I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Xbox 360/PS3] Skate 3

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2010-04-24 06:29
Sellish: yes blir 4 spel :) 2spel per spel så att säga :)

Nej du kan glitcha dig utanför brus zonerna relativt simpelt :) Är bara åka igenom dom efter det
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2010-04-26 22:40
hur fan glitchar du dig igenom "bruszonerna"?
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2010-04-26 23:37
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-27 11:17
Väldigt väldigt simpelt :)

fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2010-04-27 21:28
Måste man ha alla dem där objekten?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2010-04-28 03:45
Alla objekten? Du gör bara samma saker han gör i videon sen är det klart :)

Vänta tills det är 2 sec kvar ungefär sen skapar du en private online match, sen när den börjar gå igång så spammar du bara mitten knappen lite sen är det klart typ

Dieallot

2010-04-28 15:53
Ska prövas snart!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2010-04-28 17:11
Det är skitsimpelt :) men du måste göra det innan tiden går ut varje gång för att det ska funka :)

Dieallot

2010-04-28 19:56
Funkade perfekt, lite lol att nästan alla ställen utanför så ramlar man in i marken o försvinner, men de förstår man

2010-04-29 16:34
Mjo men delarna utanför ser mycket intressantare ut än den tråkiga demo zonen :(

Dock är det ju så att om man ser något som ser asnice att tricka på så trillar man genom marken, kommer fan bli rädd för att göra det i full versionen ><

Dieallot

2010-04-29 16:38
Dock är det ju så att om man ser något som ser asnice att tricka på så trillar man genom marken, kommer fan bli rädd för att göra det i full versionen ><

- word

Den polen man ramlar vid, han gör de vid videon också, ser jävligt najs ut, blev galen när ja ramlade

2010-05-06 22:19
Nu har man förbokat de, släpps 13maj (står de på games hemsida, medans de står 14maj på demot, förvirrande), kommer bli najs

2010-05-06 23:39
Gamestop rövknullade inte folk totalt iaf, gillar deras spel som inte funkar. Gick ifrån 1 sida till 6...

faen

Dieallot

2010-05-10 16:45
Va menar due?

Nu blir ja ju förvirrad, på skate 3 demot ska de släppas den 14, gamestop den 13, game den 12, nån som sitter på riktig information?

2010-05-11 03:25
haha antar 13 om gamestop säger det bara dra dit då :P

Dom utökad ju vilka spel som inte funkar att boka med från 1 sida till 6 sidor :P lite skit men har mitt bokat nu :) måste bara hitta ett till spel som funkar att byta så jag har red dead också

Dieallot

2010-05-11 14:23
Fick det idag, blir bara tidigare, har bara sett introt o ser redan lovande ut!
Rappare

2010-05-11 18:52
doggson
Vilken konsol snackar vi nu? PS3 eller 360? För sitter med ett sprillans Mass Effect 2, inte ens öppnat och ja menar det borde ju funka. Sitter på ett Dantes Inferno också!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2010-05-12 07:37
Since: http://www.gamestop.se/pdf/Exclusion_SE.pdf Där har du listan antar dock att ME2 och DI borde funka :)

Sellish P14: Kör du på boxen eller? kan ju hojta till om du är sugen på lite random gejmande :) min coop partner drar iväg senare idag så då får jag sitta ensam tills på lördag med skate :)

Dieallot

2010-05-12 13:52
Såg verkligen framemot att få spela Skate 3 idag men eftersom posten i sverige verkligen är underbar så ligger mitt spel fortfarande nere i stockholm :)
Död åt alla
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-12 15:44
Japp ja kör på boxen!

Hmm, har redan sålt en miljon brädor, klarat sista tävlingen, nu då? får väl bli lite live, fast dock krånglar spelet o vägrar starta nu

2010-05-12 17:09
Sådär, då har man köpt en hela Cpt Morgan o ett par vato-chinos,
nu ska ja hem o plöja skate 3 så inni helvete..
Rappare

2010-05-13 21:31
Sellish P14
Alla Hall Of Meat, Alla Lot, Alla own the spot, alla races, alla team challenges också ;)

Gick sjukt fort att få 1 000 000 sålda brädor. Lite tråkigt faktiskt. Hade sett fler Trasher och Skatemag-utmaningar
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2010-05-14 12:28
någon som vet hur man gör när man kör own the lot i den röda skateparken och man ska "360 flip a boob" ? får fan inte till det :/
http://www.myspace.com/loosecannonbv

2010-05-14 12:33
^^bara o göra en 3flip på en av de där röda bumpsen som ser ut som pattar.

2010-05-14 16:33
asså jag gör en 360 och en flip på dom men även fast jag gör det så blir den inte "grön" :/

2010-05-14 16:44
alltså en 360flip, inte en 360 OCH en kickflip..?

2010-05-14 17:52
men vafan testade ju det också, aja får försöka lite mer

2010-05-14 17:59
Finns det något whoa team ännu?
mhm
Rappare

2010-05-15 00:10
Sjukt kort spel

2010-05-15 15:02
Sjukt kort spel

Skate spelen är av den typen som har typ oändlig med gameplay fun för mig. Eller ah, jag typ spelar sönder dem ett tag sen tröttnar jag och nån månad senare är det precis lika kul igen att bara skatea omkring, även om jag gjort de flesta challenges och låst upp det jag vill låsa upp.

Från vad man har läst på kotaku osv så kan det här möjligtvis vara det sista Skate spelet för den här generationens konsoller. Vilket känns lagom eftersom de inte verkar lägga till så mycket nytt längre för varje iteration. Så det blir till att spara Skate 3 i samlingen.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-05-15 18:32
Misstänkte att det var kort. Lirade fem timmar igår och uppdragen är nästan slut. Jag hade hoppats på en twist så det bumpar ner fullt med nya photo/film challange, men det verkar som att så inte är fallet.

Måste dock skickat ut props för introt. Tvåan hade det dödliga introt, trean var fan bra det också.
Keep crushin'!

2010-05-16 04:13
Dom snackar ju om skate serien som en triologi och detta är det naturliga avslutet, man är på topp och startar sin egna skit för att sälja ut som Tony hawk.

Dieallot

2010-05-16 10:20
Alla Hall Of Meat, Alla Lot, Alla own the spot, alla races, alla team challenges också ;)

- De bearbetas, klarade av ALLT som gick att klara av på tvåan, blir att göra detsamma på trean (y)

Måste dock skickat ut props för introt. Tvåan hade det dödliga introt, trean var fan bra det också.

- Word!

Har ett online team som heter Flipnation, så om ni ser oss hojta till!

2010-05-16 13:21
FAN FAN FAN, jag lyckas tammefan inte få till ett 5 k's trick på OTL på maloof rampen,
allt annat är faan kirrat. Blir vansinnig.

2010-05-18 00:25
Kul att alla Deathrace var över på 20 minuter... Känns jävligt lovande, synd att polaren är för jävla kass så fick köra om 2 av dom 4 gångern då jag fick Killed it på båda och han kom sist...

Dieallot
Rappare

2010-05-18 13:33
Sellish P14
Nån chans att man kan få joina teamet? Du lirar väl på boxen och alla mina polare sitter på PS3 :P

2010-05-18 16:28
Jag lirar på boxen!

Vad är din gametag? =)

2010-05-18 16:58
Vi söker gärna någon som kan bygga parker! Hehe
Rappare

2010-05-18 19:11
Sellish bubbebenji är gametagen! Kan ge parkbyggandet ett försök!

2010-08-18 22:36
Mongo uppning kanske, men nu kan man ladda ner lite dlc
gratis om man klickade in den där koden om man köpte det nytt.
Finns inte på psn, man hittar det via ingame-butiken.

2010-08-18 22:45
De finns en nattstad typ, gratis, den va fet
Poet

2010-08-19 09:57
Kunde väl gissa på det eftersom spelet blev sålt, sämre än Skate 2 så pallade inte
I.C.T.W
Ill be heading out soon