This is vegas ser ut som en barnvanlig version av gta typ, kan bli fett om dom far det att funka Jag vill ha Saints row 2 nu + Left 4 dead, satan va goddans det ska bli
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Graffare
2008-09-16 21:11
det kom en skadeskjuten grävling o nafsade i mitt öra att eb games har en "bytes" kampanj den 25 september, byt in 3st 360 spel mot ett sprojjlans nytt 1kr imellan:) (det gäller även ps3 o pc).
Jag är miljöaktivist, tycker det gröna är gott. Om det går att röka förstås.
barnvänlig version av gta? vad fan är det för skräp.. låter som hädelse i mina öron
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jepp. Man dödar inte folk, man snor inte bilar och man får absolut inte svära eller slå folk. Istället måste man köpa sina bilar, vara kompis med alla, "Järnspikar" är spelet tyngsta "svordom" och bli du arg på nån så har ni kvartsamtal och reder ut saken. Låter som ett reko spel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha du var fan insatt i skiten
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Fable 2 verkar lovande, en bra achievement lista med stor fokus pa coop. Sen var fable 1 helt okej. Coopen kommer bli bra dock ar det synd pa range limit skiten.
Måste hitta mig ett EB games den 25e då.
Fable 2 Mirrors Edge Gow 2 FIFA PES Alan Wake
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Graffare
2008-09-22 07:34
Är det många som ska skaffa nya Callof duty : World At War ?
Jag är miljöaktivist, tycker det gröna är gott. Om det går att röka förstås.
Spelar cod 4 tills cod 6 kommer Infinity ward is teh shit
Kan inte säga att jag är så sugen på Cod 5. Det känns som att vi behöver nåt nytt världskrig att göra spel om. Andra världskriget har blivit så uttjatat nu tycker jag.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
MEN GUD VILKEN HEMSK MANNISKA DU AR TANK PA ALLA SOM DOG OMG WTF? Reported!
Lite OT, gammal fejk ad, men jag längtar fortfarande, haha..
va fan ar du inte mod langre? DU AR FOR DALIG FOR ATT KASTA STEN!
MEN GUD VILKEN HEMSK MANNISKA DU AR TANK PA ALLA SOM DOG OMG WTF? de dog inte i onödan. vi fick allt ut några bra spel och filmer från spektaklet men nu får de sluta misshandla den där gamla hästen.
vi behöver lite nya locations också
är det inte WW2 så är det nåt låtsaskrig i mellanöstern. så jäävla trött på mellanöstern i spel nu
spelutvecklare verkar iofs vara lite kåta på afrika nu istället. iom far cry 2, resident evil 5
Marvin, nu glömde du ju även det lusekoftsbeklädda spelet som heter just Afrika. Hungersnöd och öknar är det nya!
whatone ja just det haha. tankade faktiskt trailern till det häromdan afrika is the new shit
Den här tråden handlar hädanefter om hur bra Saints row 2 kommer bli!
Angående det som står en bit upp så är xbox fortfarande xbox, hur mycket xbox 360 än må ha tagit över. Jag längtar till Fable 2, även om jag inte kommer kunna spela det (jag sitter ju på ett xbox av modellen innan 360...). Ettan var bra enligt mig, jag såg inget av hypen, så blev positivt överraskad.
Xbox 360 kostar inte speciellt mycket längre så behöver inte dröja länge innan du kan plocka upp en :)
Precis, små svin som sänker :P Elite kostar 2995. 60gb 2495 Arcade ska du inte ha iaf.
Ohh ja vilken höst det kommer att bli. Det jag själv ser mest fram emot är Fable 2, GoW2 och Mirrors Edge. Sen finns det vissa titlar jag bara blir galen på. Alan Wake, när fan kommer spelet? Resident Evil5 mamma mia men jag vill ha det nu!
Fable 2 och GoW2 är dom som lockar mest just nu iaf, Alan Wake ser ut att kunna bli sjukt bra!
hejhej
Härligt wow kontot sålt vilket betyder att jag har cash till Saints row 2 och Left 4 dead :) 2 andra polare har redan bokat left 4 dead så det kommer bli apfett :)
2222 kronor för en 60gb x360 på felgiganten, kan nästan vara värt ett inköp :P vad är bättre på elite? frågan är om det är värt med 360 när man har ps3, känns som om gears2 är det enda exklusiva jag skulle vara sugen på..?
du är kär i mig.
Fable också Svensson ;)
hejhej
frågan är om det är värt med 360 när man har ps3, känns som om gears2 är det enda exklusiva jag skulle vara sugen på..? Mitt 360 har mest legat och dammat sen jag köpte ps3. Men det är väl bara för att jag inte är överförtjust i japanska anime rpg spel och halo 3(tycker det är kul, men det lockar tyvärr inte mer än andra spel som jag spelar nuförtiden).
Gillar du sånt kan det helt klart vara värt att köpa ett 360 att ha bredvid ditt ps3. Sen finns det ju fable 2 också(jag gillade dock inte ettan alls så meh).
Eller om du är torsk på achievements och vill samla massa gamerscore för att visa världen hur mycket fritid du har :) men det kan du iofs göra på ps3 med nu.
Personligen hoppas jag på att alan wake blir bra, det är väl det jag ser mest fram emot på 360.
Gears of war 2 hade jag höga förhoppningar om men jag försöker hålla de nere nu tills jag vet mer om det. Skulle t ex vara trevligt om single playern var längre än 5-6 timmar, jämfört med ettan.
Nåt som är lite tråkigt är att de använder samma maps som i första gears. Lite gears of war 1.5 på det hela. Hoppas det inte blir mycket av det här:
Länk till http://img90.imageshack.us/img90/2490/gears1gears2tr1.jpg
Om man ska gå in på den exklusiva fronten så tycker jag att Splinter Cell Conviction (har fått releasedatum 12 december hörde jag i en intervju), GOW 2, Fable 2 och Banjo-Kazooie; Nuts and bolts, mycket att se framemot.
Banjo Kazooie Nuts & Bolts. Och man får originalet på köpet. <3
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
EYEYEY PÅ webhallen står det att Skate 2 ska släppas nu 2008. Men går man in på Gamespot står det TBA. Varför inte bara släppa ett datum när det antagligen är mindre än 3 mån kvar? jag är äckligt sugen..NU!!
afrika hade vart fett.. som cod 5 då fast det är ändå ett lite känsligt ämne eftersom det e aktuellt och så... men jag tänkte på en annan grej.. cod 6: vietnam ... TÄNK ER POTENTIALEN!!!!!!! Tänk er ett apocalypse now liknande spel skapat av infinity ward FYFAN VA FRODIGT!!!!!!!!! Det skulle kunna bli så sjukt jävla rått riktig rambo feeling hahahaha ska skriva ett spelmanus hooka med IW..
Allt som har med infinity ward är värt att kolla upp nu efter Cod4, grymma spelskapare
mirrors edge Maffia 2 Far cry 2 CoD world at war Red Alert 3 Lips Left 4 dead Supreme Commander Silent Hill GoW 3 Pes 2008 Golden Axe Alan wake Allt detta innan nyår. Tror jag behöver ett till jobb.
Tom Clancy's EndWar också. Snyggt som fan, extrakul också att man kan ge sina egna kommandon till spelet i micen :D Tom Clancy's HAWX (kommer dock i Januari, men iaf) Alltid varit en sucker för stridsflygbattle och sånt.
fast mafia och gow3 kommer ju inte före nyår... säkert fler som inte heller gör det
du är kär i mig.
Gow3? wtf gow 2 kommer i november runt den 20e
7 November, om jag får be! Helvete :)
doggson P22 God of War
du är kär i mig.
Hösten/vintern ser helt fuckin' fantastisk ut! Här är mina fem spel jag är mest hypad på: 1. Mirror's Edge 2. Prince of Persia 3. Banjo Kazooie: Nuts & Bolts 4. Street Fighter IV 5. Banjo Kazooie (XBLA) Ett spel som jag redan laddat ner som jag verkligen rekommenderar är Castle Crashers. Old School brawler/beat 'em up med helt otrolig överball tecknad grafik. Fett bra humor också. Fan, XBOX 360 är det bästa som hänt mig i spelväg på länge. La ner Nintendo efter ett liv som fanboy. Ps. Jag har fortfarande hopp på att Nintendo kan ta det tillbaka till en hardcorenivå igen.
Jo du, castle crashers hade man gärna velat ha på PSN asså :P
du är kär i mig.
Menar gears of war 2 så klart och PES 2009 och inte 2008 =). Glömde Saint rows 2 som jag redan bokat. Sen några till jag glömt bort. Men det är runt 10 innan ny år och det är ovanligt
ah blandade ihop datumen >< är Left 4 Dead som kommer den 21:a nov 6 dagar kvar till SR2 medans jänkarasen har det på måndag :(
Jävla höst, kommer ju ett flertal spel jag vill införskaffa :/ Pengarna man tjänar ryker på en gång.
Suck on my chocolate salty balls
är det någon som vet om cod 5 kommer ha splitcreen eller är det bara co-op online?
Suck on my chocolate salty balls
det kommer ha splitscreen
du är kär i mig.
God of War 3?
jagvillocksåhaenblog.com
saint row 2 som kommer på fredag som ja har längtat efter i typ ett halv år och det är ju perfekt för mitt xbox gick i sönder igår å det tar ju skit lång tid för idioterna på microsoft och laga det!!!....
Dr.Tr00m£y! & Dr.Tr@ckd00!
hhahaha, min med. (half) ring of deth. Överhettning tydligen på en 6 månaders gammal xbox. överhettad efter 15 min spel. Får nog avboka SR 2 för min del :(
en överhettning fixar jag på 5 minuter men då måste jag öppna din box och då försvinner garantin.