Simpsonfigur kommer ut ur garderoben [SPOILER numera]
http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0 ,1082,63762470_640__,00.html Vem kan det vara? Smithers skulle ju vara lite tråkigt, det har man ju alltid "vetat".
Jag är trött på ert smussel och snusk. Det enda ni tänker på är fruntimmer, makt och pengar. Fy fan. Jag ska bort från er allihop och den här jävla båten. Och det redan i Åbo.
Jag är trött på ert smussel och snusk. Det enda ni tänker på är fruntimmer, makt och pengar. Fy fan. Jag ska bort från er allihop och den här jävla båten. Och det redan i Åbo.
...eller bartendern JOE.
Katherine the Great died while attempting to have a horse lowered onto her for sex. I merely sprained my back.
:) Aftonbladet har ju alltid haft koll på saker och ting.
Burns medhjälpare Smithers eller bartendern Joe.
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
jag såg det på text tv.. som ni andra redan påpekat så var ju "Joe" lite kul.. de snackar om giftermål så det kan (tyvärr) inte vara Millhouse :( Smithers vore väl annars ingen jättechock.. fast kanske för uppenbart.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Bara jag som tror att det är den överlevande
tvillingen ?
10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Willie hade varit väldigt kul.
Wille the groundskeeper - scotsman from the old gaylands :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
smithers är ju ganska uppenbar så det skulle vara väldigt tråkigt, men när de säger komma ut ur garedroben menar de att vi kommer att se det eller att karaktären kommer att erkänna. Om det är så att vi (tittarna) ska se det så kan man ju räkna bort smithers, en del tyder ju på att Moe e lite gay men eftersom han är kär i Marge så kanske han är Bi. T.ex i avsnittet "Homer's Phobia" (Nr 15 i säsong 8) där han tror att bart är Gay för att han umgås med en person som är gay (de umgås bara som kompisar dock) och för att få honom Hetero så ska de ut och jaga. Där är moe helt emot Gay och tycker att denna person är vidirg (personen heter john), men i slutet av avsnittet blir de räddade av John och då säger moe (de har gömt sig under ett badkar): "Barney:"Is it alright to come out now, Mr. Gay Man?" Moe:"Yeah, we'll do anything. Anything! " med extra betoning på det sista anything. Men troligast är väl kanske att de låter någon helt oväntad erkänna
Jag skulle säga Skinner om han inte var en sån morsgris.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
juste glömde att säga, John och Smithers är typ ihop i avsnitte jag nämnde ovan... Filbunke: dom säger ju att en person ska komma ut och att giftermål mellan samma kön ska bli tillåtet det måste ju inte betyda att dessa två saker hör ihop
groundkeeper willy
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
killen: ahh läste snabbt imorse fick för mej att det var sammansvetsat.. men millhouse är bög oavsett vad folk säger..
Milhouse är inte homo. Han är en G.A.G.F.I.
millhouse kan det inte vara! han är ju tokkär i lisa FFS
"I lay chicks like mother goose"
Patty tippar jag på. Eller så är det nån helt oväntad.
Redline!
Jag tror Kent Brockman eller Krusty, haha.
Mc_Kiprono: Jag vet.. men han är homo ändå..
kanske Professor Frink gifter sig med prästen Lovejoy? :)
Jag tror Duffman eller Disco Stu...eller han med gadden.
Fleppo2: hahaha aaa fan duffman skulle va klockren...eller McBain, men ingen av dem är med särskilt mkt
Fast serietidningskillen ligger rätt högt också, eller flanders.
Det är säkert homer som går och blir homer-sexual.
I'm back!
ah...men om jag gnuggar mig i det gamla simpsonsskägget och försöker minnas lite saker så kommer jag bestämt ihåg att det i ett avsnitt är nån form av prideparad alternativt pridevagn som rullar genom stadens gator med 2 stycken "anonyma" homosexuella, varav en rätt tydligt är patty. så min gissning är att det blir hon...eller sjökaptenen ;)
Sjökaptenen är ju f ö redan gay. Det har han sagt i ett avsnitt. Eller rättare sagt, han är bara gay ute till sjöss (minns inte den exakta formuleringen för tillfället). Även Smithers och Rod är starka kandidater till att vara gay (de har väl i praktiskt taget gjort allt utom att säga det rakt ut).
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Evolution P20 hehe såg det igår, s14 e12 tror jag det är.. det är när dom är på någon manet-festival, och flanders inte har någon att dansa med. eftersom att det komemr vara ett homo-äktenskap så är ju smithers förmodligen den ena, annars måste dom ju 2 simpsons figurer komma ut. att smithers är fruktkacka är väll ingen nyhet
asiwouldsay AHB AHB
Jag tror att Troy McClure kommer att komma ut ur garderoben
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden." Cobra angående onani
Sen skådespelaren som gör rösten till Troy McClure och Linonel Hutz dog har de karaktärerna försvunnit, så Troy är utesluten.
Thou shalt not make som noise for Detroit
hoppas det är mormon grannen,, flenders eller vad fan han heter.
ja alla vet att smithers är bög men han har ändå inte gått ut med det offentligt :) jäävligt tråkigt om det nu är smithers som "kommer ut"´ Annars tycker jag fan Flanders är en het kandidat. Hans fru är död, han är allmänt fjollig och han har en MUSTASCH FFS :P
hans moleman är inte helt omöjlig heller :)
Evolution P20 hehe...njae, han tar ju bilder av patty & selma och säger "this will serve me well on those lonely nights at sea" så han är inte gay. han fotar även nån annan chick i det avsnittet. det du tänker på är väl när han har med en massa porr på båten - This will keep my men from resorting to homosexuality...for 5 seconds - Look who's talking ;)
patty & selma = incest-lebb ACTION
men vafan det kan ju inte vara flanders...han som är så kristen och konservativ. fast å andra sidan så kanske det är just det som blir en liten twist...den som lever får se
Han som spelar Troy är väl död, så det lär ju inte vara han, och han har ju också sagt att det vore bättre att han vore gay än att han tänder på fiskar. Patty är gay. Smithers är nästan helt öppet gay. Ned är ju extremt homofobisk ("No foot-longs!"), så det skulle vara kul. Comicbook Store Guy har ju dejtat Krabaple (jag har iiiingen aning om hur det stavas :)), men hon känns som hon skulle kunna bli gay. lumax Jag tyckte iofs att de två sista avsnitten (Bart-mangled Banner och Fraudcast News) var jävligt vassa, och inledande Treehouse of Horror är den bästa sedan den första. Co-Dependents Day var ju också jävligt bra och obehaglig nästan. Fast annars var det inte en så jävla bra säsong... många bra skämt, men sällan relaterade till själva avsnitten (typ The Incredible Hulk Melon-baller, som jag fortfarande asgarvar åt). En del bra idéer med nästan pinsamt dåliga slut (The Way We Were'nt som bästa exempel på det) också.
Ah! Lenny! Det MÅSTE vara Lenny!
Eksem P21 han har ju dejtat skinners morsa också :) tror nästan på din teori om lenny, han verkar ju ganska tänd på carl så...vem vet!
Demento Att han tar bilder av Patty och Selma snarare förstärker än eliminerar ryktet att han är gay ;) Det var f ö inte det jag tänkte jag på. Han säger nåt i stil med att han inte sysslar med "sådant, only on the see" eller liknande.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Jämnför Simpsons med dom 4 säsongerna Futurama som gjordes, och se vilka som stått för mest kvalite- simpsons är ju fruktansvärt mycket bättre än futurama, även om dom senaste säsongerna har varit lite so-so. jämför dom fyra första säsongerna av simpsons med dom fyra första av futurama, om du inte inser att simpsons är bättre efter det så...har du fel :) det enda sköna med att dom la ner futurama tidigt var att dom kunde göra ett jävligt härligt sista avsnitt.
Hangaround
2004-07-29 06:45
måste hålla med lumax om att Futurama slår Simpsons på fingrarna.
Patty. Står t o m i Aftonbladet numera.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Faaaaaaaan... jag var tvungen att klicka. Jag ville inte veta än
Better active today than radioactive tomorrow
Ahh, om ni kikar där uppe, 04-07-28 15:53, så ser ni att Simpsonskungen har slagit till igen. Nu ska jag bara luta mig tillbaka och njuta av min gudomliga vishet. Props till alla andra som var inne på samma spår som jag.
Redline!
Skivsamlare
2004-07-30 13:50
vadå överlevande tvillingen? har selma/thelma eller vad hon hette dött?
fair enough..
Vem är Bartendern JOE! Era idioter han heter MOE! Milhouse pappa lär vara gay!
stallion: Det stod Bartendern Joe i Aftonbladet, och därför säger så många det här. Det är isåfall han som skrivit artikeln i aftonbladet som är idiot.
Redline!
jag tror jabba the fat (comic book guy)
(,_____(ò_Ó)____,) this big