tips till dom som gillar skräckspel såhär under halloween tider: Amnesia - the dark descent. läskigaste spelet som någonsin gjorts... har spelat endel. har inte vågat fortsätta på det här.. Läskigaste? Jag spelade ut det, hoppade till någon enstaka gång när man hade någon snubbe bakom sig, och då är jag ändå lättskrämd.
OnT:
Diablo 2 - PC
Perfect Dark - N64
Dragon Age: Origins - PC
Pokémon Red - Gameboy
Pokémon Silver - Gameboy
Crash Bandicot 1 - Playstation
Crash Bandicot 2 - Playstation
Gran Turismo 2 - Playstation
Final Fantasy IX - Playstation
Starcraft (för att kampanjerna är så underbara) - PC
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
niickees P18 kanske inte e det... har som sagt inte vågat spela så jätte långt. såg massa reviews när folk sprang å gömde sig å grejjer oc hläste massa o så innan.. gick om kring o var svinnojjig om var jag skulle gömma mig och när han skulle börja jaga mig hela tiden sen palla jag inte nojjan..
final fantasy 8 (BÄST BÄST BÄST 7an kan dö i en eld) cs dota age of empires 2 max payne bomberman 64 commandos 2 gta : vice city super mario 64 ssx tricky
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
En hel del nostalgi på mina listor. Var tvungen att göra en separat för multipleyer / co-op spel...Single player Heimdall (Amiga) Champions of Krynn (Amiga) Mean streets (Atari) Star control 2 (PC) Monkey Island 2 (Amiga) Larry II (PC) Gobliiins (Amiga) Space Quest 3 (PC) Def Jam Fight For NY (PS2) Colonization (PC)Multi player Rampart (PC) Bubble Bobble (Atari) Dogs of war (Amiga) Winter games (C64) Oil imperium (Amiga) Ports of call (Amiga) Gears of war (xbox 360) Mortal Kombat II (SNES) California Games (C 64) Wii Sports (Wii)
King Schlong - Up in bitches asses like a thong...
Det här är nog de spel jag absolut fastnat mest för o.s.v, här är Blades Of Steel o.s.v ej inräknade då Sportspel skulle exkluderas : ) Final Fantasy 7 (PS) Quake 2 (PC) F-Zero (SNES) Tekken 2 (PS) North & South (NES) Grim Fandango (PC) MEGA MAN 1 (NES) TMHT (NES) Pokemon (GBA)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Resident Evil 4 är det bästa Resident Evil, det är bara så
http://www.aktivdemokrati.se/
Producent
2010-11-13 07:59
1. Zelda-serien (kunde inte bestämma mig, så fick bli hela serien) 2. Okami 3. Silent Hill 3 4. Resident Evil 4 5. Worms 2 6. Chrono Trigger 7. Final Fantasy III 8. Super Smash Brothers Brawl 9. Sim City 4 10. Metal Gear Solid - The Twin Snakes Sjuuuukt svårt att bestämma sig alltså. Men gick baserat på upplevelse som alla andra. Orkade dock inte dela upp det i SP/MP.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Okami ja, det ska ju lätt in listan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
OJ OJ OJ! Då ska vi se sa den blinde till den döve. 1. Counter Strike; Har nötat det här spelet i många år, dock inte nu längre och oj vad man har suttit uppe på nätterna, på LAN, på Gibb, ta mig fan vilket bra lir det är. 2. Battlefield 1942 Desert Combat(Mod); Hela min högstadieklass, bland killarna, vart helt frälsta när den här modden släpptes till kanske historiens bästa shooter-spel. 3. Unreal Tournament; Började med att far min visade detta och bror min, som är 14 år äldre. Många timmar spenderades framför det här totalt brutala slaktar liret. Skjut på allt som rör sig. 4. Tony Hawk Pro Skater 4; Nuff said. 5. Max Payne 1; Bullet time var ett virtuellt stånd. FY FAN! Skallen står still här. Återkommer med 5 nya senare.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Ingen speciell ordning: Cs - pc Dota - pc HoN - pc Goldeneye - n64 SSBM - gamecube Diablo 2 - pc Mafia 2 - pc
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Metal Gear Solid 3 - Snake Eater Avslutningen mellan Snake och Boss är nog det mest episka jag har spelat. Metal Gear-serien (PS, inte NES) är annars min absoluta favoritserie och jag skulle nog kunna lista varje spel individuellt på en sån här lista. Zelda En av de bästa spelserierna som existerar (synd att mitt spelande fick ett abrupt slut i och med Wii). Den bästa upplevelsen är svår att bestämma. A Link To The Past var det första jag klarade och det jag förmodligen håller som favoriten i serien än idag. Men Twilight Princess var överraskande bra, snyggt (det snyggaste) och framför allt lite härligt mörkare än övriga Zeldaspel. Och Ocarina of Time spelade jag för första gången för 2-3 år sedan och då, sådär 10 år efter release, insåg jag storheten i det spelet. Civilization-serien Farsan visade mig serien när jag var runt 12-13 har jag för mig och jag fastnade direkt. One more turn...Duke Nukem 3D Hade förvisso spelat Doom en del innan och testat Wolfenstein, men det här var snäppet bättre. Förmodligen hade åldern ett del att göra med hur kul det var men minnena är trevliga.Super Mario Bros. 3 Ett stort steg i Super Marios utveckling. Super Mario 2 är inte så bra (kan bero på att det inte är ett äkta Super Mario-spel) och här kom en värdig uppföljare. Dessutom kunde Mario förvandlas till tvättbjörn, groda och en massa annat roligt. Och så fick man välja ordningen på banorna själv och om man ville gå omvägar för att hitta warp zones och tillbehör. Och sen kom Super Mario World och bjöd på mer av allt.God of War Går inte att välja ett spel. Alla spel hänger ihop. Köpte de två första som platinum då jag av någon anledning lyckats missa det här. Kratos är en annorlunda protagonist. Han gör som han vill och det kanske inte alltid är rätt. Men just att han är så inställd på det han gör och inte låter något eller någon stå i vägen är det som gör honom så unik. Resan in i grekisk mytologi är intressant, miljöerna grymma och så är ju spelen bland det snyggaste som gjorts till såväl PS2 som PS3. Prince of Persia - Sands of Time Skön story, mystisk stämning, fighter blandat med problemlösning och akrobatik. Om man bara hade hört vad de sa... Synd att de inte lyckats upprepa succén sedan dess.Call of Duty - Modern Warfare Förmodligen det snyggaste och definitivt det bästa CoD-spelet. Bra story med blandade uppdrag. Hur episkt var inte Tjernobyl? Känns lite som det sista riktigt bra CoD-spelet. Sedan dess blev hypen för stor och efterföljarna har varit för korta och nästan enbart inriktade på multiplayer. En multiplayer där utvecklarna fått hybris och vägrat betatesta spelen ordentligt och drivit bort från kärnan i vad som mp i MW så bra. Spelen är inte dåliga men långt ifrån lika bra som MW.Assassins Creed II Man hade förhoppningar om att de skulle åtgärda allt som inte funkade i ettan. Frågan var bara hur de skulle lyckas. Idén och mekaniken var ju jätteintressanta liksom grundstoryn men det är inget värt när spelet blir repetetivt. Men Ubisoft lyckades briljant. Frågan om vems värld man egentligen befinner sig i - Ezios eller Desmonds - ger i sig en dimension där man känner att hela äventyret man just nu spelar sig igenom har en ännu högre betydelse. Allt är ett stort mysterium som ger lite Half-life-känsla. Och så är spelet grymt snyggt och detaljrikt. Half-Life 2 Jag var inget större fan av Half-Life egentligen. Att hoppa runt i en annan dimension, som dessutom var ful, halva spelet var bara tråkigt. Vilken tur att de plockade bort den delen i tvåan. Känslan av att vara jagad och kraftigt underbeväpnad (till skillnad från alla andra spel där du ensam plöjer ner en hel armé) samtidigt som du själv är på jakt efter sanning och frihet fick adrenalinet att pumpa. Spelet hade en autentisk känsla som jag aldrig upplevt tidigare och sällan därefter. Minns speciellt jakten i sumpmarkerna och i bergen och känslan när man närmade sig det jättehöga huset framåt slutet av spelet. Shadow of the colossus Jag kan inte räkna, men det här måste vara med. Vem bryr sig om storyn, det här är riktigt snygg och originellt. Kontrollen var lite ovan men man vande sig snabbt. Varje fight kan enbart beskrivas som episka (jag känner att jag urvattnat begreppet). När man tänker efter finns en drös spel som bubblare. Hur många NES- och SNES-spel platsar inte på den här listan exempelvis?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
1. James Bond: GoldenEye (N64) Kommentar överflödig, kungen av spel. Hade allt man kunde kräva av en shooter och tog allting till perfektion.2. Age of Empires 2: The age of kings (PC) Tidernas bästa strategispel, vågar knappt tänka på hur många timmar man la på denna klassiker i yngre dar.3. Defence of the Ancients - DotA (PC) Gissningsvis har jag spelat över 500-600 matcher om man räknar in HoN. Började lira när det först kom och blev frälst. Tar strategiskt tänkande och teamplay till en helt ny nivå.4. Half-Life (PC) Jag var trollbunden av storyn och de underbara skräckmomenten, vilket spel det var. SC och hela moddingcommunityn gjorde inte saken sämre.5. Street Fighter 2 (PS2) Spelas mycket än idag, fruktansvärt nostalgiskt och underbart fightingspel. Nöttes med bröderna.6. C&C: Tiberian Sun (PC) Tog över efter AoE2 för min del. Älskade verkligen spelet och tar fram det än idag. Stark anhängare av NOD. Kunde tagit med Red Alert i listan också, men valde detta.7. Resident Evil (PS1). Ja vad ska man säga, jag var livrädd och fruktansvärt underhållen på samma gång.8. Diablo 2 (PC) Kommentarer överflödiga.9. Dragon Age: Origins (PC) Linjärt och PK, men ack så underbart. Blev ett med storyn.10. Fallout 2 (PC) Kunde lika gärna legat top 5, men kom på det först nu. Älskar 1an också men tvåan är speciell. Underbart sjuk och flexibel story. Perfekta dialogmöjligheter och miljöer. hela stämningen är top notch! Säkert glömt 100 spel...
1. Little big Adventure 1 & 2, jag sätter båda på topp, så mycket nostalgi, så mycket fantasi och så fantastiskt. 2. Baldurs Gate II - Shadows of Amn, världens bästa RPG, någonsin hand's down. 3. Golden Eye 64, jag hade aldrig ett 64 själv men har trots det nött ett antal svettiga timmar sen jag var nio år gammal med spelet, kung action. 4. Dragon Age: Origins, världens näst bästa RPG nuff said. 5. World Of Warcraft, kommer fortfarande ihåg betan när man bara sprang runt och upptäckte allt, så ballt, så härlig design. 6. Heroes of might and magic 2, det bästa i serien hands down, mysig grafik härligt med bra flerspelarläge på en dator osv. 7. Mafia II, gudalik story, förvisso lite kort men vilken insats från skådespelarna bakom mikrofonerna, grymt. 8. Diablo II, första spelet jag verkligen var ute på nätet med, grymt spel som aldrig tog slut. 9. Atlantis, sitta och lösa pussel med farsan, systern, morsan.. good memories. 10. Command and Conquer, kanske inte det bästa strategispelet, men det jag har starkast minnen ifrån. När Kane kommer in och skjuter killen i huvudet, och Commandon som jag på den tiden tyckte var asball när han sa "I have a present for you".
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
aa damnit stryk mitt WoW och sätt dit Halo både med tanke på att jag glömde det och att det främst var single player spel. Har spelat igenom den serien co-op enbart och det finns fasen inget bättre till konsol.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Ingen ordning: Half life 1&2 (PC) Perfect Dark (N64) Modern warfare 1&2 (PC) Neverwinter nights (PC) Max Payne (PC) Warhammer online (PC) Elder Scrolls Oblivion (PC) Black & White 1 (PC)
Monkey Island spelen med såklart, främst 3:an
Alan Wake! Satan vad grymt det var när man spelade igenom första gången. Det var allt jag hade att komma med just nu :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.