I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-08-13 08:00

Wedding Crashers

Kul film! Owen Wilson och Vince Vaughn är grymt bra i denna komedi. Ganska simpel men jag skratta så jag höll på att dö så antar att det fyllde sitt syfte som komedi.

I can kick you.
Higher than you can kick me.

2005-08-16 00:13
Jag verkar vara den enda som inte tyckte att den var genomrolig. Visst skrattade jag lite då och då men den var inte så lustig att jag vill se den igen.
Skämten var lite konstiga.. eller skämt och skämt.

Och sedan förstod jag inte varför man måste visa 4 minuter där de bara går på olika bröllop. Det var bara drygt.
What we do in life echos in eternity.

2005-08-16 02:49
ganska simpel komedi, men vafan, vilken komedi är inte simpel nu förtiden?

den bäst när de bara crashade bröllop, sen när de höll på och lallarunt och snacka drit var väll inte spc. nyskapande. fan han som var grunaren av wedding crashing var ju skitbra (vad är det.. will ferrow?), "who the FUCK are you, and what the FUCK are you doing at my house?"
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!

2005-08-16 02:51
Förvånande rolig faktist
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101