...
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Donut, hahaha precis samma här. Men du måste medge att det är en kul grej?
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
Fan va avundsjuk jag blir helvete, hur kan man vara så korkad o tro att man ska kunna fixa biljetter samma dag. Iallafall tror jag som de flest här, att den verkligen blir överfet och inte bara "ett utdraget" simpsons avsnitt. Loooook out, here comes the spiderpig!
Producent
2007-07-27 18:24
ShittySocks Jo visst. Men det blev lite störigt efter ett tag. Själv skrattade jag genom halva, men där får det räcka liksom ;)
Kan inte bärja mig! 3 timmar kvar och sen sitter jag i biosalongen i extas! jag har stora förväntningar!
Den är säkert skitkass, simpsons suger oftast.. vill se mer Family guy!
Upp i snoken ska det!
Den var najs :) Synd bara att folket i salongen är tröga offer som inte fattar skämten... mest för att jag och polaren framstod som idioter när vi skrattade i tystnaden.
Första halvan vaa gröm :)
Highfive anyone, anyone?
family guy är fan bättre än simpson, i sundsvall var det bara halvsålt med 30 min kvar ...
SAXOR de finns redan en family guy movie, den e riktigt dålig, bara 2 ihopklippta avsnitt
Tycker SImpsons är snäppet mer intelligent humor än family guy, men jag älskar båda serierna så . :)
Danne92 P15 Då är det ingen riktig "The Movie" ju. Det ska vara en helt nytecknad långfilm!
dumboleifi P17 Det håller jag med om. Men family Guy är så jävla dumt att det blir sjukt kul!
Jag som i vanliga fall är väldigt sparsam, och i vissas ögon snål, kände att filmen var värd varenda krona redan efter fem minuters tittande. Lätt den bästa filmen jag sätt i år :)
biffko to di world
SaXoR P17 Nej, men den heter ju "Family guy the movie" så det klassas ju som en film...
Lyckai kroppen! Riktigt värd! ska se igen!
Wa wa wee wa!
Danne92 P15 Så om jag klipper ihop tre vänner-avsnitt och döper den till "Friends The Movie" är det en riktig film? Sluta spela dum nu, du fattar vad jag menar..
Förbannat rolig! Måste ses igen.
Såg den igår. Hade nog för höga förväntningar. Men helt klart en bra film
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Haha, den var så jävla rolig.. Tror det var högst skratt när bart skrev på tavlan i introt :D
SaXoR: mest du som framstår som dum här.. ja klipper man ihop tre samanhängande avsnitt av något som vanligtvis går i fristående avsnitt så att det blir ett ända långt avsnitt och sedan visar det på bio så är det en film.. fan vad jag ser fram emot simpsons rullen.. mmm.. hoppas på en futurama film snart, det var väl på gång va?
den va så mkt bättre än man förv'ntade sig, är käääääääääääääääääääääääääär i filmen, fan va jag älskade den!!
Åh måste fan gå och se den här, jag hade förväntat en besvikelse, men den vaerkar gå hem överallt.'Joel413 P23 Jag har hört att dom skulle göra nya avsnitt av futurama som skulle släppas direkt på DVD, men inget om nån film
Fredzon_mandela: aha så kanske det var, ännu bättre isåfall..
8.9 av imdb förklarar väl allt Den var rolig rakt igenom "JUMP JUMP LAND LAND REST REST" ahhahaahhahaah:D
spiderpig, spiderpig, does whatever a spiderpig do
He's not my spiderpig anymore he's Harry Popper!
SPOLIER jag var nöjd med filemn men har några önskemål för att göra den från en vanlig till en stark fyra: 1. den borde vart mellan 10 och 20 minuter längre, förslagsvis mer grejer om springfield medans siompsons är på resande fot. 2. Jag vill veta vad som händer med Spider-Pig! 3. Yeeeeeees mannen borde vart med
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
Är filmen tecknad kan man tydligen ha en hur platt och förutsägbar handling som helst. Fruktansvärt överskattad.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
måttlig tycker jag... Man kanske har tröttnat på Simpsons humorn efter alla dessa år..
Joel413 P23 jag har också härt snack om futurama film, någon som har mer info ?
jag såg den igår, tyckte den var bra man hade alltid nåt o skratta åt, massa småsaker hela tiden. men jag undrar vad som hände med grisen, helt plötsligt var den inte med eller missade jag något?
" Tycker SImpsons är snäppet mer intelligent humor än family guy, men jag älskar båda serierna så . :) " Fan va korkat sagt. Simpsons är för kids, förutsägbar barn humor, family guy rocks!
work some magic
Lokala bion visar den bara dubbad, vilket jävla skämt. Iofs så är jag jävligt less på Simpsons, men det är ju ändå en film som man måste se
SÅ JÄVLA BRA FILMEN VAR! Grisen var så jävla sköön! hahaha
Graffare
2007-07-29 23:07
Spiderpig! Filmen var klockren, bryr mig faktiskt inte om vad andra tycker
http://metafourhiphop.com/
Scripta P16: Vart bor du? Tyskland?