vi får väl sätta ett datum några dar fram iallafall, svårt näre blir "ikväll kör vi!!11oneone" Söndag kanske?
Söndag är det innebandy! Men om vi spelar i tid så! Somliga jobbar på måndag.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Självklart äventyrar jag inte innebandyn, men de e ju vid 21, så innan de?
Känns som det är dags snart, eller vad säger ni?
Jag väntar på Dota SC2
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dota starcraft blir nog javligt fett om det ar bra balanserat :P Ska man bestamma tider for whoa game i den har traden ocksa eller :)? Kommer hem om 3 manader sa om ni fortfarnde ar p aatt spela da sa kor vi ;)
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
upp enchantress, viper, TC är op.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
mjo TC måste nerfas och viper e galet bra solo hero nu. Ska komma ut en helt nytt dota spele, league of legions - clash of faiths.
Jag är btw på en whoa-match anytime.. bara nån kan hosta utan delay så!
Jag är btw på en whoa-match anytime.. bara nån kan hosta utan delay så! +1
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Hamachi?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om vi får upp 10 pers skulle ju Hamachi funka, jag och Rasta kan nog fixa 3-4 personer till som kan vara med. Annars funkar ju Battlenet öppet eller internt.
Låter som en ypperlig idé! Tycker verkligen att den här matchen borde bli av.
Ja, tycker jag också - nu när jag har pressat i ett antal månader och inte suger längre :D
Jag är lätt på en match, kan hosta också. behövs det kan jag dra med några vänner också(: Det är egentligen sjukt va ursa är op, bara är ju också rätt galen.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Alla som är här andvänder ni irc? isåfall kan vi mötas upp imorgon runt 19:00 i whoa kanalen server freequest (at) #whoa.nu så drar vi igång ett game! Hamachi/battlelan funkar perfekt, du kan även joina battle.net games genom dom, om du andvänder fake cd-key. Har en vent också som vi kan andvända, ip´t får ni senare när vi möts i whoa kanalen
Tombombadilla P23 Bra initiativ, jag är på.
whoa kanalen server freequest (at) #whoa.nu LEdsen men förstod inte den delen, någon som vill förklara?
Annars ar jag lätt på
Moffacurry, har du Mirc? Jag är på, men helst kör jag nog på B-net. Garena har av någon anledning slutat fungera.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Nae men skaffar dirr. Har köpt spelen men kan inte instalera frozen throne endå :/ Står att jag inte har Roc. Iaf kan köra på det jag laddat ner. Så om det finns alternativ till battlet.net e jag glad:P
Installera RoC först, sen TfT Jag har iof laddat ner båda mina men har cd-key som jag betalt för. Men vi spelar ikväll vid 19-20tiden någongång. Ska försöka få i gång mIRC annars nickar jag praktanus på BN, antar att det är där vi ska spela. Btw har minst en polare som vill vara med.
Aja vi hörs på mIRC ikväll då. Hoppas många kommer och är dotasugna
Jag är riktigt sugen, tar med en kompis. Nickar MatthewBrunston på b-net men försöker va inne på irc runt sju
Kör vi genom battle.lan asså?
Vi sitter inne i chatten och väntar som sagt, kul med så många som möjligt är med
Och jag postade detta i DotA tråden för att.... :)
yes såg det där nyss, verkar schysst som fan. Hörde att det fanns en till omni utan aura som har byts ut mot kunkkas splash istället +50% slow.
Vill du ha beta invite? Isf msga/pma din e-mail
Jag är på på en whoa-dota, bara skriva i i gästboken!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Ledsen var inte hemma :/ men idag just nu om någon gar tid
Takz yes jag vill ha en beta invite, skickar pm till dig
Har 1 HoN beta-key om någon vill ha, pma din email adress
Har nån en beta över får den gärna slänga iväg ett pm!
Ja vore trevligt, PMa mig oxå om någon kommer över en key
fan heroes är jävligt roligt!
du är kär i mig.
Damnit, var ju bortrest ;( har någon en cd-key över åt mig? Pm till mig isf det vore schysst :)
www.playstar.se . regga o få key till HoN
Tråd dödadar!