"PS: Jag älskar dig" av Cecilia Ahern. Handlar om ett par som älskar varandra mer än allt annat, och sen så dör mannen. Kvinnans liv faller i bitar, yadayada, och han lämnar efter sig 12 brev med hur hon ska leva sitt liv för att kunna ta sig vidare, och avslutar varje brev med "ps; jag älskar dig". I'm a sucker för känslomässigt dravel =D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Victoria Japp från 1941.. Den var vääääldigt bra, skön läsning rakt i genom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Light in august av William Faulkner goddy goddy like a madman.
Jag håller på och läser 2 av Paulo Coelhos böcker Djävulen och fröken Prym och hans nya bok: Zahiren Han är världens bästa författare!
maybe you might be more than just a one night lady<br>
"Mordet i prästgården", av Agatha Christie. 3 gången nu!
Imitatören av Val McDermid.. galet bra! Och lite små äcklig!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Old Scofield Study Bible: King James version
7 words of Love: "JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE" HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI
Ska precis börja på Kuslig likhet av Patricia Cornwell.
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Kärlek i Europa- Birgitta Stenberg
JA'SOUNDFESTIVAL
precis som virre, filosofin i sängkammaren...den uppmuntrar ju som sagt till jävligt löjliga tolkningar.
1984
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
ska precis börja läsa körkortsteori.. tyvär :(
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Samtalen med Don Juan av Carlos Castaneda... för fjuttonde gången. har just lånat Jurtjyrkogården (av Stephen King, ditt fyllo!)
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Populärmusik från Vittula har jag gett mig på nu :)
här får du lite kärlek
Nu läser jag Sugar - Kvinnan som steg ut ur mörkret av Michel Faber.
I know why the caged bird sings av maya angelou (på eng nonetheless)
Dan Brown - Änglar och demoner
"Whatever doesn't kill you simply makes you... stranger. "
tempelriddarna och korstågen till det heliga landet
Ave, imperator, morituri te salutant. Iacta alea est!
av piers paul read
Ave, imperator, morituri te salutant. Iacta alea est!
Cao Xueqin - Guldåldern, den bok som sägs ha påverkat flest liv i Kina mest av alla. Ulf Lundel - Jack. Dan Brown - Änglar och Demoner. + några andra böcker som jag inte läser så mkt.
Erus Hur bra är den?
Det andra könet av - Simone de Beauvoir
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
broed__ Hur intressant och bra är den?
Victoria F24 Vet inte riktigt än (bara läst 50 sidor). Jag tycker husomhaver att du skall läsa den!
Den ryska revolutioen - Richard Pipes
sen stavar jag fel också, Den ryska revolutionen - Richard Pipes
Negus - Majestic Tradition of Ethiopia av Miguel F. Brooks
7 words of Love: "JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE" HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI
broed__ Självklart ska jag läsa den, den står och väntar på mig i bokhyllan hemma. :)
Victoria F24 tycker i stort sätt alla människor skall läsa den boken "man föds inte till kvinna, man blir det." Är väl det kändaste citatet? ;)
broed__ Det var därför jag köpte den efter som jag också tycker att det är en "måste-bok". :)
Paulo coelho - djävulen och fröken prym..
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Läser just nu Kylie Fitzpatricks bok Gobelängen . "När Madeleines mor dör lämnar hon efter sig en mycket gammal dagbok, skriven på latin av en talangfull brodös vid det medeltida engelska hovet. Dagboken berättar historien om den välkända Bayeuxtapetens dolda budskap. För bearbeta sorgen efter moderns plötsliga död ger sig Madeleine i kast med översättningen av den fängslande och unika texten. När hon väl har börjat får hon svårt att sluta, och ju längre in i dagboken hon kommer desto mer fascinerande blir berättelsen."
Folke letar efter gud
rapperted.se
Isabel Allende - Eva Luna
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
nu läses pygmalion...
White Trash av John King.
Siddhartha av Herman Hesse. Den är bra, och jag antar att det är en sån bok som man borde ha läst.
"5 små grisar" Av Agatha Christie. Älskar hennes böcker!
I cirkelns mitt av Dan Brown.
blodiga lakan och tapetrullar.
reefer madness
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Apelsinmannen av Birgitta Stenberg fortsättningen på Kärlek i Europa
JA'SOUNDFESTIVAL
idyll. filmen (tv-film) är helt ok. jon voight i huvudrollen. om du vill ha storyn i annan form. jag älskar också boken.. =)
Born to run - Stephen Kenson Första delen i en Shadowrun triologi.
"Vi är inte utvecklingsstörda, vi är bara människor som störs av utvecklingen."
Mmmm ska sätta tänderna i Carl-Johan Vallgrens Dokument Rörande Spelaren Rubashov nu.. Har höga förväntningar då jag älskade Den Vidunderliga Kärlekens Historia, lätt en av de absolut bästa böcker jag läst..
Hon går genom tavlan ut ur bilden Och det är inte bra.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
The Zombie survival guide - Max Brooks
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.
The Zombie Survival Guide, fett! Den är grym!
"Vi är inte utvecklingsstörda, vi är bara människor som störs av utvecklingen."
Nu läser jag Byt liv med mig med av Adele Parks.