I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

xbox 360 vs. ps3 slim

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2009-12-17 12:23
Hock

Jag tror seriöst att du inte har något liv och därför skriver onödiga kommentarer för att visa att du oxå finns men är för hjärdöd för att skriva något bra.
Dessutom gillar du Kock

Potatissuger.

håller inte med. Men säger ej emot för jag har inte super fakta direkt. men jag tror inte på det du säger iaf. Men jag vet iaf att Sony (p3) har problem ekenomiskt och därför Tekken ej blev exklusivt. Det är ingen dans på rosor för dem andra häller men Wii har det klart bäst just nu. tyvärr. Följt av 360. Sony ligger sist. Det kan du ej säga emot...

till Alla.

Detta me vift vift kanske inte är så kul, inte nu iaf. Men med 3d tv på väg och ny teknik tror jag att det är en väg som tillverkarna måste följa efter.
Tvärr verkar dock som ni säger spelen lida av detta. Och om ni tittar noga på xbox kommande spel så syns det hur klent utbudet börjar bli och det är ju just på grund av Natal. Tror faktiskt båda konsolernas ljusaste stund är 2009.

Konstigt dock för försäljningen går ju bra igentligen gemför emd musik och film exempel.. Förstår inte riktigt varför dem har så mycket problem.

2009-12-17 12:44
Och har Sony ochså Natal på gång??? Visste jag inte alls. Ännu ett bevis på att både Mic och Sony gick fel väg från början. Att sony hänger på den vifta vågen gör mig besviken faktiskt. Hade hoppats på en harcore consol iaf.

2009-12-17 12:45
Evolution

Nej, det har du i och för sig helt rätt i. Helt nöjda lär de knappast vara men de kan nog våga dra lite grann på smilbanden med tanke på att de knappar in på konkurrenterna.

Alltidrett

håller inte med. Men säger ej emot för jag har inte super fakta direkt. men jag tror inte på det du säger iaf.

Ah...ett sunt förhållningssätt i alla givande diskussioner.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.

2009-12-17 12:50
Menar bara att du KAN ha rätt. Men inte den uppfattningen jag har. Jag e Bara ärlig
=D

Du upprepar bara vad jag har läst av det företagen skrivit. Jag försöker förmedla vad som står mellan raderna.

Admin

2009-12-17 14:34
Skärp er nu.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-12-17 16:57
Jag hade precis tänkt skriva ett inlägg om hur glad jag blev över att se en vs-tråd på whoa som inte spårat ur och där folk skrev vettiga och konstruktiva inlägg men tydligen så har tråden hårdrensats ;)

Det kommer grymma saker till alla konsoler och som spelentusiast ska man givetvis äga alla. Detta åstadkommer man genom att man inte längre är tio år gammal och därmed faktiskt kan skaffa sig ett arbete.

För övrigt så kommer det alltid att finnas spel för hardcorepubliken. Atlus räddar oss.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2009-12-17 20:34
Coke

Det kommer grymma saker till alla konsoler och som spelentusiast ska man givetvis äga alla. Detta åstadkommer man genom att man inte längre är tio år gammal och därmed faktiskt kan skaffa sig ett arbete.

Ja, det skulle inte vara helt fel att äga en 360 också. Mass Effect 2 hägrar i horisonten och verkar allt mer övertygande. Tyvärr så är man ju student och får hålla sig till nudlar de kommande åren eftersom att den här spelhösten var helt brutal.

Atlus räddar oss.

Amen.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.

2009-12-17 21:38
Atlus? gjorde inte dom Superman 64? eller var det bara den där jävla rävlogon som hette atlus?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot
Admin

2009-12-18 12:07
3D Dot Gam Heroes aka "Zelda: A Link to the Past - A tribute in Lego". Och Demon's Souls.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-12-18 12:36
De är nog mest förknippade med Shin Megami Tensei spelen, typ Persona serien.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.