[Xbox 360/PS3] Skate 3
Någon som vet nåt om release date, när man kan förboka osv? Är riktigt taggad på del 3, hoppas att dem inte har lika mycke glitchar, finns ju för många på tvåan! Gillar att dem har koncentrerat på teams och claner och sånt! Vad tycker ni?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
gör coola saker hela dagarna
Jag hoppas de inte råkat ut för Tony Hawk sjukan bara. Jag menar en stort stenbrott. usch. O andra sidan, så måste man ju inte skejta där.. Jag spelar Skate 2 jävligt random, glider bara runt o försöker åka snyggt & realistiskt. Har en väldans avslappnande effekt på mig. väldigt feng shue... Hur som helst är jag sjukt peppad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tror inte det blir någon Tony Hawk syndrom, skillnaden mellan Skate och Skate 2 var enbart positiva och realismen finns kvar. Men helt klart, mina förväntningar på 3an är fan enorma. Det var riktigt fet musik i Skate 2, fanns knappt något svagt spår och spellistan var enorm. Går att förhandsboka på Gamestop. Jag kastade in mitt Opertion Flashpoint och Mirros Edge så får jag det för en krona. Två skitspel f.ö.
Keep crushin'!
Operation flashpoint är ju dock allt annat än ett skitspel ;) Kommer tjacka på releasedagen om jag fortfarande är hemma
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Mja Doggson, jag lirar inte ute på Live - Vilket i sin tur gör spelet väldigt kort. Men lirar man live så är det säkert kickass. Har du sett Fable 3 bilderna kompis? :)
Keep crushin'!
Stizze P25: Operation flashpoint med 2-3 polare = grymt kul :) Älskar coop spel så :) Hatar Peter molyneux så jag vill inte titta på fable 3 :P kommer och bashar det när tråden kommer upp dock ;)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Tänker skaffa spelet, inte direkt hypad dock då jag inte ens spelat klart 2an, men jag har åkt skateboard i 11 år så jag känner mig tvingad att ha alla spel.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Mja Doggson, jag lirar inte ute på Live - Vilket i sin tur gör spelet väldigt kort. Men lirar man live så är det säkert kickass. - Live är riktigt roligt, dock så glitchar alla och gör överfeta saker, men då glitchar man tillbaks o vinner och har sig!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Går att förhandsboka på Gamestop. Jag kastade in mitt Opertion Flashpoint och Mirros Edge så får jag det för en krona. Två skitspel f.ö. - Kan man byta in två spel och få det för en krona på gamestop?
Hittar ingen sån info
Förlåt för dubbelpost
fan,såg nyaste trailern nyss på gametrailers, inte kollat ngn annan innan som vet inte om de visats tidigare, men iaf. på den nya så ser man ingame bilder, och den översköna kamera vinklen e bytt ju?
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Blir att förboka nu i helgen, tittar på alla trailers jag hittar, finns dock inte så mycke
Skivsamlare
2010-02-18 09:42
Wohoo, hardcore mode, nytt för trean.Hardcore mode is the end all be all skateboarding experience, it is not only super realistic, but its just super hard as well. We have to re-learn to skate all over again. You have to do your approach to rails and ledges completely different now because we no longer have any grind assist. Popping high is hard as well, mostly you pop low and end up screwing up tricks because of it. You can even bail on kickflips...
fair enough..
Jag gillar inte direkt vad jag ser, tycker inte 2:an var speciellt mycket bättre än 1:an.. tycker det borde satsa på: 1. Mindre färgglada overkliga spots 2. Årstider? Ni som åkt vet känslan! 3. Dygns-variation? De flesta spel ser jävligt snygga ut i mörker tack vare dagens grafikmotorer, grym stämningshöjare 4. fuck open world, fokusera på att göra spotsen mer detaljerade, vissa områden i tidigare spel ser ju ut att vara uppkastade på några minuter... typ drag n drop dev De borde titta lite mer på streetskate-filmer (411 etc) och mindre på THPS/ESPN. Ja, jag tycker det är så mycket de kan lägga till och tuna i sina uppföljare.. Men nu verkar det som EA's affärsidé börjar visa sig : Små uppgraderingar, desperata features som verkar intressanta men knappt tillför något utöver tidigare spel i samma serie. Mjölka konsumenterna på pengar men håll kostnaderna nere FUCK EA :(
poorks P25: håller med dig helt och hållet angående dom 4 punkterna, det skulle fan kunna göra spelet extra extra kryddigt!
gör coola saker hela dagarna
14 maj!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Hardcore mode verkar underbart, har ja råd blir det att skaffa på release!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Ska förboka det DIREKT när ja får pengar, o skulle fått pengar idag men får alla pengar nästa vecka, fyfan vad najs de blir!
Har skejtat / hängt på scenen i 15 år snart, jag skaffar på release även om de så skulle stoppa in både Bam Margera & Ryan Sheckler i spelet.. nästan.
Jag vill ha demon nu!!! Någon som vet hur lång tid d brukar ta innan man kan ladda ner nya demos utan att ha gold?
Så sexigt med darkslides <3
Är rätt besviken faktiskt, hardcore mode var inte så bra som jag trodde det skulle vara, och att köra med vanliga low kameran med hardcoremode blir bara fail och high kameran är oskön och saknar känsla :/ Kommer såklart skaffa spelet ändå, men förmodligen inte på release.
jo, det blir ju day 1 köp, bara för nya curbs o kläder, men hardcore mode.. man ska väl fan inte kunna dra nollie heel bs nosebluntslide utför en 14 trapp på första försöket om det är hc..?
Blev lite besviken, mest på hardcore, dock ska ja förboka de nu i veckan, får pengar o allt, jävligt taggad, My name is Earl gubben är med, genealiskt
Skate är enda skateboardserien som duger nu när tony hawk verkligen gått åt helvete, mer än tidigare. Blir köp dag ett. och fuck yes, svenskt tangentbord.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Tony hawk va ju tyngaste, eller de va roligt hur lätt de spelet var men storyn va ju bättre än på skate enligt mig!
Ja, ungefär som ditt användarnamn! - Yea!
Tyngaste? Tony hawk serien funkade fram tills Project 8, där gick det riktigt åt helvete.
Tony Hawk serien dog efter thug 2...
geezes, TH serien sköt ihjäl sig efter 3:an. Fookin jackass crazyness.
Nån som har satt en darkslide ännu? Underflip va ganska ballt tycker jag!
"satt en", imo är det ju lättare än vanliga grinds, han lägger ju rätt sig automatiskt :( T om på hardcore är det relativt simple. 3 flips o laserflips är det enda som blivit svårt med hc grejen, vad jag märkt..
Har du suttit en? Hur fan gör man, har försökt jävla massa, funkar inte, prövat med kickflips o försöka landa upp o ner, går inge bra
Nu satt ja, va ju för lätt
jepp, ba o hålla in R1 / right trigger.
sätter 95% av alla darkslides jag försöker mig på, tyckte det var fittjobbigt i början sen inser man hur simpelt det är. Såg att Gamestop kör sin byt in 2 spel betala en hundring för både det här och red dead så kanske ska passa på. 200kr för 2 värda spel är fan göddans
Är inte deras "gamla spel" relativt nya? Det brukar vara pissdåliga affärer man gör när man byter in 2spel plus 100kr för ett nytt. Jag ser fan mest framemot musiktracket i Skate 3. Var sjukt jävla bra musik i Skate 2. Galet mycket Stones Throw saker, det uppskattas i spel.
Keep crushin'!
Såg att Gamestop kör sin byt in 2 spel betala en hundring för både det här och red dead så kanske ska passa på. 200kr för 2 värda spel är fan göddans - Sist ja kolla (igår) så om man byter in två spel får man ett spel för 1krona!
kollade ju också igår och det stod 100 men vettefan either way så kör jag på det tror jag :)
Det är 1 krona för skate och 100 för red dead.
kollade ju också igår och det stod 100 men vettefan either way så kör jag på det tror jag :) - Eftersom att jag snackade med en snubbe på gamestop om de så sa han att de va 1krona, därför tror jag på de! :)
Det är 1 krona för skate och 100 för red dead. - Så kan de också va!
Förlåt för dubbelpost Blev lite besviken på online, fast ändå inte, verkar sjukt kul men hoppas att man kan köra Skate o alla dem orginalmoden också!
Det brukar vara en krona. Men dock så är det "speciellt utvalda spel", med andra ord inte för gamla. Nu har jag förvisso aldrig bytat in och köpt produkten för 1kr, så jag är inte alls säker på det jag säger. Men jag kan knappst tänka mig att Gamestop vill ha Wet plus något annat sunkigt så får jag Skate 3 för en krona. Ur affärssynvinkel är det en rövdålig deal. But hey, I dont know
Keep crushin'!
Man kan inte byta in alla spel, men dem tjänar på själv grejen som fan, begagnade spel = guld för dem
Jag måste nog revidera min besvikelse på hc-mode. Tycker det är riktigt roligt o bara lalla omkring på små curbs o slajda av trick trovärdigt. Det är väl skate-nörden i mig.
när kommer man kunna ladda ner den till silver??
Jag måste nog revidera min besvikelse på hc-mode. Tycker det är riktigt roligt o bara lalla omkring på små curbs o slajda av trick trovärdigt. Det är väl skate-nörden i mig. - Word, lite besviken jag med på de, dock så finns de lite grejer som jag gillar med de, små saker
NoID Vill inte förstöra nåt men de tror jag att man aldrig kommer kunna göra (?)
Sitter o lirar demot hela tiden, så jävla kul att man kan göra ungefär en 100meters wallride och då åka långt upp på vägen när man börjar långt nere!
Gillade spotsen utanför demo området, enda vidriga är ju när man trillar genom marken. Då blir det 101kr för skate och red dead :) inte mig emot, måste bara klara FF13 nu innan jag byter in det
Ramlar genom marken? De blir väl ''brusningar'' och så försvinner man? 21 dar kvar till släpp!
Sorry för dubbelpost Doggson Checkade red dead, verkade riktigt lovande, men om man ska förboka skate & det så måste man väl lämna in 4 spel, eller vadå?
när kommer man kunna ladda ner den till silver?? Det kan man nu.