I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Xbox ägare: En intressant höst

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2008-09-06 04:25

Xbox ägare: En intressant höst

Eller vad ni säger ni görls and böjs?

med

left 4 dead
Fable 2
Gears of war 2
Xbox live update
Duke nukem 3d (arcade)
Runt hörnet hur känns det?

Vilka spel hoppas ni på så här på höstkanten/hur ser eran spelhöst ut?

ps3 ägare gtfo, orkar inte flame ta det i pm

fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-09-06 09:55
Jag ser fram emot 50 Cent II.
jagvillocksåhaenblog.com

2008-09-06 10:30
Left 4 dead ftw!

Dock känns det mer som ett LAN-spel till dator.

2008-09-06 11:03
Mafia 2 är jag sugen på.
Och Gow2 såklart ;P
Blir inte mycket socialt beteende för min del under november-december :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-06 12:12
Fable 2, Fallout 3 och Left 4 dead.
Gow 2 i viss utsträckning, spelade ettan typ ett år efter det släppts och förstod inte hypen. Precis när spelet börjat så var man på ett tåg och spelet var slut.
Sedan dess har jag spelat igenom det på högre svårighetsgrad både med och utan co-op och förstår fortf inte vad grejen är.

2008-09-06 12:55
Fallout 3 lär juh bli tyngaste i höst
 -? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-

2008-09-06 13:55
Får man frånga varför någon skulle köpa Duke3d när det finns att ladda ner på många abandonware-sidor gratis?

2008-09-06 15:10
Tyvärr inte mycket att se fram emot för mig. Fable 1 sög balle så jag ser fram emot uppföljaren, Molyneux är ett proffesionellt hypetroll.

Gears1 var kul men tog slut innan jag ens hade lärt mig kontrollerna. Får jag höra att sp delen i gears2 är lite längre så är det nog ett givet köp, eller så hyr jag det.

multiplatform lir som fallout 3 och far cry skaffar jag till mitt ps3 ist.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-09-06 16:10
the_real_apa

Jag vet inte. Förstår mig inte på folk som betalar för spel som man haft i tusen format redan. Men det kanske är något extra med, jag är inte så insatt.
jagvillocksåhaenblog.com

2008-09-06 17:02
Xbox ägare? 360 ägare väl :<

2008-09-06 17:47
gamla xbox är stendöd och 360 heter ju ändå xbox 360.
det finns nog ingen som missuppfattar vilken konsoll man menar om man snackar om vad man har att se fram emot till xbox :)

2008-09-06 18:04
min xbox fungerar bra :/

2008-09-06 18:31
Av den där listan är det nog endast uppdateringen som lockar...
...annars får jag väl säga Fable men jag är försiktig, för mycket hype i denna marknad så det är lika bra att vara försiktig så att man slipper bli sårad ;)
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2008-09-06 18:51
min xbox fungerar bra :/

grattis. du missuppfattade allt jag skrev

2008-09-06 19:46
Vad är det i uppdateringen då? Får köpa ny boxjävel snart...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-06 19:55
Vad är det i uppdateringen då?

''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2008-09-06 20:08
Konstigt att det fortfarande inte kommit en uppdatering med spolknappar för musikspelaren. Det är ju dem små sakerna som räknas.

Sen är Netflix bara för staterna så det är ett stort minus, MINUS, att dem inte kommit på något för oss andra. Kompensera oss med nåt, damn Microsoft.

2008-09-07 00:20
ser inte fram emot xboxlive uppdateringen. tycker de är bra som det är nu och förstår inte riktigt varför de ska göra de mer likt ps3 och Wii's Mii.
och castle crashers kom ju ut förra veckan. underbart spel haha
It's not hard to turn Impossible to I'm Possible
Producent

2008-09-07 11:08
Uppdateringen ser verkligen riktigt förjävlig ut. Asfult. Men kanske blir praktiskt...

2008-09-07 11:12
Ja vi får väl testa först innan vi säger något men det ser jävligt barnsligt ut..

2008-09-07 15:01
Gears of War 2
Too Human ser jag verkligen framemot!. Skall införskaffas nästa helg tror jag..
Far Cry 2 - fast det kanske blir att köpa till pc istället ... men endast kanske ^^. Gillar med FPS känslan på PC än på xbox 360
*snaark*

2008-09-07 15:13
Too Human var ju den största skiten någonsin. Stridssystemet som man styr med höger spak är det sämsta som någonsin gjorts. Peka mot en fiende och han antingen flyger mot den eller står och hugger i luften.

2008-09-07 16:45
Och så har även bungie gjort något intressant :D

Kunde varit en sämre pryl men

Mer achievements till halo 3 + nya banor etc :) Är snack om 750 gamerscore till, även fast gränsen på dlc paket ligger på 250.

Ms <3 Halo
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-09-07 16:51

Halo, så värt. Tur att man aldrig spelar online :)
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.

2008-09-07 19:04
hösetn är fantastisk. Star wars: Force unleashed, Mafia 2, Gears of war 2, ALAN WAKE
 "Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."

2008-09-07 20:08
Alan Wake ja...fan vad tungt, glömde bort den totalt.. sen var SW force Un... helt ok

2008-09-07 20:36
Fable 2
Mercenaries 2
Pes 2009
Mirrors Edge
Mafia 2
Force Unleached.. ja hur fan ska man ha råd?
http://www.myspace.com/dirtydonline

2008-09-08 06:23
Legendary Sept/Okt 21, 2008
Bionic Commando 2008?
Shaun White Snowboarding November
Silent Hill 5 Oktober

planerade inköp utöver de som nämnts (GoW2, Fallout3 etc)
Om plånboken tillåter dvs :D

Dock längtar jag mer efter titlarna som kommer nästa år

2008-09-08 14:38
whatone; nej men för fan :(. Vill spela spelet då jag är helt hypad över det, men vill inte slänga ut SÅ jävla mycket pengar om det nu har en sådan kritik :(. god damnit ...
*snaark*

2008-09-10 11:24
Önskar jag kunde bry mig men hur jävla kul är det när man råkar ut för "ring of death" stup i kvarten.. Fuck Microsoft. Seriöst.

"Fucking Windows 98, get Bill Gates in here"
"You said it was supposed to be faster"
"It is faster.. over 5 million sa..*SPLAT*"

2008-09-10 13:28
Aldrig hänt mig.. peppar peppar ta i trä
http://www.myspace.com/dirtydonline

2008-09-10 15:39
köpte man sin box när det begav sig så är det ju 33% chans. bara att hålla tummarna haha

min har klarat sig i alla fall. lucky

2008-09-10 15:54
min har fortfarande inget problem som marks, har hakat sig 3 ganger pa 2 ar = WOW AWSUM I HATE MICROSOFT!

Halo videon var fail ocksa, med tanke pa att hela live publiken later sa inte bara halo communityn :)

Iofs sucks to be you som inte far ta del av en grym online upplevelse.

MS <3 Halo still 750 dlc till halo 3 bryter limiten pa 250 som alla dlc pack far pga att det ar halo :)

ROFLROFL

Mercs 2 verkar intressant polaren har tjackat det och rackar in gamerscore, verkar vara en pickup n pleh spel som funkar. Vantar pa prissankning 699 for det ar inte sa vart

Dieallot

2008-09-11 00:01

Midas P26

Jag ser fram emot 50 Cent II.

Haha kom på nån dålig idé! 50 cent II, blir det en dollar? "HAHA"

Nej men ärligt!

Fall out 3 för fan PEACE!
//Crooked//

2008-09-13 08:58
Left 4 dead demo ska tydligen komma pa marketplace :O

med bade single player och Multiplayer.

Dieallot

2008-09-13 08:59
Och tydligen var mercs 2 ingen hojdare, sa akta er for det :P

Dieallot

2008-09-13 11:01
vem bryr sig om ring of death? det tar en vecka från att du skickat iväg det så har du det hemma, good as new igen..

2008-09-13 11:11
Klart man bryr sig, det visar på usel kvalité.

Har dock inte haft några som helst problem med min Xbox 360.
jagvillocksåhaenblog.com

2008-09-13 18:20
Nej det är inte klart att man bryr sig. Jag trodde jag bevisade det med mitt inlägg

2008-09-14 01:20
Bra midas, hade jag postat något liknande hade jag fått ytterligare ett pm med hot om ban etc.

Ni har en kuksug online tjänst och våran kostar 79rkr i månanden och du gnäller fortfarande?

Vi betalar och har inga problem med det, är du fattig och bitter?

Sen att ni har nada spel som kan försöka att ens komma emot våra exklusiva titlar är ett skämt.

2 år nada problem med min xbox ingen rrod, 3 hakningar... SKA JAG GRÅTA NU?

forsätt installera dina spel istället

Dieallot

2008-09-14 04:01
eh, midas sa väl inte ens nåt om 360's online tjänst..

2008-09-14 12:28
doggson

Ursäkta att jag gör intrång i din låtsasvärld för en kort stund. Hursomhelst så har PSN fungerat felfritt för mig under det år som jag har haft PS3, det finns alltid folk att spela mot och jag upplever inget lagg trots en medioker uppkoppling. En snabbare PSN-Store som är mer lik den amerikanska är egentligen allt jag efterlyser.

Angående exklusiva titlar så vill jag påstå att MGS4, Uncharted, Resistance 2, Killzone 2, Little Big Planet, Ratchet & Clank, God of War 3, Team ICO's projekt, Gran Turismo 5 och Socom: Confrontation utan problem går upp mot 360's exklusiva spel. Med det inte sagt att 360 inte har några bra spel, de är dock inte lika intressanta för mig och därför valde jag PS3.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.

2008-09-14 13:47
potatissuger P21

Precis samma sak som jag har sagt under en lång tid nu haha. tydligen "glöms" det bort efter en dag eller så svaras det med att "nej dom där spelen är skiitt psn är värdelöst fffffffff ps3 har inga spel blaablaa"

förstår f.ö inte vad det var som midas sa som var så hemskt..

2008-09-14 17:14
Hur gar man tillvaga for att skicka in sin box? grafikchippet dog pa mig :D

OMFG DALIG KVALITE

Dieallot

2008-09-14 19:21
OMFG OT

2008-09-14 19:28
haha. stackars doggson :(

För att vara ontopic:

Har tidigare inte fattat varför Alan Wake fått sån hype även om ingen vet ett skit om spelet och de bara släppt lite söta screens.
Hade helt missat att det är Remedy(max payne 1&2) som utvecklar skiten!

Så nu är jag också hyped up. Hoppas på att äntligen få damma av mitt 360 igen :)

2008-09-14 19:59
Mirrors Edge är jag jävligt nyfiken på.

2008-09-15 16:44
haha marvin, filmerna var ju groteska.

vad jag fattat är det väl typ gta/horror men ändå inte, filmerna och snacket om staden känns som det blir lite fritt. men fuck i dunno lol :D

Dieallot

2008-09-15 17:39
aa jag fick ungefär samma intryck. verkar vara en skön stämning i spelet i alla fall

har inte heller fattat vad det kommer vara för slags gameplay men med tanke på hur mycket jag gillade max payne spelen så är jag väl inte så värst orolig :)

2008-09-15 22:01
Ah orsaken till forseningarna var att dom har typ gjort om hela skiten fran start, darfor det blivit uppskjutet gang pa gang.

stod iaf i nya gamereactor

Dieallot

2008-09-16 10:53
jag sitter mest och väntar på att nya fifa ska komma, i will rule xbox live once again!

även brothers in arms, this is vegas, the outsider och skate 2 :)
http://www.myspace.com/localexpressions