I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bra spel till xbox360????

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2009-01-11 15:24
doggson P23

Hell yeh. Har inte spelat det så jättemycket men de 40 minutrarna jag lirade var ju hur kul som helst. Känns som ännu ett spel som fick alldeles för lite uppmärksamhet, som VC typ.

Förresten, kan man på nåt sätt dela med sig av sina kreationer? Om inte hela fordonen så åtminstonde kanske blueprints?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2009-01-12 02:10
klart du kan dela med dig :)

finns en flik bland options i verkstaden för att shara prylar :)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2009-01-12 21:34
Jag tycker problemet är att spelen åldras ganska snabbt (just nu). Konsolerna är ju ändå ganska nya och utveckling går snabbt nu precis som det gjorde med förra generationen som kom att stanna i utveckling som spel till konsol alltid gör något/några år innan nästa konsol släpps.
endast dem bästa av dem bästa håller. så just nu gäller följande i ordning:

Left 4 dead
Gears of war 2
Mirrors Edge
Saint row 2
GTA 4

Och spel som trotts åldern alltid är kul att spela i ordning är:

Vegas 2
Halo 3
Gears of War
C&C 3
CoD 4

Admin

2009-01-13 10:39
Billhhaa:
En anledning till den relativt korta livslängden kan vara att många spel helt enkelt inte håller måttet. De lever inte upp till förväntningarna utan kunde lika gärna ha släppts till Xbox eller PS2 (vilket i väldigt många fall redan sker). Att ett spel som släppts för Xbox 360 och PS3 också finns till PS2 gör att det går att ifrågasätta meningen med de nya konsolerna. I mina öron låter det som att spelen är underutvecklade och har stressats ut på marknaden. Därför finns det så mycket skit, som passande nog även är multikonsol.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-01-13 10:46
Sonic The unleashed!!
Skate 2
 -? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-

2009-01-13 12:56
CoD 4 och guldmedlemskap på live, allt du behöver
SMÅLAND!